Inlägg från: Anonym (Sparven) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sparven)

Har du gett någon en avsugning utan att det lett till någonting mer?

Jag undrar hur vanligt detta är, att kvinnor (eller män) träffar en man på t ex fest, utekväll, jobbsammanhang eller annat och ger en avsugning utan annan ?motprestation? än typ hångel. Alltså inte enstaka tillfällen i en relation utan mer ons.

Har själv varit med om det vid något enstaka tillfälle.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du gett någon en avsugning utan att det lett till någonting mer?
  • Anonym (Sparven)

Kvinnor med erfarenhet av att ?bara få? av någon de hookat upp med är nog lätt räknade.

• Anonym (Sparven)
    Anonym (Hin håle) skrev 2023-10-25 14:14:24 följande:

Röstade nej, är inte gay. 

Underförstått att tråden inte riktade sig till dig, men kanske skulle det tydliggjorts med ytterligare alternativ.
  • Anonym (Sparven)
    Straniero skrev 2023-10-25 15:34:44 följande:

Är man och har många gånger bara fått en avsugning av en kvinna och har många gånger bara gett oralsex till en kvinna med.

Har det varit uppgjorda träffar eller spontana?
  • Anonym (Sparven)
    Anonym (Carin) skrev 2023-10-25 20:18:07 följande:

Har hänt någon enstaka gång.

En gång på en fest för många år sedan när jag och en kille gick ut för att röka och det slutade med att jag sög av honom.

Konstiga saker händer på fyllan.

Gick ni tillbaka till festen sen eller vad hände?

Känns överlag som en grej som är vanligare upp till 25-årsåldern typ.
  • Anonym (Sparven)
    Anonym (25) skrev 2023-10-26 10:08:31 följande:
    Undrar vad mer man inte ska göra efter 25?
    Du blandar ihop gör och bör. Har inte nämnt vad andra bör göra, det angår mig inte.
  • Anonym (Sparven)
    PorterPelle skrev 2023-10-26 10:57:31 följande:

Jag kan trösta alla, livet tar inte slut vid 25. Man fortsätter ha sex, sexlivet blir bättre, vildare och man hittar nya partners. Det händer spontana saker ibland även bland äldre, folk fortsätter vara kåta och vet hur man tar för sig. Jag kanske har turen att umgås i väldigt öppensinnade kretsar men det är väl inget konstigt att människor blir kåta och gör saker gör varandras njutning. 

Det låter härligt!

Tror iofs inte heller att livet tar slut efter 25. Men kanske att en del sexuell spontanitet avtar ändå, kanske pga sociala normer. Att det anses konstigare - pga press kring familjebildning och så? - att dra in ett krogragg eller nån du träffat på en fest samma kväll i en port för en avsugning om du är 25 eller 45.
  • Anonym (Sparven)
    Anonym (op) skrev 2023-10-26 19:05:25 följande:
    Jag gjorde det när jag var 39, han var 28. 
    Så klart att sånt kan hända, tror ändå det kanske är vanligare i lite yngre ålder generellt. Men kanske har jag fel eller så pratar folk inte lika öppet om sådana erfarenheter när de blir lite äldre.
  • Anonym (Sparven)
    PorterPelle skrev 2023-10-27 11:39:47 följande:
    Vi pratar inte sex med alla över middagsbordet men med en del andra har vi sex på bordet efter middagen.
    Haha, klockrent beskrivet!

Hoppas bara jag får tillfälle att citera dig när jag själv passerat 50-sträcket. I övrigt är det bara att gratulera till vad som verkar vara ett härligt sexliv.
  • Anonym (Sparven)
    Anonym (Anonym) skrev 2023-10-27 14:29:43 följande:

Nej och kommer aldrig göra det heller om det inte blir med en partner då.

Fast det får vara en bra ödmjuk partner isåfall. Inte någon med samma själviska attityd som trådskaparen.

Ursäkta?
  • Anonym (Sparven)

Vore intressant att höra fler erfarenheter och tankar!

• Anonym (Sparven)
    honeyryder30 skrev 2023-11-27 23:18:56 följande:

Det har jag gjort. Kan nog minnas både tillfällen då det varit hett och exakt vad jag velat göra, men också mindre lyckade tillfällen då jag kanske gjort det som en kompromiss när han velat ha sex och inte jag.

Här verkar ju många tycka att den som ger en avsugning utan ?motkrav? är ett luder utan självaktning, alternativt att den som tar emot är ett egoistiskt svin.
  • Anonym (Sparven)

Bumpar denna.

• Anonym (Sparven)
    Anonym (Biboy) skrev 2024-02-28 12:20:29 följande:
    Så sent som i lördags :)
    Hur var det då?
  • Anonym (Sparven)

Bumpar denna!

• Anonym (Sparven)

Kul att detta är en sådan vattendelare, i nuläget helt jämt fördelat. En del tycker det är en helt normal sexuell akt, andra att det är ett uttryck för bristande självrespekt.

• Anonym (Sparven)
    Anonym (Hotwife) skrev 2024-07-24 09:00:49 följande:
    Är kanske inte helt stolt över att jag som yngre vid några tillfällen sög av gifta män på fester och liknande. Rekordet var två läkare samma kväll på en julfest med respektive på en tidigare arbetsplats. Så jävla upphetsande att höra hur kvinnorna berömmer sina män som fantastiska änglar. Titta mannen i ögonen och tänka att frun skulle bara veta att han inte är den ängel som hon tror. 
    Haha, vad härligt. Sög du av läkarna samtidigt eller var det vid olika tillfällen under kvällen?
Svar på tråden Har du gett någon en avsugning utan att det lett till någonting mer?