• Anonym (Ingen_chipsnisse)

Varför förutsätts det så ofta här att ensamma män inte vårdar sitt yttre eller tänker på hur de är och ser ut?

Ensamma män antas av vissa kvinnor här vara sådana som "sitter på rumpan och käkar pizza", "Ligger i sängen och käkar chips och ser på Netflix" och blir feta och fula och är lata. Vad tusan vet ni om hur ensamma män kämpar med sig själva och sina utseenden? Hur kan man dessutom uttala sig om människor man inte känner?

Och är det inte ofta så att genom sig själv känner man andra. Dvs man är bekant med beteendet att sitta på rumpan och käka pizza, ligga i sängen och käka chips och kolla på Netflix och strunta i sitt utseende.

Man kan ju åtminstone ta reda på fakta först genom att fråga!

• Svar på tråden Varför förutsätts det så ofta här att ensamma män inte vårdar sitt yttre eller tänker på hur de är och ser ut?
  • Anonym (H)
    Anonym (Fatso) skrev 2023-11-20 10:20:04 följande:
    Du påstår säkert att jag hittat på allt jag skrivit här.
    Brukar inte du ha sex med män? 
  • Anonym (Får bara du ha förutfattade åsikter?)
    Anonym (Fatso) skrev 2023-11-20 10:16:37 följande:
    Inte förutfattade meningar, det är ett faktum att många kvinnor tycker de får säga vad som helst, har egna regler, som inte gäller män. Och att många hycklar, dömer män och förlöjligar män.
    Kvinnor får ha åsikter om män. Men jag gillar inte när kvinnor ska tala om för män hur män ska vara för att kvinnor ska vilja ha dom, som klankar ner på mäns kroppar.
    Mm och ändå är det så många som upplever dig så.
    Att du gör  precis så mot kvinnor så du är din värsta fiende.
    Du förlöjligar och dömer kvinnor varje dag och andra regler gäller för dig än för andra dvs kvinnor
    Så nog är du en hycklare allt! 
    Du lever ju inte ute i den verkliga världen utan lever ditt på nätet.
    Du klagar på kvinnor varje dag men rättfärdigar det med att du vet mer än alla andra.
    Du är ju ingen ödmjuk person direkt!
  • Anonym (Fatso)
    Anonym (Får bara du ha förutfattade åsikter?) skrev 2023-11-20 10:31:28 följande:
    Mm och ändå är det så många som upplever dig så.
    Att du gör  precis så mot kvinnor så du är din värsta fiende.
    Du förlöjligar och dömer kvinnor varje dag och andra regler gäller för dig än för andra dvs kvinnor
    Så nog är du en hycklare allt! 
    Du lever ju inte ute i den verkliga världen utan lever ditt på nätet.
    Du klagar på kvinnor varje dag men rättfärdigar det med att du vet mer än alla andra.
    Du är ju ingen ödmjuk person direkt!
    Ja, de kvinnorna som beter sig som assholes kritiserar jag gärna. Jag vet inte mer än andra. Däremot så är det många kvinnor som vet allt om andra. De vet vad andra kvinnor vill ha, och så vill de bestämma hur en man ska vara och hur han ska se ut.
    Jag tycker jag är mycker mer ödmjuk än många kvinnor är. Jag talar inte om för kvinnor hur kvinnor ska vara för att män ska vilja ha dom. Jag klankar inte ner på kvinnors kroppar. Jag säger inte till kvinnor att de är okvinnliga och att det är avtändande om de är blyga eller nervösa. Jag säger inte "han är inte intresserad" till en kvinna som gillar en man. Jag skulle inte dissa en kvinna för att hon är oskuld. Jag skulle inte säga till kvinnor att ingen vill ha dom, för att de inte haft förhållande eller bara legat med nån enstaka. Och en massa annat.
  • Anonym (H)
    Anonym (Fatso) skrev 2023-11-20 10:48:31 följande:
    Ja, de kvinnorna som beter sig som assholes kritiserar jag gärna. Jag vet inte mer än andra. Däremot så är det många kvinnor som vet allt om andra. De vet vad andra kvinnor vill ha, och så vill de bestämma hur en man ska vara och hur han ska se ut.
    Jag tycker jag är mycker mer ödmjuk än många kvinnor är. Jag talar inte om för kvinnor hur kvinnor ska vara för att män ska vilja ha dom. Jag klankar inte ner på kvinnors kroppar. Jag säger inte till kvinnor att de är okvinnliga och att det är avtändande om de är blyga eller nervösa. Jag säger inte "han är inte intresserad" till en kvinna som gillar en man. Jag skulle inte dissa en kvinna för att hon är oskuld. Jag skulle inte säga till kvinnor att ingen vill ha dom, för att de inte haft förhållande eller bara legat med nån enstaka. Och en massa annat.
    Drömmer inte du om att ha flickvän och sen har hon sex med andra män?
    Anonym (Fatso) skrev 2023-11-20 10:48:31 följande:
