Anonym (Sjukt) skrev 2024-07-30 01:48:18 följande:
Ja att kapa eller förminska tuttarna är sjukt det med herregud. Guds gåva till kvinnan som du vill förstöra och ha fula ärr resten av livet. Kan du ens amma med de? Tur man inte är lesbisk iallafall, hade nog kräkts av åsynen. Förstår inte vilken frisk kvinna som frivilligt låter nån trycka in en kniv och skära bort delar av hennes bröst. Har du ingen självrespekt alls?
Ingen som sagt att läkare råder till operation och även så är det då samma typ av läkare som sa du skulle förminska dina bröst. I så fall skulle jag nog vara lite skeptisk. Kirurger gillar att operera kanske därför de kommer med idiottips.
Här är sunt förnuft, det är inte farligt att vara lång så därför bör hon inte opereras. Det ör inte farligt att ha stora bröst så därför tar jag inte bort mina bröst (och för att det är en helt sjuk sak att göra mot sig själv).
Roligt att du blandar in Guds skapelse och att vara lesbisk i ett stycke =)
Jag kan hålla med dig om att operera längden är extremt. Har läst på och den är förenligt med risker. Trodde den var mindre riskfylld.
Gällande brösten så tror inte jag att du förstår att mina bröst var stora som fotbollar. På den tiden var jag smal som en pinne och BHar gick inte att hitta. jag såg ut som Pamela Andersson och allmänheten ifrågasatte varför jag hade opererat för stora bröst för min smala kropp.
Jag var 18 år när operationen gjordes, både läkare och kirurg hade inte varit med om något liknande. Jag var ett extremfall.
Mina tuttar är fina och amningen gick bra. Inga synliga ärr, hade förmodligen en bra kirurg. Inga problem med nacke och rygg längre.
Självrespekt? Jag tror att man måste vara med om något liknande för att förstå. Bröst och ryggont är individuellt, utan att ha sett dina bröst så vet jag att du inte har problem med dina, du skulle inte få en operation finansierad av regionen eftersom du kan hitta BHar, jag kunde inte.