• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • Mia04
    Anonym (Varför?) skrev 2024-07-11 22:41:42 följande:
    Har du tagit ansvar för dina val och handlingar i dina ursäkter tex? Eller har du skyllt ifrån dig som du gjort i tråden? "Jag var full". "Jag är ung och då tar man dåliga beslut". "Jag var kåt och behövde knulla". "Din pojkvän gjorde närmanden jag inte kunde motstå". 
    Ja,jag har förklarat att vi var för fulla och att det inte var
    meningen. Jag har inte sagt ordagrant att jag va kåt men samtalet led till ungefär samma sak
    Tixter
  • Anonym (Varför?)
    Mia04 skrev 2024-07-11 22:43:47 följande:
    Vadå gör? Vad ska jag göra? jag kan inte göra något
    mera en att säga att jag ångrar mig
    Göra? Tja, bortsett från ord (som du ändå knappt verkar mena eftersom allt är omständigheternas fel istället för dina egna val) så finns det många sätt man kan visa att man ångrar sig genom att tex vilja hjälpa till med saker, göra så livet blir lite lättare för henne, visa med handlingar att du faktiskt bryr dig om henne till skillnad mot vad ditt beteende hittills visat. Genom att ligga med hennes kille och sen inte ta ansvar för dina egna handlingar utan skylla på helt oväsentliga saker så har du ju visat hur otroligt lite hon betydde för dig. Du har en lång uppförsbacke nu för att visa att du faktiskt bryr dig om henne. 
  • Anonym (Varför?)
    Mia04 skrev 2024-07-11 22:46:36 följande:
    Ja,jag har förklarat att vi var för fulla och att det inte var
    meningen. Jag har inte sagt ordagrant att jag va kåt men samtalet led till ungefär samma sak
    Du har med andra ord inte tagit ansvar för fem öre för dina handlingar utan skyllt på omständigheterna.
  • Mia04
    Anonym (Varför?) skrev 2024-07-11 22:51:13 följande:
    Göra? Tja, bortsett från ord (som du ändå knappt verkar mena eftersom allt är omständigheternas fel istället för dina egna val) så finns det många sätt man kan visa att man ångrar sig genom att tex vilja hjälpa till med saker, göra så livet blir lite lättare för henne, visa med handlingar att du faktiskt bryr dig om henne till skillnad mot vad ditt beteende hittills visat. Genom att ligga med hennes kille och sen inte ta ansvar för dina egna handlingar utan skylla på helt oväsentliga saker så har du ju visat hur otroligt lite hon betydde för dig. Du har en lång uppförsbacke nu för att visa att du faktiskt bryr dig om henne. 
    Jag försökte fixa en mysig middag och kom men en vinflaska, men hon hellre vinet över mig och bad mig dra åt helvete
    Tixter
  • Mia04
    Anonym (Varför?) skrev 2024-07-11 22:52:47 följande:
    Du har med andra ord inte tagit ansvar för fem öre för dina handlingar utan skyllt på omständigheterna.
    Jag har fått ta emot som äckel, svin, skitstövel mm. Då detta har skett dagligen så har jag satt ner foten och bett henne sluta kalla mig saker som hon egentligen inte menar
    Tixter
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-11 20:44:27 följande:

Det Sätter sina spår att bli misshandlad av en familjemedlem också. 

Man måste kunna glömma och förlåta också. Detta även för mammas skull

Det enda du visar upp i denna tråden är att du är en jävla egocentrisk person. Allting skall bara handla om hur jobbigt och syn det är om dig. Fast det egentligen inte är det alls.
    Du saknar ju även intresse att ta ansvar för dina handlingar.

Det var ju du som inte ville flytta hem till mamma bara för att hon var så jävla tjatigt mot dig, ENLIGT DIG.
    Nej, man måste inte förlåta inte ens för mammas skull. 

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-11 21:19:53 följande:
    Jag förstår att hon är ledsen/besviken men jag kan ju inte göra så mycket. Hon behöver inte ta offerkofftan förtycker heller 
    Tycker du skall bara hålla tyst nu. 'Hon har nog fan rätten att ha offerkoftan inte du.
    Du saknar rätten att ha en offerkofta då du har bedragit din syster genom att du valde att knulla hennes kille.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-12 05:52:21 följande:
    Det enda du visar upp i denna tråden är att du är en jävla egocentrisk person. Allting skall bara handla om hur jobbigt och syn det är om dig. Fast det egentligen inte är det alls.
    Du saknar ju även intresse att ta ansvar för dina handlingar.

Det var ju du som inte ville flytta hem till mamma bara för att hon var så jävla tjatigt mot dig, ENLIGT DIG.
    Nej, man måste inte förlåta inte ens för mammas skull. 
    Du känner inte mig. jag skyddar bara lite mig själv av det som har hänt.

Som sagt saknar intresse för mina handlingar? Nej försöker bara komma undan dom. Ja, mamma är tjatig men jag kan även mina knep mot henne också
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-12 05:55:40 följande:
    Tycker du skall bara hålla tyst nu. 'Hon har nog fan rätten att ha offerkoftan inte du.
    Du saknar rätten att ha en offerkofta då du har bedragit din syster genom att du valde att knulla hennes kille.
    Men hon har den för mycket och säger elaka saker till mig
    Tixter
  • Anonym (Anonym)

Varför fortsätter folk svara i denna tråd då TS bara försöker provocera. 

Svar på tråden Har legat med min systers kille