• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • Anonym (Blääää)

Usch va vidrigt, stackars din syster

• Mia04
    Anonym skrev 2024-07-11 10:36:49 följande:
    Men då förstår vi, då var det ju tur att han fanns där! Fan, vi som trodde att du hade gjort fel!

Så då valde du ju det. Och då valde du stryk och förnedring. Det är bara nu efterår som du ångrar det.

Du är alltså inte bara en värdelös belastning för omgivningen utan även enbart en fitta?
    Det var som sagt inte planerat oavsett vad du tror. Det var inte alls planerat att såra min syster och ja, jag var ett svin den kvällen. Jag valde inte att få stryk och förnedring utan det är tydligen vad min syster och omgivning tycker att jag förtjänar
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Varför?) skrev 2024-07-11 10:39:37 följande:
    Varför "behövde du bli knullad den kvällen"? Varför av just syrrans pojkvän? Har du någon sorts mindervärdeskomplex gentemot syrran? Avundsjuk på det hon har så du måste förstöra för henne och sen skylla på att du är ung (och dum i huvudet)? Och sen tycka synd om dig själv när syrran blir (rättmätigt) helvetiskt förbannad över det enorma svek du gjort? 

Jag hade nog enorm lust den kvällen sen så vsr det jävligt  korkat att det var just honom och det var som sagt inte planerat. Jag menar när jag säger att jag ångrar att det var just honom. 

Det enda positiva var att syrran fick reda på att hon var ihop med ett stort äckel/svin. Men som sagt ångrar verkligen detta.

Tixter
  • Anonym (Varför?)
    Mia04 skrev 2024-07-11 17:29:54 följande:

Jag hade nog enorm lust den kvällen sen så vsr det jävligt  korkat att det var just honom och det var som sagt inte planerat. Jag menar när jag säger att jag ångrar att det var just honom. 

Det enda positiva var att syrran fick reda på att hon var ihop med ett stort äckel/svin. Men som sagt ångrar verkligen detta.

Det finns andra sätt än att sno syrrans pojkvän. Typ dildos om man inte har lust att gå ut och ragga. Det spelar ingen roll hur kåt man är. Syskons och kompisars respektive är ALLTID utom räckhåll. Punkt! 
  • Mia04
    Anonym skrev 2024-07-11 10:41:27 följande:
    Som jag skrev innan: Att bli brädad av någon som man känner sig underlägsen är inte roligt. Att bli det av en unge som skryter om att hon är komplett kass på allt och inget att ha måste vara det mest förnedrande man kan råka ut för.
    Jag är ingen unge och som sagt resten vad jag ha gjort är jag inte stolt över
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-07-11 10:46:11 följande:
    Det gör ont ja, det var liksom det som var meningen med det hela.
    Stålhätta vore lämpligt vid tillfället.
    Ej, det är dessutom farligt att få spark där. Ja, du tycker att jag förtjänar en jäkla smärta men du har er äckligt beteende som önskar något sådant
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-11 12:56:06 följande:
    Och då VALDE du syrrans kille..

Om du nu "behövde" bli knullad den kvällen så kunde du ju valt någon annan kille än din syrras.
    Det var inte meningen att ta honom och det är verkligen det jag ångrar. Just den kvällen var vi väl svin båda två, men vi båda ångrar det ju grovt
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (K) skrev 2024-07-11 12:57:39 följande:
    Du BEHÖVDE bli knullad??
    Jag hade stor lust sen var det väldigt fel att det blev han, det var inte meningen  och som sagt ångrar det.
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-11 14:19:11 följande:
    Jo,det är det.
    Har svårt att se det så
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-11 14:19:37 följande:
    Ja,och jag är uppenbarligen inte ensam.
     nej, tyvärr är du inte det
    Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille