• Anonym (Ingen_chipsnisse)

Varför förutsätts det så ofta här att ensamma män inte vårdar sitt yttre eller tänker på hur de är och ser ut?

Ensamma män antas av vissa kvinnor här vara sådana som "sitter på rumpan och käkar pizza", "Ligger i sängen och käkar chips och ser på Netflix" och blir feta och fula och är lata. Vad tusan vet ni om hur ensamma män kämpar med sig själva och sina utseenden? Hur kan man dessutom uttala sig om människor man inte känner?

Och är det inte ofta så att genom sig själv känner man andra. Dvs man är bekant med beteendet att sitta på rumpan och käka pizza, ligga i sängen och käka chips och kolla på Netflix och strunta i sitt utseende.

Man kan ju åtminstone ta reda på fakta först genom att fråga!

• Svar på tråden Varför förutsätts det så ofta här att ensamma män inte vårdar sitt yttre eller tänker på hur de är och ser ut?
  • Anonym (Fatso)
    Anonym (Stolpskott) skrev 2023-11-20 08:53:42 följande:
    Det här har jag råkat ut för de lux just nu. Eller rättare sagt 3st bara i år!

Män som kärat ned sig i mig och vill vara med mig, men som inte kan acceptera att jag inte vill vara tillsammans med dem.
    Detta tjatande...
    Hela tiden vad de vill, men ingen hänsyn till mig och mina känslor. Jag ska älska dem för att de älskar ju mig...
    För mig totalt obegripligt hur en fikadejt eller ens några veckors dejtande kan resultera i att man ligger på sina bara knän och ber liksom. 
    Den här siste är till och med ömsom arg och anklagande för att i nästa böna och be.
    Och när vi träffar på varandra på gemensamma aktiviteter så överbevisar han bara att jag gjorde rätt som valde att avsluta dejtandet...
    Det naturliga hade väl varit att motbevisa mig, men nej då. Jag har ju fel så det är jag som måste ändra på mig och älska honom för den han är.
    Jag fick känslor för en yngre tjej på jobbet, men jag respekterade hennes nej. Jag fortsatte inte tjata, och jag var inte arg på henne. Jag var som vanligt mot henne.
    Men jag anklagades ändå här för att inte ta hänsyn till hennes känslor och hur obehagligt det måste ha varit för henne att en äldre man tänkte på henne så.
    Att jag väntade tills vi inte längre jobbade tillsammans, tog hänsyn till både henne och mig, gjorde ingen skillnad.
  • Anonym (Fatso)
    Anonym (Fatso) skrev 2023-11-20 08:57:22 följande:
    Men jag anklagades ändå här för att inte ta hänsyn till hennes känslor och hur obehagligt det måste ha varit för henne att en äldre man tänkte på henne så.
    Ensamma män tappar kontakten med verkligheten och tror att alla unga tjejer vill ha honom. De borde lägga fokus på jämnåriga kvinnor istället. Men ensamma män är för kräsna, vill bara ha yngre. De kan inte hantera en jämnårig kvinna.
    Vill hellre ha en ung tjej som han kan styra.
  • Anonym (Fatso)
    Anonym (Fatso) skrev 2023-11-20 09:01:27 följande:
    Ensamma män tappar kontakten med verkligheten och tror att alla unga tjejer vill ha honom. 
    Jag påstår att en 22-årig tjej kontaktade mig och ville ses. Och vi träffades några gånger. Några här sa att det var i min fantasi, sånt händer inte.
    Önsketänkande, typiskt ensamma äldre män. Och nu tror jag att alla 22-åringar tänder på äldre män. Otäckt att män inbillar sig sånt.
  • Anonym (Fgtdch)
    Anonym (Fatso) skrev 2023-11-20 09:09:18 följande:
    Jag påstår att en 22-årig tjej kontaktade mig och ville ses. Och vi träffades några gånger. Några här sa att det var i min fantasi, sånt händer inte.
    Önsketänkande, typiskt ensamma äldre män. Och nu tror jag att alla 22-åringar tänder på äldre män. Otäckt att män inbillar sig sånt.
    Du har i en annan tråd berättat att du går igång sexuellt på att älta och få mothugg av kvinnor. Vore det inte schysst mot alla att hålla dig till Sex&Sånt delen av FL? Det är väldigt obehagligt att trilla in i trådar och inse att här var det ingen äkta diskussion, utan bara någon som fiskar efter material att runka till.
  • Anonym (Kim)

Kaffedraken igen!! Vad är det du går igång på? Neverending ältande. 

