• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-16 20:19:54 följande:
    Ja du..  Jag behandlar dig som du själv framställer dig som. Redan i din TrådStart så framställde du dig som en barn rumpa. Sedan så fortsatte du i samma spår i dina inlägg i tråden. Så nej du kan lägga ned och skylla på att "jag inte ser det".  Om du vill framstå som att du är vuxen, börja och bet dig som en vuxen då.

Här är också bevis på att du knappast beter dig som vuxen..

Se resten av ditt inlägg nedanför...
    Mia04 skrev 2024-07-16 16:37:47 följande:

Det spelar ingen roll hon kallar mig saker som jag inte är och det vet hon.  Nu har det gått en tid och då borde hon har taggat ner.

Inte kräva men väldigt fegt om hon vill undvika mig hela livet. 

Som sagt, om du hade varit vuxen som du vill påstår så har du förstått skillnaden mellan person och handling. Men nu gör du inte detta.

Sedan är det knappast vuxet och moget att säga att någon är feg bara för att man vill undvika personen som har sårat en själsligt djupt.
    Ett riktigt icke vuxet resonemang av dig.

Så om du vill sedd som en vuxen. Börja och bete dig vuxet, i stället för att fortsätta med ditt omogna resonemang du har om din syrra och bli tjurig och grinig för att du blir bemött på din nivå, d.v.s en barnrumpa.

Nej, du behandlar mig som jag känner mig som en barnrumpa men jag har betett mig vuxet. 

Jag ser visst skillnaden på person och handling bara du som inte tror att jag fattar det.

Eh, så jag är omogen när jag säger
    att någon är feg men andra får
    säga att jag är feg men är så otroligt ?vuxna??

Jag beter mig mer vuxen en nu flesta av er har gjort mot mig. Så man kan ju undra vem som är en barnrumpa egentligen?

Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-16 22:07:36 följande:
    Fast att du får konsekvenser för ditt handlande är ju inte fel.

När det blir för mycket konsekvenser 

Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-16 22:08:43 följande:
    Inte bara den kvällen,uppenbarligen.
    Du tar inte ansvaret för dina handlingar och lägger allt ansvar för att reparera relationen till din syster på henne.
    Eh, vadå inte bara den kvällen? Nej, men hon måste ju också ta ansvar så relationen blir bättre 
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-16 22:10:09 följande:
    Och hur vet du att hon inte menar det hon säger?
    Du har ju visat med all önskvärd tydlighet vad du verkligen går för.
    För hon kan inte vara s elak
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-16 22:10:53 följande:
    Jo,det är du. Allt handlar bara om hur synd det är om dig och hur elak din syster är.
    Inte bara, men hon går ju förlängt 
    Tixter
  • Mia04
    molly50 skrev 2024-07-16 22:15:30 följande:
    Ett misstag? Knappast när du säger att du behövde ett knull.
    Du gjorde ett val och du visste mycket väl vad du gjorde.
    Och hade det inte varit din systers kille s¨hade du gått ut och raggat upp nå´n random kille på krogen.
    Så där säger du ju emot dig själv om du påstår att du inte särar på benen för vem som helst.
    Jag är inget sådant äckel bara för
    bara för att jag är kåt att jag valde honom medvetet. Det bara blev så. Jag särar inte för vem som helst, jag har även kk så även på krogen är jag försiktig
    Tixter
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-17 01:52:02 följande:

Eh, så jag är omogen när jag säger
    att någon är feg men andra får
    säga att jag är feg men är så otroligt ?vuxna??

Ja du är feg..
    Du hart ju själv sagt att du inte vill ta konsekvenserna av ditt handlande FLERA gånger i tråden.
    Du har ju sjunkit så lågt att du har även sagt att du vill slippa ta ansvar för vad du har gjort.
    Ditt bottenskrap i låghet är när du anser att det är "smart" att försöka komma så lindrigt undan som möjligt också.
    Skall jag lista fler exempel på din feghet?

Det försöker du jämföra med att hålla sig borta från den som har sårat en. Så som din syster håller sig bort från dig då du har sårat henne.

En vuxen mogen människa skulle ha fattat att det inte är "samma sak" och det är knappast fegt att hålla sig borta från personer som sårar en, även om det är familjemedlemmar.

Du gör inte bara äpple päron jämförelser, du riktigt trycker upp i ansiktet på folk upprepat att du är en väldigt omogen för att vara en 19åring.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Mia04 skrev 2024-07-17 02:02:17 följande:
    Jag är inget sådant äckel bara för
    bara för att jag är kåt att jag valde honom medvetet. Det bara blev så. Jag särar inte för vem som helst, jag har även kk så även på krogen är jag försiktig
    Skitsnack. Det "blir inte bara så". Det hade du vetat om du varit "vuxen och mogen", som du vill försökas inbilla oss andra att du är.

Men nu gör du inte det, du tar den icke vuxna utvägen, den omogna vägen, och skyller på "alkohol" och "att de bara blev så"...

Om du nu "behövde ett knull", så kunde du gott ringt din KK och fråga om han var tillgänglig så han kunde knulla dig då.

Men nu gjorde du inte det utan du valde att vresa upp din fitta för din syrras kille. Du hade FLERA chanser innan, att gå där ifrån och du hade flera chanser att säga åt honom att gå. Men nej, ditt behov av att tänka med fittan och få dig ett knull var viktigare.

Sedan så undra du varför du blir sedd som en barnrumpa?🙄😈
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-17 01:56:00 följande:
    Eh, vadå inte bara den kvällen? Nej, men hon måste ju också ta ansvar så relationen blir bättre 
    Hon förklarar ju för dig att hon inte vill? Fattar du inte?
  • Anonym
    Mia04 skrev 2024-07-17 01:53:26 följande:

När det blir för mycket konsekvenser 

Det bestämmer inte du. Man kan inte göra bort sig och bestämma sina egna konsekvenser.

Nu får du bara tugga i dig följden av ditt frivilliga val.
Svar på tråden Har legat med min systers kille