    Ja och kvinnor kritiserar män som beter sig som asholes vilket du aldrig vill ställa upp för, enligt dig är det kvinnor och sällan män som gör så, det om något är ju helt verklighetsfrånvänt!!!!!!
    Du är inte en ödmjuk person, du klagar och förlöjligar och nedvärderar kvinnor varje dag men verkar inte förstå hur mycket du gör det.
    Det enda du ältar om att du inte säger till en kvinna direkt men inser du verkligen inte att du gör det på nätet varje dag?
    Menar du allvar? är du så inne i dina förutfattade tankar att du inte ser det trots att folk säger det till dig varje dag?
    Om du inte vill döma kvinnor så sluta då med att skriva som du gör.
    Du beter dig inte ok, inser du inte det? 
    Ibland kan jag inte ta dig på allvar utan tror att du driver med folk, du kan inte vara så totalt omedveten om vad du skriver och hur du uttrycker dig. 
    Du får kritisera när du tycker att det är berättigat men vet du många tycker detsamma och anser att det är berättigat att kritisera dina uttalanden om kvinnor.
    DU kan inte bestämma att bara du ska har rätt att kritisera och alla andra har fel.
    Du kan inte rättfärdiga ditt eviga dömande av kvinnor när det flesta inte känner igen sig men ingen ska få reagera på ditt dömande.
    Det är hyckleri, det inser du väl?
    Någon gång måste du lyssna på vad kvinnor säger, du vet inte mer om kvinnor än kvinnor själva men det är precis det du påstår i hur du uttrycker dig. 
    Någon gång måste du ta in det.
    Din relation med kvinnor är ju inte bra, kanske ska du tänka till om det kan bero på hur du utrycker dig om kvinnor.
    De flesta män delar inte din syn på kvinnor, tänk då att dom ofta lever med kvinnor och du inte, kanske därför dom männen inte delar din syn på kvinnor.
    Rannsaka dig själv. 
    Du raljerar om kvinnor varje dag, så gör inte andra män, tänker du aldrig på varför inte dom gör det, eller vet du även mer än vad dom gör?
    Vet du mer om kvinnor än kvinnor och även mer än de flesta andra män?
    Varför håller inte de flesta personer med dig? 
    Eller har du så höga tankar om dig själv att du tror att du vet bäst?
  • Anonym (Fatso)
    Anonym (Får bara du ha förutfattade åsikter?) skrev 2023-11-20 11:10:17 följande:
    Ja och kvinnor kritiserar män som beter sig som asholes vilket du aldrig vill ställa upp för, enligt dig är det kvinnor och sällan män som gör så, det om något är ju helt verklighetsfrånvänt!!!!!!
    Du är inte en ödmjuk person, du klagar och förlöjligar och nedvärderar kvinnor varje dag men verkar inte förstå hur mycket du gör det.
    Det enda du ältar om att du inte säger till en kvinna direkt men inser du verkligen inte att du gör det på nätet varje dag?
    Menar du allvar? är du så inne i dina förutfattade tankar att du inte ser det trots att folk säger det till dig varje dag?
    Om du inte vill döma kvinnor så sluta då med att skriva som du gör.
    Du beter dig inte ok, inser du inte det? 
    Ibland kan jag inte ta dig på allvar utan tror att du driver med folk, du kan inte vara så totalt omedveten om vad du skriver och hur du uttrycker dig. 
    Du får kritisera när du tycker att det är berättigat men vet du många tycker detsamma och anser att det är berättigat att kritisera dina uttalanden om kvinnor.
    DU kan inte bestämma att bara du ska har rätt att kritisera och alla andra har fel.
    Du kan inte rättfärdiga ditt eviga dömande av kvinnor när det flesta inte känner igen sig men ingen ska få reagera på ditt dömande.
    Det är hyckleri, det inser du väl?
    Någon gång måste du lyssna på vad kvinnor säger, du vet inte mer om kvinnor än kvinnor själva men det är precis det du påstår i hur du uttrycker dig. 
    Någon gång måste du ta in det.
    Din relation med kvinnor är ju inte bra, kanske ska du tänka till om det kan bero på hur du utrycker dig om kvinnor.
    De flesta män delar inte din syn på kvinnor, tänk då att dom ofta lever med kvinnor och du inte, kanske därför dom männen inte delar din syn på kvinnor.
    Rannsaka dig själv. 
    Du raljerar om kvinnor varje dag, så gör inte andra män, tänker du aldrig på varför inte dom gör det, eller vet du även mer än vad dom gör?
    Vet du mer om kvinnor än kvinnor och även mer än de flesta andra män?
    Varför håller inte de flesta personer med dig? 
    Eller har du så höga tankar om dig själv att du tror att du vet bäst?
    Jo, jag vet att det finns män som beter sig assholes mot kvinnor, men jag kritiserar kvinnor som beter sig som assholes mot män.
  • Anonym (Han Solo)

