• PunkPyret

Har du gett någon en avsugning utan att det lett till någonting mer?

Det har jag gjort många gånger. Då är jag ett luder enligt en del här, och det kan jag väl vara.
    Men jag blir verkligen inte utnyttjad. Det är ju tvärtom - det är jag som har makten. Jag gör som jag vill med kuken, jag leker med den och jag avgör om han får spruta och i stor sett när.... 

• PunkPyret
    Anonym (Hell no) skrev 2024-07-18 18:49:22 följande:

Skulle aldrig ligga med någon främling som inte brydde sig om mig eller belöna en egoistisk partner med sexuella handlingar.

I en kärleksfull relation så är det ge och få tillbaka som gäller, inget annat.

En avsugning kan man väl göra utan att det är en kärleksfull relation!? Bara för att njuta av hur han njuter, höra och se hur kåt han är 
  • PunkPyret
    Anonym (Hell no) skrev 2024-07-28 00:17:22 följande:
    Nej, det skulle jag aldrig göra som sagt. Endast billiga människor ägnar sig åt sånt horigt beteende. Ingen man respekterar ett luder. Jag respekterar varken manliga eller kvinnliga slampor. Samhällets bottenskrap. 
    OK, jag kan helt klart leva med att du inte respekterar mig. Jag njuter av att få en man att njuta. 
  • PunkPyret
    Anonym (Hell no) skrev 2024-07-28 00:41:44 följande:
    Jag tycker att njutning är något som bara bra män förtjänar och inte horbockar som endast är ute efter att tömma sig. 

En bra man som bryr sig om mig är den ende som förtjänar sex och njutning. Äckel belönar jag aldrig på det sättet. Det borde ingen kvinna med självrespekt göra heller.
    Men jag har ju själv många gånger varit ute efter horbockar bara för att få dem att tömma sig. Så vi får nog enas om att vara oense. 
  • PunkPyret
    Anonym (Hell no) skrev 2024-07-28 01:03:47 följande:
    En människa med självrespekt låter sig inte utnyttjas på det sättet som du tillåtit män att göra med dig. Du låter som en avtrubbad människa som inte förstår hur riktig kärlek ser ut. 

En kvinna med hopp om kärlek och respekt för både sig själv och andra håller inte på och bjuder ut sig till höger och vänster. Detta är att göra sig själv billig och utbytbar. Ingen kvinna med ett hälsosamt känsloliv vill hamna på den bottennivån. 
    Är det svårt med läsförståelsen? I det scenariot jag beskrev är det snarare jag som har utnyttjat männen för att få mig ett skjut. I min värld är det nämligen helt ok att även kvinnor får vara kåta och ta för sig.
    VI har olika värderingar helt enkelt. Och du har ingen som helst rätt att döma mig eller andra, uttala dig om min/vår självrespekt och liknande. 
    Hora kan du kalla mig om du vill för jag har många gånger bjudit på sex som belöning för tjänster jag har fått gjorda. 
  • PunkPyret
    XDX skrev 2024-07-28 10:39:17 följande:

Är man, men kan svara utifrån min erfarenhet. 

Har sällan fått avsugningar, den är skitsnygg men de flesta tycker den är för grov att suga på. (Ja jag bröt väl mot jantelagen nu, hoppas surkärringarna här inte mår alltför dåligt) av att jag är stolt och glad.) Men de gånger det hänt har det alltid blivit mer. 

Låter härligt tycker jag. Gillar att gapa stort och ta en tjock i munnen. Fast tyvärr värker det i käkarna efter en stund så det kanske blir för jobbigt att slutföra med munnen. Det är inte alltid en fördel med stor kuk.
Svar på tråden Har du gett någon en avsugning utan att det lett till någonting mer?