• Anonym (Sparven)

Har du gett någon en avsugning utan att det lett till någonting mer?

Jag undrar hur vanligt detta är, att kvinnor (eller män) träffar en man på t ex fest, utekväll, jobbsammanhang eller annat och ger en avsugning utan annan ?motprestation? än typ hångel. Alltså inte enstaka tillfällen i en relation utan mer ons.

Har själv varit med om det vid något enstaka tillfälle.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du gett någon en avsugning utan att det lett till någonting mer?
  • Anonym (Hotwife)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-07-24 08:48:04 följande:

Det gör jag absolut. 
    Ibland vill man visa ömhet och ge njutning utan att själv vara sugen på att ha något för egen del.

Men aldrig som någon form av husfridshandlig eller ställa upp, det är absolut inte min grej. 

Är själv ganska trött på mornarna och min man åker ofta ganska tidigt. Är supermysigt att smyga in i badrummet ge honom en ha en bra dag avsugning, ta en snabb dusch och sedan krypa ner i sängen igen, sova någon timme med minnet av hans kåta blick innan man går upp och äter den frukost som han förberett som sitt sätt att önska en bra dag.

Har självklart gjort det även som lite skoj i andra sammanhang. På swingersträffar händer det när man träffar någon trevlig kille men inte är sugen på sex då man kanske är trött efter en het kväll eller helt enkelt inte har lust med något annat än att se en man bli kåt och få utlösning.

Har också haft lite blowbangs och inte minst lite spontana tävlingar på träffar och på klubbar i att suga av på tid liknande.

Är kanske inte helt stolt över att jag som yngre vid några tillfällen sög av gifta män på fester och liknande. Rekordet var två läkare samma kväll på en julfest med respektive på en tidigare arbetsplats. Så jävla upphetsande att höra hur kvinnorna berömmer sina män som fantastiska änglar. Titta mannen i ögonen och tänka att frun skulle bara veta att han inte är den ängel som hon tror. 
  • Anonym (Sparven)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-07-24 09:00:49 följande:
    Är kanske inte helt stolt över att jag som yngre vid några tillfällen sög av gifta män på fester och liknande. Rekordet var två läkare samma kväll på en julfest med respektive på en tidigare arbetsplats. Så jävla upphetsande att höra hur kvinnorna berömmer sina män som fantastiska änglar. Titta mannen i ögonen och tänka att frun skulle bara veta att han inte är den ängel som hon tror. 
    Haha, vad härligt. Sög du av läkarna samtidigt eller var det vid olika tillfällen under kvällen?
  • PunkPyret
    Anonym (Hell no) skrev 2024-07-18 18:49:22 följande:

Skulle aldrig ligga med någon främling som inte brydde sig om mig eller belöna en egoistisk partner med sexuella handlingar.

I en kärleksfull relation så är det ge och få tillbaka som gäller, inget annat.

En avsugning kan man väl göra utan att det är en kärleksfull relation!? Bara för att njuta av hur han njuter, höra och se hur kåt han är 
  • Anonym (Hell no)
    PunkPyret skrev 2024-07-28 00:13:23 följande:
    En avsugning kan man väl göra utan att det är en kärleksfull relation!? Bara för att njuta av hur han njuter, höra och se hur kåt han är 
    Nej, det skulle jag aldrig göra som sagt. Endast billiga människor ägnar sig åt sånt horigt beteende. Ingen man respekterar ett luder. Jag respekterar varken manliga eller kvinnliga slampor. Samhällets bottenskrap. 
  • PunkPyret
    Anonym (Hell no) skrev 2024-07-28 00:17:22 följande:
    Nej, det skulle jag aldrig göra som sagt. Endast billiga människor ägnar sig åt sånt horigt beteende. Ingen man respekterar ett luder. Jag respekterar varken manliga eller kvinnliga slampor. Samhällets bottenskrap. 
    OK, jag kan helt klart leva med att du inte respekterar mig. Jag njuter av att få en man att njuta. 
  • Anonym (Hell no)
    PunkPyret skrev 2024-07-28 00:30:56 följande:
    OK, jag kan helt klart leva med att du inte respekterar mig. Jag njuter av att få en man att njuta. 
    Jag tycker att njutning är något som bara bra män förtjänar och inte horbockar som endast är ute efter att tömma sig. 

En bra man som bryr sig om mig är den ende som förtjänar sex och njutning. Äckel belönar jag aldrig på det sättet. Det borde ingen kvinna med självrespekt göra heller.
  • PunkPyret
    Anonym (Hell no) skrev 2024-07-28 00:41:44 följande:
    Jag tycker att njutning är något som bara bra män förtjänar och inte horbockar som endast är ute efter att tömma sig. 

En bra man som bryr sig om mig är den ende som förtjänar sex och njutning. Äckel belönar jag aldrig på det sättet. Det borde ingen kvinna med självrespekt göra heller.
    Men jag har ju själv många gånger varit ute efter horbockar bara för att få dem att tömma sig. Så vi får nog enas om att vara oense. 
  • Anonym (Hell no)
    PunkPyret skrev 2024-07-28 00:57:25 följande:
    Men jag har ju själv många gånger varit ute efter horbockar bara för att få dem att tömma sig. Så vi får nog enas om att vara oense. 
    En människa med självrespekt låter sig inte utnyttjas på det sättet som du tillåtit män att göra med dig. Du låter som en avtrubbad människa som inte förstår hur riktig kärlek ser ut. 

En kvinna med hopp om kärlek och respekt för både sig själv och andra håller inte på och bjuder ut sig till höger och vänster. Detta är att göra sig själv billig och utbytbar. Ingen kvinna med ett hälsosamt känsloliv vill hamna på den bottennivån. 
  • Anonym (Man)

Det har hänt. Har fått avsugningar utan motprestation.

• PunkPyret
    Anonym (Hell no) skrev 2024-07-28 01:03:47 följande:
    En människa med självrespekt låter sig inte utnyttjas på det sättet som du tillåtit män att göra med dig. Du låter som en avtrubbad människa som inte förstår hur riktig kärlek ser ut. 

En kvinna med hopp om kärlek och respekt för både sig själv och andra håller inte på och bjuder ut sig till höger och vänster. Detta är att göra sig själv billig och utbytbar. Ingen kvinna med ett hälsosamt känsloliv vill hamna på den bottennivån. 
    Är det svårt med läsförståelsen? I det scenariot jag beskrev är det snarare jag som har utnyttjat männen för att få mig ett skjut. I min värld är det nämligen helt ok att även kvinnor får vara kåta och ta för sig.
    VI har olika värderingar helt enkelt. Och du har ingen som helst rätt att döma mig eller andra, uttala dig om min/vår självrespekt och liknande. 
    Hora kan du kalla mig om du vill för jag har många gånger bjudit på sex som belöning för tjänster jag har fått gjorda. 
Svar på tråden Har du gett någon en avsugning utan att det lett till någonting mer?