Inlägg från: Anonym (Fgtdch) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fgtdch)

Varför förutsätts det så ofta här att ensamma män inte vårdar sitt yttre eller tänker på hur de är och ser ut?

Anonym (Fatso) skrev 2023-11-20 09:09:18 följande:
    Jag påstår att en 22-årig tjej kontaktade mig och ville ses. Och vi träffades några gånger. Några här sa att det var i min fantasi, sånt händer inte.
    Önsketänkande, typiskt ensamma äldre män. Och nu tror jag att alla 22-åringar tänder på äldre män. Otäckt att män inbillar sig sånt.
    Du har i en annan tråd berättat att du går igång sexuellt på att älta och få mothugg av kvinnor. Vore det inte schysst mot alla att hålla dig till Sex&Sånt delen av FL? Det är väldigt obehagligt att trilla in i trådar och inse att här var det ingen äkta diskussion, utan bara någon som fiskar efter material att runka till.
  • Anonym (Fgtdch)
    Anonym (Fatso) skrev 2023-11-20 11:28:37 följande:
    Ja, och jag ser samma irl. Flera kvinnor som förlöjligat mig och talat om för mig hur en man ska vara för att kvinnor ska vilja ha mig, som klankat ner på min kropp, när jag var oskuld så förlöjligades jag, och om jag var nervös inför en dejt så var jag omanlig och det var avtändande, osv.
    Alltså, varför håller du dig inte till Sex&Sånt? Är en del av din fetisch att lura folk att tro att du diskuterar ärligt? Men i verkligheten så är det bara sexuell stimulans för dig?
Svar på tråden Varför förutsätts det så ofta här att ensamma män inte vårdar sitt yttre eller tänker på hur de är och ser ut?