• Anonym (Sparven)

Har du gett någon en avsugning utan att det lett till någonting mer?

Jag undrar hur vanligt detta är, att kvinnor (eller män) träffar en man på t ex fest, utekväll, jobbsammanhang eller annat och ger en avsugning utan annan ?motprestation? än typ hångel. Alltså inte enstaka tillfällen i en relation utan mer ons.

Har själv varit med om det vid något enstaka tillfälle.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du gett någon en avsugning utan att det lett till någonting mer?
  • Anonym (Sparven)

Bumpar denna!

• Anonym (Nej)

Detta är egentligen bara något som man gör med någon som man tycker mycket om. Och göra det med någon som man inte känner? Man vet inte om han har varit med en man tidigare på kvällen! Eller inte har duschat, eller har några könssjukdomar. Låter kanske lite väl präktigt, men det är ju sant, och det KAN vara så här. Så egentligen är det ganska så äckligt, och jag skulle aldrig göra det.

• Anonym (K)

Avsugning utan att det blivit något mer har väl hänt. Med en fd kollega hände det flera gånger.

• Anonym (Byggjobbare Hans-Sim)

Brukar suga a chefen några gånger i veckan, ännu ingen lönehöjning 

• SannnaB

Ja jag har gjort det. Det var förra sommaren och vi var och badade och jag sög av honom på stranden.

• Anonym (Har också)
    Anonym (Yes) skrev 2023-11-27 23:31:18 följande:

Jag har inte gjort det, däremot brukade mitt ex slicka mig ofta utan krav på motprestation eftersom han gillade det. Fått för mig att det inte tillhör vanligheterna att män gör det. 

Har också gjort detta. 
  • Anonym (Hell no)

Skulle aldrig ligga med någon främling som inte brydde sig om mig eller belöna en egoistisk partner med sexuella handlingar.

I en kärleksfull relation så är det ge och få tillbaka som gäller, inget annat.

• Anonym (Sparven)

Kul att detta är en sådan vattendelare, i nuläget helt jämt fördelat. En del tycker det är en helt normal sexuell akt, andra att det är ett uttryck för bristande självrespekt.

• Anonym (Hotwife)

Det gör jag absolut. 
    Ibland vill man visa ömhet och ge njutning utan att själv vara sugen på att ha något för egen del.

Men aldrig som någon form av husfridshandlig eller ställa upp, det är absolut inte min grej. 

Är själv ganska trött på mornarna och min man åker ofta ganska tidigt. Är supermysigt att smyga in i badrummet ge honom en ha en bra dag avsugning, ta en snabb dusch och sedan krypa ner i sängen igen, sova någon timme med minnet av hans kåta blick innan man går upp och äter den frukost som han förberett som sitt sätt att önska en bra dag.

Svar på tråden Har du gett någon en avsugning utan att det lett till någonting mer?