Det är Familjeliv, många är här för att trycka ner andra och tjafsa. Att provocera folk verkar ge dopaminstimulans. 

• Anonym (Fatso)
    Anonym (Han Solo) skrev 2023-11-20 11:25:14 följande:

Det är Familjeliv, många är här för att trycka ner andra och tjafsa. Att provocera folk verkar ge dopaminstimulans. 

Ja, och jag ser samma irl. Flera kvinnor som förlöjligat mig och talat om för mig hur en man ska vara för att kvinnor ska vilja ha mig, som klankat ner på min kropp, när jag var oskuld så förlöjligades jag, och om jag var nervös inför en dejt så var jag omanlig och det var avtändande, osv.
  • Anonym (Fgtdch)
    Anonym (Fatso) skrev 2023-11-20 11:28:37 följande:
    Ja, och jag ser samma irl. Flera kvinnor som förlöjligat mig och talat om för mig hur en man ska vara för att kvinnor ska vilja ha mig, som klankat ner på min kropp, när jag var oskuld så förlöjligades jag, och om jag var nervös inför en dejt så var jag omanlig och det var avtändande, osv.
    Alltså, varför håller du dig inte till Sex&Sånt? Är en del av din fetisch att lura folk att tro att du diskuterar ärligt? Men i verkligheten så är det bara sexuell stimulans för dig?
    Anonym (Fatso) skrev 2023-11-20 11:28:37 följande:
    Men seriöst, inser du inte att du är en av dom som dömer och förlöjligar varje dag!
    Du är en av dom som gör det allra mest!
    Du är inkluderad i dom som dömer andra mest.

Du anklagar oskyldiga kvinnor här på FL och är inte sanningsenlig utan hittar på.
    Ingen kvinna här på FL har NÅGONSIN klankat ner på din kropp!!!!!!!!
    Vet du varför det är så uppenbart att du skyller på helt oskyldiga kvinnor?
    Det borde vara uppenbart men du bara fortsätter och fortsätter att beskylla kvinnor här på FL.
    INGEN här har NÅGONSIN klankat ner på din kropp för att INGEN här har en aning om hur du ser ut!!!!!!!!!!!!
    DU skriver ju tom att du är normalbyggd, har varit vältränad så du har inte ens skrivit något dåligt med ditt utseende själv ens.
    Hur FASIKEN skulle då kvinnor här kunna klanka ner på ditt utseende?
    Antingen hittar du på och ljuger eller så är du så inbillningssjuk att du tror att kvinnor här vet hur du ser ut och inbillar dig att kvinnor här klagar på din kropp.
    Jag har varit här en tid och ALDRIG har en enda kvinna klankat ner på din kropp i någon tråd eller i något inlägg och det är av den anledningen att INGEN absolut INGEN här vet hur du ser ut så sluta sprida lögner om att kvinnor här på FL kritiserar och klankar ner på din kropp, det har ALDRIG hänt!!!!!!!!!!
    SLUTA komma med så uppenbara lögner, det räcker nu med dina fruktansvärda påhopp på kvinnor som aldrig sagt det du påstår.
    Någon gång för det vara slut på med PÅHOPP och LÖGNER!

SÖK HJÄLP! Det du håller på med är sjukt!
Svar på tråden Varför förutsätts det så ofta här att ensamma män inte vårdar sitt yttre eller tänker på hur de är och ser ut?