Anonym (Får bara du ha förutfattade åsikter?) skrev 2023-11-20 12:02:34 följande:
Men seriöst, inser du inte att du är en av dom som dömer och förlöjligar varje dag!
Du är en av dom som gör det allra mest!
Du är inkluderad i dom som dömer andra mest.
Du anklagar oskyldiga kvinnor här på FL och är inte sanningsenlig utan hittar på.
Ingen kvinna här på FL har NÅGONSIN klankat ner på din kropp!!!!!!!!
Vet du varför det är så uppenbart att du skyller på helt oskyldiga kvinnor?
Det borde vara uppenbart men du bara fortsätter och fortsätter att beskylla kvinnor här på FL.
INGEN här har NÅGONSIN klankat ner på din kropp för att INGEN här har en aning om hur du ser ut!!!!!!!!!!!!
DU skriver ju tom att du är normalbyggd, har varit vältränad så du har inte ens skrivit något dåligt med ditt utseende själv ens.
Hur FASIKEN skulle då kvinnor här kunna klanka ner på ditt utseende?
Antingen hittar du på och ljuger eller så är du så inbillningssjuk att du tror att kvinnor här vet hur du ser ut och inbillar dig att kvinnor här klagar på din kropp.
Jag har varit här en tid och ALDRIG har en enda kvinna klankat ner på din kropp i någon tråd eller i något inlägg och det är av den anledningen att INGEN absolut INGEN här vet hur du ser ut så sluta sprida lögner om att kvinnor här på FL kritiserar och klankar ner på din kropp, det har ALDRIG hänt!!!!!!!!!!
SLUTA komma med så uppenbara lögner, det räcker nu med dina fruktansvärda påhopp på kvinnor som aldrig sagt det du påstår.
Någon gång för det vara slut på med PÅHOPP och LÖGNER!
SÖK HJÄLP! Det du håller på med är sjukt!
Jag skulle kunna svara på allt det, men orkar inte. När vissa läser och tolkar som de själva vill, då är det inte mycket att göra.
Tråden handlar om förutfattade meningar som kvinnor har om ensamma män. Jag har delat med mig av några såna som jag har sett. Kommer nog på fler.