Anonym (Fatso) skrev 2023-11-20 10:48:31 följande:
Ja, de kvinnorna som beter sig som assholes kritiserar jag gärna. Jag vet inte mer än andra. Däremot så är det många kvinnor som vet allt om andra. De vet vad andra kvinnor vill ha, och så vill de bestämma hur en man ska vara och hur han ska se ut.
Jag tycker jag är mycker mer ödmjuk än många kvinnor är. Jag talar inte om för kvinnor hur kvinnor ska vara för att män ska vilja ha dom. Jag klankar inte ner på kvinnors kroppar. Jag säger inte till kvinnor att de är okvinnliga och att det är avtändande om de är blyga eller nervösa. Jag säger inte "han är inte intresserad" till en kvinna som gillar en man. Jag skulle inte dissa en kvinna för att hon är oskuld. Jag skulle inte säga till kvinnor att ingen vill ha dom, för att de inte haft förhållande eller bara legat med nån enstaka. Och en massa annat.
Ja och kvinnor kritiserar män som beter sig som asholes vilket du aldrig vill ställa upp för, enligt dig är det kvinnor och sällan män som gör så, det om något är ju helt verklighetsfrånvänt!!!!!!
Du är inte en ödmjuk person, du klagar och förlöjligar och nedvärderar kvinnor varje dag men verkar inte förstå hur mycket du gör det.
Det enda du ältar om att du inte säger till en kvinna direkt men inser du verkligen inte att du gör det på nätet varje dag?
Menar du allvar? är du så inne i dina förutfattade tankar att du inte ser det trots att folk säger det till dig varje dag?
Om du inte vill döma kvinnor så sluta då med att skriva som du gör.
Du beter dig inte ok, inser du inte det?
Ibland kan jag inte ta dig på allvar utan tror att du driver med folk, du kan inte vara så totalt omedveten om vad du skriver och hur du uttrycker dig.
Du får kritisera när du tycker att det är berättigat men vet du många tycker detsamma och anser att det är berättigat att kritisera dina uttalanden om kvinnor.
DU kan inte bestämma att bara du ska har rätt att kritisera och alla andra har fel.
Du kan inte rättfärdiga ditt eviga dömande av kvinnor när det flesta inte känner igen sig men ingen ska få reagera på ditt dömande.
Det är hyckleri, det inser du väl?
Någon gång måste du lyssna på vad kvinnor säger, du vet inte mer om kvinnor än kvinnor själva men det är precis det du påstår i hur du uttrycker dig.
Någon gång måste du ta in det.
Din relation med kvinnor är ju inte bra, kanske ska du tänka till om det kan bero på hur du utrycker dig om kvinnor.
De flesta män delar inte din syn på kvinnor, tänk då att dom ofta lever med kvinnor och du inte, kanske därför dom männen inte delar din syn på kvinnor.
Rannsaka dig själv.
Du raljerar om kvinnor varje dag, så gör inte andra män, tänker du aldrig på varför inte dom gör det, eller vet du även mer än vad dom gör?
Vet du mer om kvinnor än kvinnor och även mer än de flesta andra män?
Varför håller inte de flesta personer med dig?
Eller har du så höga tankar om dig själv att du tror att du vet bäst?