• Anonym (Missen)
    Anonym (Vd) skrev 2023-11-19 23:56:01 följande:
    Skicka det till vår klagomålsavdelning.
    Hahaha!! Bästa på länge :D 

Speciellt efter att orginalinlägget blivit anmält och borttaget, att citera så att det inte alls försvinner...vilka stjärnor.
  • Anonym (Missen)
    Anonym (Fgtdch) skrev 2023-11-20 09:43:46 följande:
    Du har i en annan tråd berättat att du går igång sexuellt på att älta och få mothugg av kvinnor. Vore det inte schysst mot alla att hålla dig till Sex&Sånt delen av FL? Det är väldigt obehagligt att trilla in i trådar och inse att här var det ingen äkta diskussion, utan bara någon som fiskar efter material att runka till.
    Japp. Din fetisch kan du sköta på rätt plats. Kan tänka mig att nämna den i alla trådar du skapar och spammar sönder med din böjelse draken.
  • Anonym (Får bara du ha förutfattade åsikter?)
    Anonym (Fatso) skrev 2023-11-20 09:09:18 följande:
    Det är lite roligt att du raljerar över att kvinnor har förutfattade meningar om ensamma män.

Du om någon har ju förutfattade meningar om kvinnor, du skriver ju varje dag och hur kvinnor är och hur dom tänker och tycker.
    Sen blir du upprörd när du tycker att kvinnor gör detsamma.

Finns ju ingen på hela FL som har sådana bestämda åsikter om hur kvinnor är som grupp så lite roligt när du blir upprörd när du tycker att kvinnor har åsikter om en liten grupp män, ensamma män.
    Du har åsikter och säger alltid kvinnor, många kvinnor, men oj vad upprörd du blir om kvinnor skulle ha åsikter om den lilla grupp ensamma män.

Tydligen gäller det bara åt ena hållet. Män som du får ha åsikter om kvinnor men kvinnor får inte ha åsikter om män.
    Snacka om hyckleri på hög nivå!
  • Anonym (Fatso)
    Anonym (Får bara du ha förutfattade åsikter?) skrev 2023-11-20 10:12:49 följande:
    Det är lite roligt att du raljerar över att kvinnor har förutfattade meningar om ensamma män.

Du om någon har ju förutfattade meningar om kvinnor, du skriver ju varje dag och hur kvinnor är och hur dom tänker och tycker.
    Sen blir du upprörd när du tycker att kvinnor gör detsamma.

Finns ju ingen på hela FL som har sådana bestämda åsikter om hur kvinnor är som grupp så lite roligt när du blir upprörd när du tycker att kvinnor har åsikter om en liten grupp män, ensamma män.
    Du har åsikter och säger alltid kvinnor, många kvinnor, men oj vad upprörd du blir om kvinnor skulle ha åsikter om den lilla grupp ensamma män.

Tydligen gäller det bara åt ena hållet. Män som du får ha åsikter om kvinnor men kvinnor får inte ha åsikter om män.
    Snacka om hyckleri på hög nivå!
    Inte förutfattade meningar, det är ett faktum att många kvinnor tycker de får säga vad som helst, har egna regler, som inte gäller män. Och att många hycklar, dömer män och förlöjligar män.
    Kvinnor får ha åsikter om män. Men jag gillar inte när kvinnor ska tala om för män hur män ska vara för att kvinnor ska vilja ha dom, som klankar ner på mäns kroppar.
  • Anonym (Fatso)
    Anonym (Får bara du ha förutfattade åsikter?) skrev 2023-11-20 10:12:49 följande:
    Du påstår säkert att jag hittat på allt jag skrivit här.
Svar på tråden Varför förutsätts det så ofta här att ensamma män inte vårdar sitt yttre eller tänker på hur de är och ser ut?