Lång som kvinna
Nej, det här känns som en troll tråd. Någon som själv är kort och avundsjuk på långa kvinnor eller vill klanka ner på dom. En operation som alltså ska förhindra att man blir längre? Aldrig hört. Aldrig hört någon I min närhet. Som snackat om.
Och det skulle vara specifikt om man var just tjej? Jo tjena, dra den om tomten också. Om jag vore du. Skulle jag ta mig ett snack med den där skolsköterskan. Något stämmer inte här. Jag kan förstå om det är medicinskt. Visst, det är långt för att vara kvinna. Men ingenting direkt farligt eller ovanligt i sig. Inom den ramen du nämner. Det är ingenting som är farligt. Om hon inte har något medicinskt men. Längden I sig är inget probleem
Har kvinnliga vänner som både är långa och korta. Och av dom. Är det oftast det kortare kvinnorna som klagar på att det inte hittar kläder som passar. För dom är korta I rocken. Någon har fått besöka barn/tonårs avdelning. Vilket inte är så kul kan jag tänka mig.
Son man, på 195. Kan jag säga att jag är evigt tacksam för dessa långa gudinnor. Jag slipper bl.a nackspärr LOL.
Dessutom är det riktigt kvinnligt kvinna för mig.