• Anonym (Sparven)

Har du gett någon en avsugning utan att det lett till någonting mer?

Jag undrar hur vanligt detta är, att kvinnor (eller män) träffar en man på t ex fest, utekväll, jobbsammanhang eller annat och ger en avsugning utan annan ?motprestation? än typ hångel. Alltså inte enstaka tillfällen i en relation utan mer ons.

Har själv varit med om det vid något enstaka tillfälle.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du gett någon en avsugning utan att det lett till någonting mer?
  • Anonym (Sparven)

Kvinnor med erfarenhet av att ?bara få? av någon de hookat upp med är nog lätt räknade.

• Anonym (Hin håle)

Röstade nej, är inte gay. 

• Anonym (Sparven)
    Anonym (Hin håle) skrev 2023-10-25 14:14:24 följande:

Röstade nej, är inte gay. 

Underförstått att tråden inte riktade sig till dig, men kanske skulle det tydliggjorts med ytterligare alternativ.
  • Anonym (Smyg)

Jag tänder på att enbart suga, så jag har enbart gett bj utan att det lett till något mer vid många tillfällen.

• Anonym (Timmy)
    Anonym (Sparven) skrev 2023-10-25 12:31:22 följande:
    Har du gett någon en avsugning utan att det lett till någonting mer?

Jag undrar hur vanligt detta är, att kvinnor (eller män) träffar en man på t ex fest, utekväll, jobbsammanhang eller annat och ger en avsugning utan annan ?motprestation? än typ hångel. Alltså inte enstaka tillfällen i en relation utan mer ons.

Har själv varit med om det vid något enstaka tillfälle.

Många gånger. Brukar besök en offentlig toalett med gh och suga av vad som dyker upp. Några gånger har jag sen blivit avsugen
  • Anonym (Malin)

Alltför många gånger! Ibland flera på samma dag 😜 

• Anonym (Smyg)
    Anonym (Malin) skrev 2023-10-25 15:23:55 följande:

För många kan det väl inte bli?!
    Ju fler desto bättre! 😉
  • Anonym (Smyg)
    Anonym (Timmy) skrev 2023-10-25 15:11:16 följande:
    Många gånger. Brukar besök en offentlig toalett med gh och suga av vad som dyker upp. Några gånger har jag sen blivit avsugen
    I vilken stad finns detta gh?
  • Straniero

Är man och har många gånger bara fått en avsugning av en kvinna och har många gånger bara gett oralsex till en kvinna med.

• Anonym (d)
    Anonym (Malin) skrev 2023-10-25 15:23:55 följande:

Så du brukar suga av flera kollegor på konferens?
Svar på tråden Har du gett någon en avsugning utan att det lett till någonting mer?