• Anonym (Fattar0)

Vänder mig till er singelkvinnor!!

Vid dejting, är de något yrke hos din dejt som skulle ge dig "icks"?
    Och vilket yrke föredras mest och minst?

• Svar på tråden Vänder mig till er singelkvinnor!!
  • Anonym (Ml)
    Anonym (Fattar0) skrev 2024-06-22 21:41:30 följande:
    Orsaken KAN vara att jag är en Gamer, (inte säker) dock inte så hårt att mitt jobb blir lidande, några helger sommarhalvåret tar man ju tältet med sig och fiskar lite grann.. Min stad jag bor i är på väg att dö misstänker jag, för de händer inget nytt och jag blir uttråkad efter 7 minuter.
    Du kanske är något på spåren. Många kvinnor tycker att gamers är oattraktiv, mest för att det ofta hänger samman med att de prioriterar sitt spelande så otroligt högt. Det går ofta före socialt umgänge, andra fritidsintressen, resor etc. Och de lägger ofta otroligt mycket tid på spelande, mycket mer än vad kvinnan lägger på sina intressen, och kvinnan får stå för mer arbete i hemmet. Det är mina reflektioner över relationer där
    mannen spelar. 
  • Anonym (M-M)
    Anonym (Fattar0) skrev 2024-06-22 10:23:32 följande:
    Vänder mig till er singelkvinnor!!

Vid dejting, är de något yrke hos din dejt som skulle ge dig "icks"?
    Och vilket yrke föredras mest och minst?

Har inte så stor betydelse vad han gör sålänge det är något lagligt.
    Pengarna har betydelse.
  • Anonym (Fattar0)
    Anonym (Ml) skrev 2024-06-22 21:47:17 följande:
    Du kanske är något på spåren. Många kvinnor tycker att gamers är oattraktiv, mest för att det ofta hänger samman med att de prioriterar sitt spelande så otroligt högt. Det går ofta före socialt umgänge, andra fritidsintressen, resor etc. Och de lägger ofta otroligt mycket tid på spelande, mycket mer än vad kvinnan lägger på sina intressen, och kvinnan får stå för mer arbete i hemmet. Det är mina reflektioner över relationer där
    mannen spelar. 
    Skulle kunna tänka mig riktiga hardcore gamers är sådana.
  • Anonym (F)
    Anonym (Ml) skrev 2024-06-22 21:47:17 följande:
    mannen spelar. 
    De bortprioriterar även sin hygien och sin egen hälsa för spelandets skull. En del lever typ på jolt och chips för att de inte kan slita sig från spelskärmen och göra  tid åt nån riktig matlagning. Samma ointresse som de visar för att duscha. 

Överviktiga, svettstinkande, asociala gamers lockar nog bara till sig kvinnliga motsvarigheter, de få kvinnliga varianter som finns. 
  • Anonym (Fattar0)
    Anonym (F) skrev 2024-06-22 23:39:59 följande:
    De bortprioriterar även sin hygien och sin egen hälsa för spelandets skull. En del lever typ på jolt och chips för att de inte kan slita sig från spelskärmen och göra  tid åt nån riktig matlagning. Samma ointresse som de visar för att duscha. 

Överviktiga, svettstinkande, asociala gamers lockar nog bara till sig kvinnliga motsvarigheter, de få kvinnliga varianter som finns. 
    Åter mer siktat mot hardcore gamers som sitter bakom datorn även i +28 och sol ute sommartid.
  • Anonym (F)
    Anonym (Fattar0) skrev 2024-06-23 08:52:00 följande:
    Åter mer siktat mot hardcore gamers som sitter bakom datorn även i +28 och sol ute sommartid.
    Som om du skulle vara nåt mer attraktiv då. Gejmare är förvuxna barn som är för klena att möta den verkliga världen och därför behöver sin snuttefilt (som spelandet står för) ständigt invirad.  Baby
  • Anonym (Fattar0)
    Anonym (F) skrev 2024-06-23 08:55:23 följande:
    Som om du skulle vara nåt mer attraktiv då. Gejmare är förvuxna barn som är för klena att möta den verkliga världen och därför behöver sin snuttefilt (som spelandet står för) ständigt invirad.  Baby
    Nu tycker jag att du är lite vrång!!

Jag är mer casual gamer, rör mig utomhus vid fint väder och jag vet hur man för sig i köket.
    Jag äter på grillen max en gång i månaden.
    Vad har du för intressen då som man kan klanka ner på då om du nu ser dig som högre värderad än övriga?
  • Anonym (F)
    Anonym (Fattar0) skrev 2024-06-23 08:58:17 följande:
    Nu tycker jag att du är lite vrång!!

Jag är mer casual gamer, rör mig utomhus vid fint väder och jag vet hur man för sig i köket.
    Jag äter på grillen max en gång i månaden.
    Vad har du för intressen då som man kan klanka ner på då om du nu ser dig som högre värderad än övriga?
    Flytta till Ankeborg då om du inte gillar mina svar.

Casual? Ja, säkert. Spelar bara lite på fritiden ibland va? När det finns några ögonblick att fylla i då och då. Fast då är man ingen gamer på riktigt. Det sociala och hygieniska handikappet kommer ju på köpet för gemene gejmare. Iallafall för pojkarna. 

Det där sista behöver knappast en ärevördad hygientekniker som du oroa dig över. Vi kommer aldrig att mötas ändå.
  • Anonym (Fattar0)
    Anonym (F) skrev 2024-06-23 09:08:09 följande:
    Flytta till Ankeborg då om du inte gillar mina svar.

Casual? Ja, säkert. Spelar bara lite på fritiden ibland va? När det finns några ögonblick att fylla i då och då. Fast då är man ingen gamer på riktigt. Det sociala och hygieniska handikappet kommer ju på köpet för gemene gejmare. Iallafall för pojkarna. 

Det där sista behöver knappast en ärevördad hygientekniker som du oroa dig över. Vi kommer aldrig att mötas ändå.
    Är du påverkad av alkohol?
    Förklara gärna för mig hur jag skulle kunna flytta till en stad som inte existerar?
    Delulu is not the solulu..

Sen när sa jag att jag var attraktiv då???!
  • Anonym (F)
    Anonym (Fattar0) skrev 2024-06-23 09:31:14 följande:
    Är du påverkad av alkohol?
    Förklara gärna för mig hur jag skulle kunna flytta till en stad som inte existerar?
    Delulu is not the solulu..

Sen när sa jag att jag var attraktiv då???!
    Nej, det är du som har dåligt minne kring samma film du själv just citerade. 

Det har du kanske aldrig sagt då. Bra att du är uppriktig om ditt eget låga partnervärde. Alltid nåt.
Svar på tråden Vänder mig till er singelkvinnor!!