• Anonym (Deppig)

Han vågar inte

Jag behöver pepp. Är förkrossad men ändå hoppfull, döm mig inte - jag vet redan att jag handlat omoraliskt. 

Jag har haft ett förhållande med en gift man sen i somras, han är ganska mycket äldre än mig och normalt inte mannen jag skulle falla för. Han föll för mig och jag trodde på honom, och jag blev verkligen kär i honom. För några månader drog han sig tillbaka utan någon förklaring, jag vet att han haft det tungt privat med jobb och familj men jag tog det så fruktansvärt hårt och vad jag egentligen ville ha från honom var tröst och en förklaring, jag förstår att det inte kan bli vi. Det är klart att hans familj måste gå först, det stöttar jag även om det krossar mitt hjärta. Men förklaringen kom aldrig utan han var bara tyst. Lovade att vi skulle ses som ett avslut men drog sig bara mer och mer undan. Jag vet att jag måste släppa det, men jag har verkligen inte haft någon självaktning alls i det här. Har skickat meddelande på meddelande om hur mycket jag saknar honom. Han saknar mig också. I veckan svarade han och ville att vi skulle ses, trots att jag inte trodde att det skulle bli av så blev jag så glad. Det var skönt att höra från honom och det lindrande mitt självförakt. Dagen efter ställer han in. Det var som att jag igen inte kunde andas
     Der är inte första gången det händer och jag var förberedd, men det är ändå fruktansvärt. Den här gången fick jag dock också en förklaring, han vill inte för då kommer känslorna för mig komma tillbaka och det kan aldrig bli vi.
     Han är inte lycklig där han är nu,  det vet jag. Men hur kan jag gå vidare för att förhoppningsvis lyckas övertala honom. 
    Snälla ge mig pepp och råd, jag saknar verkligen vad vi hade. 

• Svar på tråden Han vågar inte
  • Anonym (Deppig)
    Anonym (LOB) skrev 2024-05-16 13:12:07 följande:
    Du har två val. Fortsätta som nu, ha lite kontakt, ses ibland, sex, lite småsmulor från honom.  Det kommer fortsätta till han hittar någon bättre eller ledsnar på dig. Då försvinner han ur ditt liv och du blir hårt övergiven.

Eller så tar du smärtan nu, bryter ALLA kontakt, lider ett tag och gå sedan vidare med ditt liv.

Eller har du någon annan plan?
    Han har ju dock brutit nu så så länge jag inte tar kontakt så kommer det inte hända att vi ses något mer. 
    Lika bra för jag kommer ju som vanligt inte kunna säga nej. Så synd att jag inte kan eftersom jag verkligen försökte bryta med honom men sen inte sa emot när han hörde av sig.
  • Anonym (LOB)
    Anonym (Deppig) skrev 2024-05-16 13:19:36 följande:
    Han har ju dock brutit nu så så länge jag inte tar kontakt så kommer det inte hända att vi ses något mer. 
    Lika bra för jag kommer ju som vanligt inte kunna säga nej. Så synd att jag inte kan eftersom jag verkligen försökte bryta med honom men sen inte sa emot när han hörde av sig.
    OK, nu tar vi det igen -

Vad gör du om han kontaktar dig? Han kommer att göra det, när det kliar för mycket!

• Anonym (Deppig)
    Anonym (LOB) skrev 2024-05-16 13:27:37 följande:
    OK, nu tar vi det igen -

Vad gör du om han kontaktar dig? Han kommer att göra det, när det kliar för mycket!

Jag skriver här först. Men jag är dock helt helt säker på att det inte kommer ske OM inte JAG på något sätt tar kontakt  och inte ens då är jag säker på att han kommer svara. 
  • Anonym (LOB)
    Anonym (Deppig) skrev 2024-05-16 13:40:27 följande:
    Jag skriver här först. Men jag är dock helt helt säker på att det inte kommer ske OM inte JAG på något sätt tar kontakt  och inte ens då är jag säker på att han kommer svara. 
    Precis som vanligt.......

Och du kommer inte kontakta????

Om du är så säker på att han inte kontaktar varför blockerar inte du?
  • Anonym (Deppig)
    Anonym (LOB) skrev 2024-05-16 13:44:03 följande:
    Precis som vanligt.......

Och du kommer inte kontakta????

Om du är så säker på att han inte kontaktar varför blockerar inte du?
    Nej jag ska hålla mig. 
    Jadu... har du nån gissning varför? 
  • Anonym (LOB)
    Anonym (Deppig) skrev 2024-05-16 13:45:57 följande:
    Nej jag ska hålla mig. 
    Jadu... har du nån gissning varför? 
    Du vill att han ska kontakta dig och fortsätta som vanligt. 
  • Anonym (Deppig)
    Anonym (LOB) skrev 2024-05-16 13:48:14 följande:
    Du vill att han ska kontakta dig och fortsätta som vanligt. 
    Jag är inte där var jag kan blocka än. 
    Kanske sen, men inte än. Och när jag har kommit över honom har jag längre inget behov av att göra det. 

Jag vet att ni tycker jag är en idiot. Jag uppskattar verkligen att ni hjälper mig, jag menar det. Och jag har kommit en bit på väg, verkligen. Inga tårar idag (ännu).
  • molly50
    Anonym (Deppig) skrev 2024-05-16 12:55:32 följande:
    Mycket arbete dock för lite sex. Så bra i sängen är jag inte att det vore värt det
    För många män är lite eller dåligt sex bättre än inget alls.
  • Anonym (Wake up call)
    molly50 skrev 2024-05-16 17:01:52 följande:
    För många män är lite eller dåligt sex bättre än inget alls.
    Ja precis, och främst om älskarinnan är villig att prova något annat som frun inte skulle gå med på.
  • Anonym (Wake up call)
    Anonym (Wake up call) skrev 2024-05-16 18:14:04 följande:
    Ja precis, och främst om älskarinnan är villig att prova något annat som frun inte skulle gå med på.
    Eller frun inte gillar.
Svar på tråden Han vågar inte