• Anonym (Sparven)

Har du gett någon en avsugning utan att det lett till någonting mer?

Jag undrar hur vanligt detta är, att kvinnor (eller män) träffar en man på t ex fest, utekväll, jobbsammanhang eller annat och ger en avsugning utan annan ?motprestation? än typ hångel. Alltså inte enstaka tillfällen i en relation utan mer ons.

Har själv varit med om det vid något enstaka tillfälle.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du gett någon en avsugning utan att det lett till någonting mer?
  • Anonym (NEJ TACK!)

Jag vet många bögar som gör och gjort det. Lite deras grej i parker och bögringar genom åren.

Män borde enbart ha sex med män. Det skulle passa dem så mycket bättre! Förstår inte varför inte fler blir gay?

Obegränsat sex utan krav på känslor.

• Anonym (Yes)
    Anonym (NEJ TACK!) skrev 2023-11-25 21:44:16 följande:

Jag vet många bögar som gör och gjort det. Lite deras grej i parker och bögringar genom åren.

Män borde enbart ha sex med män. Det skulle passa dem så mycket bättre! Förstår inte varför inte fler blir gay?

Obegränsat sex utan krav på känslor.

PRECIS! Tänkt samma så många gånger. Varför ligger inte fler män med män? Utlösningen är väl grejen ändå och det kan man få genom analsex med en man eller bli avsugen. Bara att blunda om det känns knepigt.
  • Anonym (NEJ TACK!)
    Anonym (Yes) skrev 2023-11-25 21:50:34 följande:
    PRECIS! Tänkt samma så många gånger. Varför ligger inte fler män med män? Utlösningen är väl grejen ändå och det kan man få genom analsex med en man eller bli avsugen. Bara att blunda om det känns knepigt.
    Det är ju vanligt att män i fängelser börjar ha sex med män och får sina sexuella behov tillfredsställda. Mer regel än undantag faktiskt. Det måste ju betyda att det går att vänja sig och även njuta om nu män verkligen velat och ansträngt sig istället för att gnälla om att de inte får sex med kvinnor.
  • Anonym (Yes)
    Anonym (NEJ TACK!) skrev 2023-11-25 22:14:03 följande:
    Det är ju vanligt att män i fängelser börjar ha sex med män och får sina sexuella behov tillfredsställda. Mer regel än undantag faktiskt. Det måste ju betyda att det går att vänja sig och även njuta om nu män verkligen velat och ansträngt sig istället för att gnälla om att de inte får sex med kvinnor.
    Exakt. Det är ju den självklara lösningen för alla män som gnäller om att de inte får sex. Råder ingen brist på andra män som vill ha sex. 
  • Anonym (A)
    Anonym (Perka) skrev 2023-11-25 19:46:32 följande:

Vissa män verkar verkligen sett för mycket på porrfilm och tror kvinnor enbart vill tillfredsställa dem utan att få nåt tillbaka.

Håller med
  • Anonym (A)
    Anonym (NEJ TACK!) skrev 2023-11-25 21:41:52 följande:

Ångrar min röst...läste slarvigt.

Har gjort det hundratals ggr men bara för en fast partner. Aldrig random utan att kräva nåt tillbaks...otänkbart!!! Har däremot knullat utan att komma tusentals ggr.

Håller med, det skulle vara otänkbart
  • Anonym (M)
    Anonym (A) skrev 2023-11-25 22:51:37 följande:
    Håller med, det skulle vara otänkbart
    Skulle du suga din partner så han kom då?
  • felicityporter
    Anonym (M) skrev 2023-11-25 23:03:08 följande:
    Skulle du suga din partner så han kom då?
    Nu är inte det mig du frågade, men att suga av sin pojkvän/sambo/make utan krav på motprestation är något helt annat och självklart gör åtminstone jag det! efter jag älskar honom och tycker om att se honom njuta.
  • Anonym (M)
    felicityporter skrev 2023-11-25 23:07:28 följande:
    Nu är inte det mig du frågade, men att suga av sin pojkvän/sambo/make utan krav på motprestation är något helt annat och självklart gör åtminstone jag det! efter jag älskar honom och tycker om att se honom njuta.
    Låter härligt, min sambo är likadan som du. 
  • Anonym (Smyg)
    felicityporter skrev 2023-11-25 19:03:56 följande:
    Det ligger i betraktarens öga.
    Jag tar det som en komplimang ;)
Svar på tråden Har du gett någon en avsugning utan att det lett till någonting mer?