Inlägg från: Anonym (Ja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ja)

Vänder mig till er singelkvinnor!!

Gynekolog och liknande yrken där man regelbundet tittar på könsdelar/bröst. Inte alla vårdyrken är uteslutna mao (dejtar en ssk) men just att det är så mycket.

Sedan vet jag inte om det är "icks" men yrken där man är ifrån varandra längre perioder blir ju inte bra i längden.

• Anonym (Ja)
    Anonym (Willma) skrev 2024-06-22 11:14:06 följande:

Vilken hemsk människosyn du har. 

Varför då, det är ju ofta sant? Har inte med människosyn att göra utan om orsak och konsekvens. En person som är högre utbildad vs. en lägre utbildad har statistiskt sett svårare att matcha varandras intellekt än en person med liknande nivå som en själv.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Fattar0) skrev 2024-06-22 14:50:19 följande:
    Väldigt FÅ kvinnor skulle inte ens tänka tanken på att dejta en kille som jobbar på Donken..
    Men dom FLESTA män bryr sig inte om dejten jobbade på Donken..  
    Kanske för att deras anställda på golvet främst är under 25 år...? Fel på att dejta en manager, eller? Även om det råkar vara på donken.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Fattar0) skrev 2024-06-22 15:07:47 följande:
    Det ska väl inte vara ett problem om man sköter de professionellt och lämnar jobb för jobb och privat för privat..

Mitt förra jobb var min chef gift med en anställd,  de gick hur bra som helst!!
    Jag pratar inte om otrohet på jobbet. Tråden handlar väl ändå om yrken generellt?
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Fattar0) skrev 2024-06-22 15:07:47 följande:
    Det ska väl inte vara ett problem om man sköter de professionellt och lämnar jobb för jobb och privat för privat..

Mitt förra jobb var min chef gift med en anställd,  de gick hur bra som helst!!
    Och, inte heller om att anställda ska bli tillsammans med andra anställda heller, så är det också tydligt.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (nuftig) skrev 2024-06-22 15:54:39 följande:

TS, det finns listor på vilka yrken som är attraktivast och inte så attraktiva, det är knappast raketforskning att hitta dessa.

kvalitetsmagasinet.se/har-ar-jobben-som-har-hogst-status-i-sverige/

Den stora bonusen med högre utbildning är inte att ha en examen, det är vilka man känner och var de hamnar senare i livet.

Generell samhällsstatus är inte samma sak som relationsattraktivt.
Svar på tråden Vänder mig till er singelkvinnor!!