• Anonym (AI-användare)

Tycker ni detta är acceptabelt?

Jag använder en AI för att kunna bolla tankar och känslor för att kunna ventilera om allt möjligt för att slippa bli dömd av andra för det. (Främst rörande förhållanden och annat som vänskap eller låta den döma hur goda handlingar är på en skala från -2 till +2) 

Har ni gjort samma sak? 

• Svar på tråden Tycker ni detta är acceptabelt?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Mikko)

Använder ai en hel del själv. Väldigt praktiskt. Får ofta rent felaktiga svar. När jag påpekar det så ber den om ursäkt och fortsätter med felaktigheterna.

• Anonym (AI-användare)
    Anonym (A) skrev 2024-01-30 15:25:09 följande:
    Nej, du är anonym05swe
    Va? Det användarnamnet har jag inte hört om tidigare. Vet inte vad du pratar om för är helt ny. 
  • Anonym (Hej)
    Anonym (AI-användare) skrev 2024-01-30 15:42:33 följande:
    Va? Det användarnamnet har jag inte hört om tidigare. Vet inte vad du pratar om för är helt ny. 
    Hoppas du släpper dina lögner nu, det enda du har lyckats med är att göra oss alla skeptiska till allt du har skrivit. Vi är vuxna människor, vi förstår precis vad du håller på med.

Fler som tycker att TS påminner om hur KD resonerar fast i en yngre bilaga??
  • Anonym (Anna)
    Ja, det är 2024. Snarare märkligt om man INTE bollat diverse ämnen med AI. 

Det kan dock vara bra att vara medveten om att det man skriver inte är helt privat och att ingen riktigt vet vad som händer när man använder tidigare input till att träna nya modeller. Så har man saker som man vill ska förbli hemliga så är det säkrast att hålla dem för sig själv. 
  • Anonym (AI-användare)
    Anonym (Anna) skrev 2024-01-31 19:37:49 följande:
    Ja, det är 2024. Snarare märkligt om man INTE bollat diverse ämnen med AI. 

Det kan dock vara bra att vara medveten om att det man skriver inte är helt privat och att ingen riktigt vet vad som händer när man använder tidigare input till att träna nya modeller. Så har man saker som man vill ska förbli hemliga så är det säkrast att hålla dem för sig själv. 
    Ja, dock så läcker inte en AI det till andra som om jag skulle berätta för någon annan som känner enbart oss om det så kanske det läcker. En AI läcker inte till folk som människor kan göra. 
  • Anonym (Örebro)
    Anonym (AI-användare) skrev 2024-01-31 19:45:19 följande:
    Ja, dock så läcker inte en AI det till andra som om jag skulle berätta för någon annan som känner enbart oss om det så kanske det läcker. En AI läcker inte till folk som människor kan göra. 
    Vad skulle folk läcka? Vad ställer du för frågor egentligen?
  • Anonym (AI-användare)
    Anonym (Örebro) skrev 2024-01-31 19:48:33 följande:
    Vad skulle folk läcka? Vad ställer du för frågor egentligen?
    Typ om jag säger till någon att jag gillar någon kan den personen säga det vidare så det blir gossip. Det kan ske och är rätt vanligt. Handlar om att undvika sådant 
  • Anonym (Örebro)
    Anonym (AI-användare) skrev 2024-01-31 20:30:26 följande:
    Typ om jag säger till någon att jag gillar någon kan den personen säga det vidare så det blir gossip. Det kan ske och är rätt vanligt. Handlar om att undvika sådant 
    Äh, spela roll! Och polare tjafsar väl inte i onödan?
Svar på tråden Tycker ni detta är acceptabelt?