• Anonym (B)

Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat

Okej folk skulle smälla av om dom visste hur länge jag har vart ihop med sambon och bara sugit en gång. 

det handlar inte om att HAN är äcklig, jag vet att folk resonerar så "men om du älskar hela honom borde du älska hans kuk" 

NEJ. Jag fattar inte att folk gör det. Alltså inget fel eller dömande. Men vet att folk suger av andra utan att dom duschat innan. Jag blir verkligen spyfärdig. Detsamma gäller att slicka fitta. 

på familjeliv är man typ sjuk i huvudet om man inte älskar att suga kuk, den känslan har jag här där alla verkar gilla att suga och ju perversare desto bättre. 

tycker folk inte att det äckligt med kissrester? för som sagt vet jag att alla inte duschar innan. 

jag tycker t.o.m. det är äckligt med en tvättad kuk. 

• Svar på tråden Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat
  • Anonym (..)
    Anonym (Johanna) skrev 2023-12-04 22:42:18 följande:
    Tror inte du behöver oroa dig. Du slipper.
    Gör jag det, om det ingår i en normal repertoar så att säga? Om det anses lika normalt som avsugningar, kommer det kanske bli svårt att hitta en sexpartner. Men ja, hoppas jag slipper. 
  • Anonym (Johanna)
    Anonym (..) skrev 2023-12-04 22:52:23 följande:
    Gör jag det, om det ingår i en normal repertoar så att säga? Om det anses lika normalt som avsugningar, kommer det kanske bli svårt att hitta en sexpartner. Men ja, hoppas jag slipper. 
    Tja, oralsex över lag är ju både väl etablerat och väldigt vanligt och omtyckt, hos både kvinnor och män.

Så du avviker, men du hittar väl på något annat förmodar jag. Kanske finner du en partner som accepterar eller tänker som du.

Lycka till.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Johanna) skrev 2023-12-04 15:01:14 följande:
    Vad föreslår du?

Bli nunna och gå i kloster?
    Jag har inga direkta "förslag"... Men det  är ju trist om de enda alternativen till att känna sig tvungen att suga och ha analsex trots att man inte vill är att avstå sex helt.
  • Anonym (Man)
    Känns det som att det är så bland yngre nu? Hur gammal är du?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Anna) skrev 2023-12-04 16:04:09 följande:

Hatade det (vet dock inte varför). Efter skiljsmässan träffade jag en ny, blev förälskad och har verkligen inga som helst problem att suga av honom. Med honom känns det bara så naturligt och odramatiskt.

mycket synkat med honom på ett så enkelt sätt som det inte gjort tidigare relation.

Det tråkiga är att min ex man älskade avslutningar. Han är en fin man och allt igenom fräsche så lite dåligt samvetet att jag kände som jag gjorde 

Skönt för er båda att det funkar så nu. Trist för din förra man, men ni hade säkert bra sex på andra sätt
  • Anonym (Ingen nödvändighet för mig.)
    Tror inte att du behöver oroa dig för detta, ser det inte som troligt att det där blir en norm.
    Och du är inte avvikande i ditt ogillande av analsex, snarare tvärtom. 
  • Anonym (Johanna)
    Anonym (Ingen nödvändighet för mig.) skrev 2023-12-05 11:21:13 följande:
    Tror inte att du behöver oroa dig för detta, ser det inte som troligt att det där blir en norm.
    Och du är inte avvikande i ditt ogillande av analsex, snarare tvärtom. 
    Eller hur, man kan ju göra en massa andra saker istället;  sjunga i kör, plocka svamp, dreja, batik, pressa torkade växter, knyppla, brodera, gå skogspromenader...
  • Anonym (Man)
    Anonym (Johanna) skrev 2023-12-05 11:38:56 följande:
    Eller hur, man kan ju göra en massa andra saker istället;  sjunga i kör, plocka svamp, dreja, batik, pressa torkade växter, knyppla, brodera, gå skogspromenader...
    Kanske inte så upplyftande att läsa för en ung tjej som håller på upptäcker sin sexualitet och hoppas hitta en partner med preferenser som passar henne.
  • Anonym (Johanna)
    Anonym (Man) skrev 2023-12-05 11:52:19 följande:
    Kanske inte så upplyftande att läsa för en ung tjej som håller på upptäcker sin sexualitet och hoppas hitta en partner med preferenser som passar henne.
    Varför ha sex alls i parrelationer? Bortkastad tid.

Finns ju så mycket annat som lockar 
  • Anonym (Ingen nödvändighet för mig.)
    Anonym (Johanna) skrev 2023-12-05 11:38:56 följande:
    Ännu ett intelligensbefriat tramssvar från dig.

Folk har sex efter egna önskningar och behov och många är inte ett dugg intresserade av att bli penetrerade i stjärten. Speciellt inte kvinnor.
Svar på tråden Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat