• Anonym (Sparven)

Har du gett någon en avsugning utan att det lett till någonting mer?

Jag undrar hur vanligt detta är, att kvinnor (eller män) träffar en man på t ex fest, utekväll, jobbsammanhang eller annat och ger en avsugning utan annan ?motprestation? än typ hångel. Alltså inte enstaka tillfällen i en relation utan mer ons.

Har själv varit med om det vid något enstaka tillfälle.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du gett någon en avsugning utan att det lett till någonting mer?
  • honeyryder30

Det har jag gjort. Kan nog minnas både tillfällen då det varit hett och exakt vad jag velat göra, men också mindre lyckade tillfällen då jag kanske gjort det som en kompromiss när han velat ha sex och inte jag.

• Anonym (Yes)

Jag har inte gjort det, däremot brukade mitt ex slicka mig ofta utan krav på motprestation eftersom han gillade det. Fått för mig att det inte tillhör vanligheterna att män gör det. 

• honeyryder30
    Anonym (Yes) skrev 2023-11-27 23:31:18 följande:

Jag har inte gjort det, däremot brukade mitt ex slicka mig ofta utan krav på motprestation eftersom han gillade det. Fått för mig att det inte tillhör vanligheterna att män gör det. 

Det där har jag också varit med om!! Tänker också att det är ovanligt, samma kille kanske?
  • Anonym (Sparven)
    honeyryder30 skrev 2023-11-27 23:18:56 följande:

Det har jag gjort. Kan nog minnas både tillfällen då det varit hett och exakt vad jag velat göra, men också mindre lyckade tillfällen då jag kanske gjort det som en kompromiss när han velat ha sex och inte jag.

Här verkar ju många tycka att den som ger en avsugning utan ?motkrav? är ett luder utan självaktning, alternativt att den som tar emot är ett egoistiskt svin.
  • Anonym (Sparven)

Bumpar denna.

• Anonym (Biboy)
    Anonym (Sparven) skrev 2024-02-28 09:23:27 följande:

Bumpar denna.

Så sent som i lördags :)
  • Anonym (Sparven)
    Anonym (Biboy) skrev 2024-02-28 12:20:29 följande:
    Så sent som i lördags :)
    Hur var det då?
  • Tobben
    Anonym (Sparven) skrev 2024-02-28 12:49:31 följande:
    Hur var det då?
    Det var bra.
    Vi blev båda nöjda och han har hört av sig och vill ses igen, så det blev bra.
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Yes) skrev 2023-11-27 23:31:18 följande:

Det är ett av mina favoritnöjen och jag gör det mer än gärna om min kvinna blir sugen... hon får nästan säga ifrån ibland för att det blir för mycket för henne... Tungan ute
    Själv tänder jag mycket på att få henne att njuta och komma... största lycka man kan få. Skrattande
  • PunkPyret

Det har jag gjort många gånger. Då är jag ett luder enligt en del här, och det kan jag väl vara.
    Men jag blir verkligen inte utnyttjad. Det är ju tvärtom - det är jag som har makten. Jag gör som jag vill med kuken, jag leker med den och jag avgör om han får spruta och i stor sett när.... 

Svar på tråden Har du gett någon en avsugning utan att det lett till någonting mer?