• Anonym (Fattar0)

Vänder mig till er singelkvinnor!!

Vid dejting, är de något yrke hos din dejt som skulle ge dig "icks"?
    Och vilket yrke föredras mest och minst?

• Svar på tråden Vänder mig till er singelkvinnor!!
  • Anonym (Kul)

Underhållande när folk ska debattera andras preferenser. Det är ju sjukt konstigt. Man attraheras av det man gör liksom.

• Anonym (Fattar0)
    Anonym (F) skrev 2024-06-22 14:36:22 följande:
    Beror väl på i vilken del av staden man bor.

Sopgubbar får nog räkna med att hutta sin partner i orten så att säga.
    Så vi ska då sortera in folk för partner sök beroende på stadsdel man bor i.. tss
    Trångsynt
  • Anonym (F)
    Anonym (Kul) skrev 2024-06-22 14:40:47 följande:

Underhållande när folk ska debattera andras preferenser. Det är ju sjukt konstigt. Man attraheras av det man gör liksom.

Ja, det är säkert många kvinnor som tänder på bajs eller sopdoftande män Drömmer
  • Anonym (F)
    Anonym (Fattar0) skrev 2024-06-22 14:41:54 följande:
    Så vi ska då sortera in folk för partner sök beroende på stadsdel man bor i.. tss
    Trångsynt
    Kvinnor i välbärgade områden lär knappast vilja dejta en sopgubbe. Detta säger väl lite sig självt?

Är snarare du som behöver komma ut ur din lilla drömbubbla här och inse att folk söker sig till sina likar.
  • Anonym (Willma)

Jag är enligt vissa här en loser som tjänar mindre än 40.000. jag har dejtat o haft förhållande med flera välbärgade män och jag kan säga att jag hellre väljer bort en sådan person för att ofta är han lite narcissistiskt lagd. Vet inte om de är en slump eller att rika personer tror att dem kan bete sig hur som helst 

• Anonym (Willma)

Jag har oxå jobbat som sk sopgubbe. Haha drömjobb o inte luktar man bajs heller sen.
    Jag är nog den mest otippade sopgubbe i Sverige. 

• Anonym (Kul)
    Anonym (Fattar0) skrev 2024-06-22 14:41:54 följande:
    Trångsynt
    Det är väl snarare du som är trångsynt som ska sitta och döma andra efter deras val av partner.
  • Anonym (Kul)
    Anonym (Willma) skrev 2024-06-22 14:45:41 följande:

Jag är enligt vissa här en loser som tjänar mindre än 40.000. jag har dejtat o haft förhållande med flera välbärgade män och jag kan säga att jag hellre väljer bort en sådan person för att ofta är han lite narcissistiskt lagd. Vet inte om de är en slump eller att rika personer tror att dem kan bete sig hur som helst 

Fast nu är du ju kvinna. Män lägger inte lika mycket vikt, eller någon vikt alls, på kvinnans yrke.
  • Anonym (Fattar0)
    Anonym (F) skrev 2024-06-22 14:44:59 följande:
    Kvinnor i välbärgade områden lär knappast vilja dejta en sopgubbe. Detta säger väl lite sig självt?

Är snarare du som behöver komma ut ur din lilla drömbubbla här och inse att folk söker sig till sina likar.
    Väldigt FÅ kvinnor skulle inte ens tänka tanken på att dejta en kille som jobbar på Donken..
    Men dom FLESTA män bryr sig inte om dejten jobbade på Donken..  
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Fattar0) skrev 2024-06-22 14:50:19 följande:
    Väldigt FÅ kvinnor skulle inte ens tänka tanken på att dejta en kille som jobbar på Donken..
    Men dom FLESTA män bryr sig inte om dejten jobbade på Donken..  
    Kanske för att deras anställda på golvet främst är under 25 år...? Fel på att dejta en manager, eller? Även om det råkar vara på donken.
Svar på tråden Vänder mig till er singelkvinnor!!