nattuw skrev 2024-08-18 19:29:07 följande:
Ja och det var därför jag skrev: "När du ägnar dig åt ditt kampanjarbete för Harris är du då medveten om att valet gäller presidentposten i USA och att du skriver på svenska i ett svenskt forum?"
Försök inte. Du skrev "När du nu likt de ryska trollfabrikerna försöka påverka ett annat lands val" Det är alltså tydligt att du tror att mina inlägg skulle påverka ett annat lands val vilket är helt befängt 
Presidentvalet i USA är en av de största utrikespolitiska händelserna i år och det går inte en dag utan att de största morgon- och kvällstidningarna skriver om valet och det är inte konstigt då valet kan komma att påverka svensk utrikespolitik, försvarspolitik och export.
Någon har startat en tråd om detta val och jag som är intresserad av utrikespolitik finner tråden intressant. Om du har svårt att acceptera att andra människor är intresserade av presidentvalet i USA och skriver inlägg om detta så rekommenderar jag dig att inte läsa trådarna. Det är bättre än att du kommer med insinuanta och stolliga teorier om valpåverkan.