• Anonym (Sparven)

Har du gett någon en avsugning utan att det lett till någonting mer?

Jag undrar hur vanligt detta är, att kvinnor (eller män) träffar en man på t ex fest, utekväll, jobbsammanhang eller annat och ger en avsugning utan annan ?motprestation? än typ hångel. Alltså inte enstaka tillfällen i en relation utan mer ons.

Har själv varit med om det vid något enstaka tillfälle.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du gett någon en avsugning utan att det lett till någonting mer?
  • Anonym (Sparven)
    Anonym (25) skrev 2023-10-26 10:08:31 följande:
    Undrar vad mer man inte ska göra efter 25?
    Du blandar ihop gör och bör. Har inte nämnt vad andra bör göra, det angår mig inte.
  • Anonym (Sparven)
    PorterPelle skrev 2023-10-26 10:57:31 följande:

Jag kan trösta alla, livet tar inte slut vid 25. Man fortsätter ha sex, sexlivet blir bättre, vildare och man hittar nya partners. Det händer spontana saker ibland även bland äldre, folk fortsätter vara kåta och vet hur man tar för sig. Jag kanske har turen att umgås i väldigt öppensinnade kretsar men det är väl inget konstigt att människor blir kåta och gör saker gör varandras njutning. 

Det låter härligt!

Tror iofs inte heller att livet tar slut efter 25. Men kanske att en del sexuell spontanitet avtar ändå, kanske pga sociala normer. Att det anses konstigare - pga press kring familjebildning och så? - att dra in ett krogragg eller nån du träffat på en fest samma kväll i en port för en avsugning om du är 25 eller 45.
  • Anonym (op)
    Anonym (Sparven) skrev 2023-10-26 18:29:07 följande:
    Det låter härligt!

Tror iofs inte heller att livet tar slut efter 25. Men kanske att en del sexuell spontanitet avtar ändå, kanske pga sociala normer. Att det anses konstigare - pga press kring familjebildning och så? - att dra in ett krogragg eller nån du träffat på en fest samma kväll i en port för en avsugning om du är 25 eller 45.
    Jag gjorde det när jag var 39, han var 28. 
  • Anonym (Sparven)
    Anonym (op) skrev 2023-10-26 19:05:25 följande:
    Jag gjorde det när jag var 39, han var 28. 
    Så klart att sånt kan hända, tror ändå det kanske är vanligare i lite yngre ålder generellt. Men kanske har jag fel eller så pratar folk inte lika öppet om sådana erfarenheter när de blir lite äldre.
  • Anonym (få)

Ska få en om någon timme :)

• Anonym (Linda)

Oja många gånger 😊 kanske lite för många

• PorterPelle
    Anonym (Sparven) skrev 2023-10-26 18:29:07 följande:
    Det låter härligt!

Tror inte det är vanligare om man gör det eller inte beroende på åldern. De spärrar man har för att bli upptäckt i en sexsituation är inget åldersrelaterat.
    Både min fru och jag kan få för oss att göra liknande och vi är över 50. Det beror helt på vad man går igång på, risken att bli upptäckt, viljan att få andra att njuta, att man inte bryr sig om vad andra tycker osv. Vi pratar inte sex med alla över middagsbordet men med en del andra har vi sex på bordet efter middagen. Så det spontana sexet, som en avsugning utan något mer, finns där genom åren och för vår del har det bara blivit mer och mer av den varan.
  • Anonym (Sparven)
    PorterPelle skrev 2023-10-27 11:39:47 följande:
    Vi pratar inte sex med alla över middagsbordet men med en del andra har vi sex på bordet efter middagen.
    Haha, klockrent beskrivet!

Hoppas bara jag får tillfälle att citera dig när jag själv passerat 50-sträcket. I övrigt är det bara att gratulera till vad som verkar vara ett härligt sexliv.
  • Anonym (Anonym)

Nej och kommer aldrig göra det heller om det inte blir med en partner då.

Fast det får vara en bra ödmjuk partner isåfall. Inte någon med samma själviska attityd som trådskaparen.

• Anonym (Biboy)
    Anonym (Linda) skrev 2023-10-26 21:10:00 följande:

Oja många gånger 😊 kanske lite för många

Suga kan man inte göra för många gånger :)
    Sedan jag väl provade har jag svårt att låta bli om tillfälle ges.
    Det är en praktisk form av sex som kan utföras på allehanda spännande ställen.
Svar på tråden Har du gett någon en avsugning utan att det lett till någonting mer?