Anonym (B) skrev 2023-12-01 12:01:42 följande:
Jag ville höra om fler tycker att det är äckligt. Jag finner det mkt märkligt av människor att då skriva att dom älskar det när jag redan skrivit att jag vet det. Det däremot är ointressant. Läste dom inte rubriken?
med sjuk i huvudet menar jag att många tror att det måste ligga nåt trauma bakom, vilket det delvis gör för många. Bl.A. mig och en till i tråden.
men att man borde älska varenda del av sin partner och inte tycka att något är äckligt, då är det nåt fel på en. Detta har jag läst många ggr på familjeliv.
Ett "problem" är väl att det har blivit så vanligt med oralsex att det betraktas som självklart. Jag läste att det är den sexuella praktik som har ändrats mest på några decennier. Förr var det bara de mest avancerade som ägnade sig åt det, men nu är det mainstream så att säga. Jag såg någon undersökning som visade att bara 20 procent av de äldre hade oralsex som en regelbunden del av sexet men 80 procent av de yngre. Det är ganska länge sen, så andelarna har säkert stigit ytterligare nu.