Anonym (Hotwife) skrev 2024-07-24 08:48:04 följande:
Det gör jag absolut.
Ibland vill man visa ömhet och ge njutning utan att själv vara sugen på att ha något för egen del.
Men aldrig som någon form av husfridshandlig eller ställa upp, det är absolut inte min grej.
Är själv ganska trött på mornarna och min man åker ofta ganska tidigt. Är supermysigt att smyga in i badrummet ge honom en ha en bra dag avsugning, ta en snabb dusch och sedan krypa ner i sängen igen, sova någon timme med minnet av hans kåta blick innan man går upp och äter den frukost som han förberett som sitt sätt att önska en bra dag.
Har självklart gjort det även som lite skoj i andra sammanhang. På swingersträffar händer det när man träffar någon trevlig kille men inte är sugen på sex då man kanske är trött efter en het kväll eller helt enkelt inte har lust med något annat än att se en man bli kåt och få utlösning.
Har också haft lite blowbangs och inte minst lite spontana tävlingar på träffar och på klubbar i att suga av på tid liknande.
Är kanske inte helt stolt över att jag som yngre vid några tillfällen sög av gifta män på fester och liknande. Rekordet var två läkare samma kväll på en julfest med respektive på en tidigare arbetsplats. Så jävla upphetsande att höra hur kvinnorna berömmer sina män som fantastiska änglar. Titta mannen i ögonen och tänka att frun skulle bara veta att han inte är den ängel som hon tror.