• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-11 08:28:59 följande:
    Som sagt jag har plågas tillräckligt så hennes sparkar räcker då det till slut blir ryggskador 
    Tja tycker du kan plågas tills du fattar att ansvaret att bygga upp er relation igen är enbart ditt.. Aldrig din systers.

Det är du som har knullat hennes kille och det är DU som har sabbat eran relation ni hade innan du knullade hennes kille. Det är enbart DITT ansvar att se till att bygga upp en relation och även begripa att din syrra har rätten att ta den tiden hon behöver för att kunna KANSKE förlåta dig. Det är inte dina villkor som gäller här. Det är något du bara ska begripa.

Du kan också fortsätta att plågas tills du fattar att din syster aldrig har skyldighet att förlåta dig bara för att ni är syskon som du har ansett  tidigare i din tråd.

Noter att jag skrev plågas, jag skriver INTE om det skall vara fysiskt eller psykiskt. Men en sak skall du bara jävligt klart fr dig, man kan misshandla folk psykiskt också. Oavsett vad du tycker om fakta  så finns begreppet psykisk misshandel.

Det är på tiden att du växer upp och mognar så du blir mogen på en 19årings nivå i din skalle också och inte bara på ditt leg.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-11 06:53:48 följande:
    Nu är du där igen.. Utgår från att folk inte fattar bara för att de anser att du förtjänar det...

När skall du banka in i din tröga skalle att folk fattar olika typer av smärta och det är just därför de anser att du förtjänar det, efter vad du gjort mot din syster?
    Att man önskar någon annan fysiskt sveda och värk är ett äckligt beteende. Det har vart flera styckna här som säger att dom är emot aga men att dom önskar att jag hade fått det. Det är dubbelmoral och grisigt beetende.
    Tixter
  • Mia04
    Anonym skrev 2024-07-11 08:46:39 följande:
    Det är ju för att det är så.
    Vad tror du det beror på när alla utom en är övertygade?
    Arts alla är kalla och elaka människor
    Tixter
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-11 08:55:10 följande:
    Att man önskar någon annan fysiskt sveda och värk är ett äckligt beteende. Det har vart flera styckna här som säger att dom är emot aga men att dom önskar att jag hade fått det. Det är dubbelmoral och grisigt beetende.
    Du önskade ju dig själv det när du valde det.
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-11 08:57:00 följande:
    Arts alla är kalla och elaka människor
    Ok. Då är det värre ställt än jag trodde.
    Du örlar alltså omkring fritt i samhället, med rösträtt och allt, och tror att du är den enda som har rätt.
    Då är det inte bara nu utan för all framtid vi kan räkna ut dig.
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-11 08:50:19 följande:
    Tja tycker du kan plågas tills du fattar att ansvaret att bygga upp er relation igen är enbart ditt.. Aldrig din systers.

Det är du som har knullat hennes kille och det är DU som har sabbat eran relation ni hade innan du knullade hennes kille. Det är enbart DITT ansvar att se till att bygga upp en relation och även begripa att din syrra har rätten att ta den tiden hon behöver för att kunna KANSKE förlåta dig. Det är inte dina villkor som gäller här. Det är något du bara ska begripa.

Du kan också fortsätta att plågas tills du fattar att din syster aldrig har skyldighet att förlåta dig bara för att ni är syskon som du har ansett  tidigare i din tråd.

Noter att jag skrev plågas, jag skriver INTE om det skall vara fysiskt eller psykiskt. Men en sak skall du bara jävligt klart fr dig, man kan misshandla folk psykiskt också. Oavsett vad du tycker om fakta  så finns begreppet psykisk misshandel.

Det är på tiden att du växer upp och mognar så du blir mogen på en 19årings nivå i din skalle också och inte bara på ditt leg.
    Du har ju också äckligt beteende som tycker att jag kan plågas oavsett vad

Jag måste oavsett kunna få säga till syrran när hon gör för långt, men där krockar vi. Det är inte meningen att jag ska typ komma krypandes till henne utan hon får ju också skärpa till sig
    Tixter
  • Mia04
    Anonym skrev 2024-07-11 08:57:04 följande:
    Du önskade ju dig själv det när du valde det.
    Det gjorde jag absolut inte. Ljug inte
    Tixter
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-11 09:04:31 följande:
    Det gjorde jag absolut inte. Ljug inte
    Uppenbarligen eftersom du valde det. Ljug inte.
  • Mia04
    Anonym skrev 2024-07-11 09:41:23 följande:
    Uppenbarligen eftersom du valde det. Ljug inte.
    Jag valde inte som sagt utan jag tänkte inte alls. Det är skillnaden. De flesta i min tråd har har vart kvinnliga löner och förstående att andra kvinnor önskar att någon annan kvinna blir misshandlad 
    Tixter
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-11 09:03:20 följande:
    Jag måste oavsett kunna få säga till syrran när hon gör för långt, men där krockar vi. Det är inte meningen att jag ska typ komma krypandes till henne utan hon får ju också skärpa till sig
    Hon har ingen anledning att "skärpa sig". Hon har INTE knullat din pojkvän och bedragit dig.

Jo det är du som skall "komma krypandes" till din syster, då det är ju du som har sabbat eran relation. Du enbart som sabbade den.
    Man bedrar inte sina familjemedlemmar och sina vänner... Det du har gjort är ett smutsigt emotionellt bedrägeri som sätter djupa spår i själen..

Men du har ju överbevisat i denna tråden att du saknar empati för din syster i flera av dina inlägg.

Nej det enda äcklet är faktiskt du, inte vi andra som anser att du skall plågas på motsvarande sätt som du har bedragit din syster.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Har legat med min systers kille