• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-10 22:59:33 följande:
    Som sagt kommer aldrig göra så igen så dricka kan jag göra trots allt
    Kan du verkligen det? Du verkar ju släppa alla spärrar när du dricker.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-10 23:30:53 följande:
    Ja, som andra har skrivit att få stryk på röven är väldigt förnedrande
    Och det har du förtjänat. Din syster har däremot inte förtjänat den förnedringen du utsatte henne för.
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-11 01:48:54 följande:
    Det är mer eller mindre psykisk misshandel det du har utsatt henne för.
    Att jag gjorde ett stort fel absolut men inte psykisk misshandel
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-11 01:49:23 följande:
    Men det är så du resonerar.
    Det är vad du tycker
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-11 01:50:32 följande:
    Kan du verkligen det? Du verkar ju släppa alla spärrar när du dricker.
    Man lär sig något iallafall
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-11 01:55:07 följande:
    Och det har du förtjänat. Din syster har däremot inte förtjänat den förnedringen du utsatte henne för.
    Nej, jag tycker faktiskt inte det. det går
    förlångt just då.
    Tixter
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-10 22:18:33 följande:
    Ja det är en ordentlig sveda som inte alla tycks förstå r man får stryk och väldigt förnedrande. 
    Oj oj oj, offerkoftan är tydligen  viktig för dig att ha på.

Du bara för att man anser att du kör med dumma jämförelser så är det aldrig samma sak som att folk inte fattar att det gör ont att få stryk.

Du fick en spark i röven av din syster i affektion, för att du hade knullat hennes kille..
    Fortfarande så står den ENDA sparken du fick på din räv knappast i proportion med det du gjorde mot din syster. 

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-10 23:30:53 följande:
    Ja, som andra har skrivit att få stryk på röven är väldigt förnedrande
    Ja och det ÄR förnedrande att det du gjorde mot din syrra. Knulla hennes kille.

Fast du har ju bevisat, upprepat, att du är imbecill, så man kan nog inte ha några förväntningar på att du skall begripa detta alls.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-11 03:27:37 följande:
    Oj oj oj, offerkoftan är tydligen  viktig för dig att ha på.

Du bara för att man anser att du kör med dumma jämförelser så är det aldrig samma sak som att folk inte fattar att det gör ont att få stryk.

Du fick en spark i röven av din syster i affektion, för att du hade knullat hennes kille..
    Fortfarande så står den ENDA sparken du fick på din räv knappast i proportion med det du gjorde mot din syster. 
    Jag det är en spark som ni vet om ja. Med
    det har 5 ggr till vid olika tillfällen.
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-11 03:34:38 följande:
    Ja och det ÄR förnedrande att det du gjorde mot din syrra. Knulla hennes kille.

Fast du har ju bevisat, upprepat, att du är imbecill, så man kan nog inte ha några förväntningar på att du skall begripa detta alls.

Jo, och förnedrande att bli påkommen också. 

klart jag förstår att det är förnedrande för henne men nu förnedrar hon mig så lika

Tixter
Svar på tråden Har legat med min systers kille