• Jim84

Har du gett någon en avsugning utan att det lett till någonting mer?

Anonym (Anonym) skrev 2023-11-22 17:04:59 följande:

Nej, det skulle aldrig falla mig in att göra något sådant, annat än för en trofast partner då.
    Ser ingen poäng i att låta någon utnyttja mig på det sättet. Män som utnyttjar utan att ge något tillbaka är inget att ha ändå. 

Att tillfredsställa någon sexuellt, även om det sker utan motprestation, behöver ju inte vara detsamma som att låta sig utnyttjas.
  • Jim84
    Anonym (Anonym) skrev 2023-11-22 23:12:06 följande:
    Vad handlar det om då? Kärlek? Är det kärleksfullt att bara ta emot utan att ge något tillbaka? 
    Det kan väl finnas olika skäl. Det kan ju t ex vara bekräftande i sig att ge någon annan njutning.
    felicityporter skrev 2023-11-22 20:51:22 följande:

Bara gratisluder gör det. Det är så billig man kan bli som människa.

Det var ord och inga visor!
  • Jim84
    Anonym (Anonym) skrev 2023-11-23 06:14:13 följande:
    Som om det skulle krävas några speciella färdigheter för att få en man att spruta.

Män är billiga och lätta att tillfredsställa i den meningen. Jag är det dock inte och kommer aldrig att sänka mig till att efterlikna en slampig liten manspojke som går med på precis vad som helst. 

Och återigen - om man bara tar emot utan att ge något tillbaka så är man egotrippad och en dålig person som bara utnyttjar. 
    Världen är rik på nyanser.

Att ge någon en avsugning utan motprestation behöver inte betyda att man är en hora, vilket du tycks mena. Det kan finnas många olika skäl. Det betyder inte heller per automatik att mottagaren är en skitstövel. Det handlar ju om samtycke.
  • Jim84
    Anonym (Anonym) skrev 2023-11-23 21:39:12 följande:
    Och om det inte handlar om ett utnyttjande för den som tar emot utan att ge tillbaka, vad handlar det då om?
    Ömsesidigt samtycke. Konstigare saker händer.
Svar på tråden Har du gett någon en avsugning utan att det lett till någonting mer?