• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Eurydike
    Anonym (Tjorven) skrev 2024-10-21 21:48:20 följande:

Klappade Båtsman  

Det gjorde du rätt i!
  • Eurydike
    Mayjel skrev 2024-10-20 21:36:53 följande:

Just tagit mina vitaminer och sköljt ner med varmt citronvatten och kokosolja. 

Bra att dricka en tsk olja varje dag. Främjar både leder, hyn (inifrån) och matsmältningen. 

Kanske borde börja med olja jag med! Fast iofs tar jag veganska omega 3 tabletter, så det kanske har samma effekt 🤔
  • Eurydike
    theo77 skrev 2024-10-21 22:07:24 följande:

Håller på att packa inför lägenhetsflytt !!!
    Cool

Härligt med ny lya! 😎
  • Mayjel
    Eurydike skrev 2024-10-21 22:07:14 följande:
    Kanske borde börja med olja jag med! Fast iofs tar jag veganska omega 3 tabletter, så det kanske har samma effekt 🤔
    Är det i oljekapslar då? Jag tar också såna. Av märket Helhetshälsa. 

Ja, jag gillar att värma upp vattnet på spisen först. Känns som att oljan åker ner lite snabbare då. Avokadoolja är milt och ett bra smörjningsmedel för leder och tarmsystem. Lite dyrt bara i vanlig butik. Billigare att beställa online. 
  • Eurydike
    Mayjel skrev 2024-10-21 22:16:09 följande:
    Är det i oljekapslar då? Jag tar också såna. Av märket Helhetshälsa. 

Ja, jag gillar att värma upp vattnet på spisen först. Känns som att oljan åker ner lite snabbare då. Avokadoolja är milt och ett bra smörjningsmedel för leder och tarmsystem. Lite dyrt bara i vanlig butik. Billigare att beställa online. 
    Det är oljekapslar som är gjorda av alger! Bra tips där med att värma upp vattnet först. Jag äter mycket avokado och brukar ha det på surdegsbröd tillsammans med vegetarisk skinka och keso. Det är jättegott! Kan tänka mig att avokadooljan är billigare att beställa, det är mina omega 3 kapslar också. Jag köpte en helt perfekt avokado idag 😋🥑
  • Mayjel
    Eurydike skrev 2024-10-21 23:08:03 följande:
    Det är oljekapslar som är gjorda av alger! Bra tips där med att värma upp vattnet först. Jag äter mycket avokado och brukar ha det på surdegsbröd tillsammans med vegetarisk skinka och keso. Det är jättegott! Kan tänka mig att avokadooljan är billigare att beställa, det är mina omega 3 kapslar också. Jag köpte en helt perfekt avokado idag 😋🥑
    Ja, färsk avokado är ju förstås godast. Även vegskinka smakar gott. Något man aldrig kunnat tro om man inte provsmakat den. Duger lika bra som riktig skinka. 
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag