• Mia04

Har legat med min systers kille

Jag bor hos min storasyster då jag inte orkar med hennes tjat mm.

Min syster var bortrest i helgen pga jobbet så hade lägenheten för mig själv. Men jag är vän med hennes kille så han kom förbi och vi åt middag och drack. vi Blev fulla och den slutade med att vi knullade och somnade tillsammans. Min syster kom på morgonen tidigare än väntat och hittade oss nakna sovandes tillsammans. Hennes kille erkände med en gång så min syster kallade han massa elaka saker och sedan slängde han ut honom.

Syrran konfronterade mig och har bett mig att flytta snarast, har denna veckan att hitta något nytt. Jag har försökt pratar med henne men hon påstår att hon bara äcklas av mina ursäkter. 

Vad ska jag göra? Hon vet att jag inte kan flytta tillbaka till mamma då jag intectöl hennes tjat och till mina vänner är det bara korta lösningar på då alla bor väldigt litet. 

Hur ska jag göra så inte syrran kastar ut mig?

• Svar på tråden Har legat med min systers kille
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-17 09:58:09 följande:
    Du har ingen anledning att konfrontera din syrra.
    Det är DU som har knullat din syrras kille, så är det någon som skall bli konfronterad är du.

Nej du kommer aldrig att bli lika mogen som mig. Men vill du inbilla dig själv det så varsågod. Men kom ihåg det är något du inbillar dig själv och speglar knappast verkligheten.
    Men det har jag näst intill blivit men tycker det är jobbigt och orkar inte. Men det är väldigt konstigt att det tydligen är speciella regler för mig vad jag får och inte får göra.

det där var ju verkligen moget av digv Att ens uttrycka dig så visar ju att det är du som är en barnrumpa och inte jag. Jag är nog inte den enda som tycker det. 
    Tixter
  • Mia04
    EnAnonumius skrev 2024-07-17 14:29:56 följande:
    Vill du påstå att alkoholen mirakulöst hoppade ned för din strupe in i din mage så att du sedan blev full? Och att sedan alkoholen, i sig, fick dig att knulla syrrans kille? 🙄

Du valde frivilligt att dricka alkoholen. Så nej det är knappast "b.la alkoholen".  Du ansvar för dina handlingar du gör under alkoholpåverkan också.
    Det hade du vetat om du varit vuxen och mogen, som du vill hävda att du är.
    Nej, men man märker att det var längesen du var ung eller så är du bara glömsk som inte kommer ihåg att man lätt dricker och olyckor då kan hända

Som sagt nu vill du vara få mig att framstå som en barnrumpa men i ditt tidigare inlägg visar att du verkligen är en?
    Tixter
  • Mia04
    Xenia skrev 2024-07-17 17:11:57 följande:
    Klart ni var två som gjorde fel. Men det fråntar inte dig ansvaret. DU valde att svika din syster.
    Nej, jag valde inte. råkade bara bli så.
    Tixter
  • Mia04
    Xenia skrev 2024-07-17 17:32:05 följande:
    Nej, jag har aldrig legat med min systers eller kompis kille. Jag har aldrig varit otrogen heller. Så då kan jag inte haft kul. Din definition av "kul" är lite speciell.

Och varför startade du öht denna tråd? Bara för att provocera? Det kan då inte ha varit för att få goda råd, eftersom du hela tiden attackerar de som vågar kritisera den lilla bortskämda prinsessan. Men vet du, ingen av oss bryr sig. Det är DU som gjort fel, inte vi. Det är DU som borde ändra på ditt beteende, inte vi.
    Nej, du är ju verkligen en ordentlig och skötsam flicka/kärring.

Nej, det var för att få goda råd men när jag blev påhoppad för mycket så var jag ju tvungen att sätta ner foten. Ni behövde inte fe mig kritik det har jag fått tillräckligt. Du är verkligen avis för att jag är lite bortskämd, jag kan inte hjälpa att jag är de.

Eh? ni borde också ändra erat beteende för ni beter er som ett gäng barnrumpor?
    Tixter
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-17 01:53:26 följande:

När det blir för mycket konsekvenser 

Du får bara det du förtjänar.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-17 01:56:00 följande:
    Eh, vadå inte bara den kvällen? Nej, men hon måste ju också ta ansvar så relationen blir bättre 
    Ja,du fortsätter ju att bete dig illa.
    Du tar intre ansvar för dina handlingar utan lägger ansvaret på din syster.

Ja,men nu är det ju inte hon som har betett sig som en rövhatt utan det är du.
    Och därför ligger också ansvaret på dig att försöka bygga upp relationen igen.
    Om den någonsin går att reparera igen efter vad du har gjort.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-17 01:57:04 följande:
    För hon kan inte vara s elak
    Hon är inte elakare än vad du var mot henne.
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-17 01:58:59 följande:
    Inte bara, men hon går ju förlängt 
    Det gör hon inte alls. Hon gör det enda rätta.

Du däremot tar inget som helst ansvar.
    Du låg med hennes kille och tar inte ansvaret för det.
    Du hjälper inte till hemma fast du,enligt dig själv,är vuxen utan förväntar dig att din mamma ska ta hand om dig som en bebis.
    Du beter dig visserligen som en trotsig 6-åring som inte fattar att du har betett dig illa. Men det finns gränser för vad din familj ska behöva acceptera också.
    Allt handlar inte om dig. Har du tänkt på det?
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-17 02:02:17 följande:
    Jag är inget sådant äckel bara för
    bara för att jag är kåt att jag valde honom medvetet. Det bara blev så. Jag särar inte för vem som helst, jag har även kk så även på krogen är jag försiktig
    Att du särar på benen för vem som helst har du ju visat med all önskvärd tydlighet.
    Hade det inte varit din systers kille så hade du ju gått ut på krogen och raggat upp något,enligt dig själv.
    Så där säger du ju emot dig själv.
    Och du har betett dig äckligt.

Om du nu har en kk,varför gick du inte till honom istället för att lägga upp dig för din systers kille?
  • molly50
    Mia04 skrev 2024-07-17 19:22:57 följande:
    Nej, men man märker att det var längesen du var ung eller så är du bara glömsk som inte kommer ihåg att man lätt dricker och olyckor då kan hända

Som sagt nu vill du vara få mig att framstå som en barnrumpa men i ditt tidigare inlägg visar att du verkligen är en?
    Nu var det inte mig du citerade.
    Men jag har också varit ung och dum och druckit alkohol.
    Men aldrig någonsin har jag legat med varken min systers eller mina vänners pojkvänner.
    Jag har den spärren att jag aldrig skulle kunna göra så.
    Men du verkar sakna alla spärrar och det är därför du gör korkade val.
    Inte pga alkohol eller ungdomlig dumhet eller något sådant.
    Hade du haft den spärren så hade du aldrig satt dig i situationen att vara ensam med din systers kille och dricka alkohol från första början.
Svar på tråden Har legat med min systers kille