• Anonym (Sparven)

Har du gett någon en avsugning utan att det lett till någonting mer?

Jag undrar hur vanligt detta är, att kvinnor (eller män) träffar en man på t ex fest, utekväll, jobbsammanhang eller annat och ger en avsugning utan annan ?motprestation? än typ hångel. Alltså inte enstaka tillfällen i en relation utan mer ons.

Har själv varit med om det vid något enstaka tillfälle.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du gett någon en avsugning utan att det lett till någonting mer?
  • Anonym (Anonym)
    Jim84 skrev 2023-11-23 14:00:58 följande:
    Världen är rik på nyanser.

Att ge någon en avsugning utan motprestation behöver inte betyda att man är en hora, vilket du tycks mena. Det kan finnas många olika skäl. Det betyder inte heller per automatik att mottagaren är en skitstövel. Det handlar ju om samtycke.
    Ja, men likväl så är gammal klassisk egoism alltid lika lätt att känna igen på beteendet. 

Jag är själv uppfostrad till att vara generös och vet sen länge att det är ett positivt karaktärsdrag hos människor. Därför skulle jag aldrig någonsin belöna en egoistisk, ickegenerös man med sex då han sannerligen inte förtjänat detta. 

Och om det inte handlar om ett utnyttjande för den som tar emot utan att ge tillbaka, vad handlar det då om? Det är andra gången jag nu ställer denna fråga till dig. 
  • Anonym (Smyg)

Då är jag ett billigt luder då. Tack för det 😀

• felicityporter
    Anonym (Smyg) skrev 2023-11-24 16:36:28 följande:

Då är jag ett billigt luder då. Tack för det 😀

Japp, sannolikheten är kolossalt stor.
  • Anonym (Smyg)
    felicityporter skrev 2023-11-24 18:23:09 följande:
    Japp, sannolikheten är kolossalt stor.
    Är det positivt eller nagativt?
  • Jim84
    Anonym (Anonym) skrev 2023-11-23 21:39:12 följande:
    Och om det inte handlar om ett utnyttjande för den som tar emot utan att ge tillbaka, vad handlar det då om?
    Ömsesidigt samtycke. Konstigare saker händer.
  • felicityporter
    Anonym (Smyg) skrev 2023-11-25 13:31:24 följande:
    Är det positivt eller nagativt?
    Det ligger i betraktarens öga.
  • Anonym (Perka)

Vissa män verkar verkligen sett för mycket på porrfilm och tror kvinnor enbart vill tillfredsställa dem utan att få nåt tillbaka.

• Anonym (Yes)
    Anonym (Perka) skrev 2023-11-25 19:46:32 följande:

Vissa män verkar verkligen sett för mycket på porrfilm och tror kvinnor enbart vill tillfredsställa dem utan att få nåt tillbaka.

Håller med!!
  • Anonym (Anonym)
    Jim84 skrev 2023-11-25 16:43:26 följande:
    Ömsesidigt samtycke. Konstigare saker händer.
    Ett ojämställt samtycke isåfall och kvinnor i regel gillar inte ojämställdhet och egoister som bara tar utan att ge tillbaka. Gäller inte bara vid sex utan i princip alla situationer. 
  • Anonym (NEJ TACK!)

Ångrar min röst...läste slarvigt.

Har gjort det hundratals ggr men bara för en fast partner. Aldrig random utan att kräva nåt tillbaks...otänkbart!!! Har däremot knullat utan att komma tusentals ggr.

Svar på tråden Har du gett någon en avsugning utan att det lett till någonting mer?