• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • Mia04
    Anonym skrev 2024-07-10 23:10:39 följande:
    Vad har det med något att göra? Hur påverkar det hur mycket du förnedrade syrran?
    Jag fick straff
    Tixter
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-10 23:11:18 följande:
    Spelar ingen roll man önskar ingen döden av någon
    Jag försöker förklara att jag inte önskar någonting alls om dig. Jag skiter helt i dig. Jag skulle som sagt glömma ifall jag såg dig gifta dig lyckligt eller dö. Önskningar för din del är är du verkligen inte värd energin för.
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-10 23:12:17 följande:
    Jag fick straff
    Nu var det ju graden av förnedring för dig och syrran som var ämnet.
  • Anonym (Lina)
    Anonym skrev 2024-07-10 23:05:54 följande:
    Att du utsatte din syrra för den ultimata förnedringen. En benig röv med blåmärke är ingenting mot det.
    Det enda som skulle motsvara vore om TS fick aga på bar ända av typ sin mamma inför syrran och killen. Det skulle vara sanslöst förnedrande och på samma nivå som hon utsatte sin syster för. Men nej jag förespråkar inte våld även om jag inte skulle protestera om TS fick utstå detta.
  • Mia04
    Anonym skrev 2024-07-10 23:21:20 följande:
    Nu var det ju graden av förnedring för dig och syrran som var ämnet.
    Ja, som andra har skrivit att få stryk på röven är väldigt förnedrande
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Lina) skrev 2024-07-10 23:21:48 följande:
    Det enda som skulle motsvara vore om TS fick aga på bar ända av typ sin mamma inför syrran och killen. Det skulle vara sanslöst förnedrande och på samma nivå som hon utsatte sin syster för. Men nej jag förespråkar inte våld även om jag inte skulle protestera om TS fick utstå detta.
    Och varför skulle du inte protestera om du nu inte förespråkar våld?
    Tixter
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-10 23:30:53 följande:
    Ja, som andra har skrivit att få stryk på röven är väldigt förnedrande
    Kan du åtminstone svara på samma plan som resten av konversationen?
    Det blir ju totalt "yxskaft" när du inte håller reda på var du är i debatten.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-10 22:54:22 följande:
    Jag kallar det inte för våld.
    Det är mer eller mindre psykisk misshandel det du har utsatt henne för.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-10 22:55:41 följande:
    Inte så dom är menat iallafall
    Men det är så du resonerar.
Svar på tråden Har legat med min systers kille