Vänder mig till er singelkvinnor!!
Vid dejting, är de något yrke hos din dejt som skulle ge dig "icks"?
Och vilket yrke föredras mest och minst?
Vid dejting, är de något yrke hos din dejt som skulle ge dig "icks"?
Och vilket yrke föredras mest och minst?
Inga speciella yrken, men då jag själv är höginkomsttagare så vill jag inte dejta någon som ligger på en ?vanlig? lön. Tror att detta är viktigare för kvinnor än för män.
Sedan är det väldigt oattraktivt när någon ogillar sitt jobb och klagar mycket över det.
Inga speciella yrken, men då jag själv är höginkomsttagare så vill jag inte dejta någon som ligger på en ?vanlig? lön. Tror att detta är viktigare för kvinnor än för män.
Sedan är det väldigt oattraktivt när någon ogillar sitt jobb och klagar mycket över det.
Gynekolog och liknande yrken där man regelbundet tittar på könsdelar/bröst. Inte alla vårdyrken är uteslutna mao (dejtar en ssk) men just att det är så mycket.
Sedan vet jag inte om det är "icks" men yrken där man är ifrån varandra längre perioder blir ju inte bra i längden.
De får antagligen Inte den stora kärleken, eller någon stor kärlek alls. Då ska de ha tur. Har sett detta fenomen bland höginkomsttagande väninnor som främst vill ha en man med bra karriär och hög inkomst så de kan leva en viss livsstil. Sen är självljuget stort, de försöker övertyga om att kärleken är stor och glömmer de tidigare sagt de inte känner så starkt för personen.
Sen ur ett annat perspektiv kanske inte deras stora kärlek jobbar på Ica om de själva är högutbildade. Kanske är för olika eller har för olika mål i livet. Jag menar främst det ovan kvinnor där mannen måste tjäna massor med pengar eller ha jättehög utbildning och inte tillhöra normen.
Jag har utbildning och hög lön. vill träffa någon som kommer från liknande sfär.
försökte ett tag att dejta män som hade lägre inkomst och andra typer av jobb, men i slutändan så var de inte bekväma med att jag tjänade mer och vi var för olika.
självklart skulle jag inte tacka nej till kärlek med en man som har ett jobb han trivs med och normal inkomst, men kärlek kommer inte på en knäppvändning och just när man söker det via nätdejting så behöver man en rimlig plan för att filtrera i en rätt så stor dejtingpool och då blir det att man söker någon som "rör sig i liknande kretsar" för det är vad man är bekant med.
Men vill du veta icks i dejting?
jag får icks av svarta smutsiga oljiga fingrar (tänk bilmekaniker). Tanken på att de fingrarna ska röra mig ger mig obehag. Känns inte som de någonsin kan blir rena.
jag får även icks av män med tjocka halskedjor.
Men vill du veta icks i dejting?
jag får icks av svarta smutsiga oljiga fingrar (tänk bilmekaniker). Tanken på att de fingrarna ska röra mig ger mig obehag. Känns inte som de någonsin kan blir rena.
jag får även icks av män med tjocka halskedjor.