• Anonym (B)

Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat

Okej folk skulle smälla av om dom visste hur länge jag har vart ihop med sambon och bara sugit en gång. 

det handlar inte om att HAN är äcklig, jag vet att folk resonerar så "men om du älskar hela honom borde du älska hans kuk" 

NEJ. Jag fattar inte att folk gör det. Alltså inget fel eller dömande. Men vet att folk suger av andra utan att dom duschat innan. Jag blir verkligen spyfärdig. Detsamma gäller att slicka fitta. 

på familjeliv är man typ sjuk i huvudet om man inte älskar att suga kuk, den känslan har jag här där alla verkar gilla att suga och ju perversare desto bättre. 

tycker folk inte att det äckligt med kissrester? för som sagt vet jag att alla inte duschar innan. 

jag tycker t.o.m. det är äckligt med en tvättad kuk. 

• Svar på tråden Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat
  • Anonym (Johanna)
    Tyra myra skrev 2023-12-05 13:44:36 följande:
    Synd att du missuppfattar mig så kapitalt. Om man utvecklar sin sexualitet tillsammans så förutsätter detta experimentering och att gå varandra till mötes. 

Detta är ingen sagovärld jag beskriver utan ett sunt samliv. Men detta förutsätter att det finns passion för varandra i starten. Man ska inte glömma bort att det är första gången i relationen som lägger grunden för fortsättningen. Upptäcker man där att man inte är sexuellt kompatibla så kommer passionen att utebli. Och förhållandet blir inte långvarigt. 

Ett förhållande där någon av parterna uppoffrar sig sexuellt för den andre är problematiskt-
    Återigen väl formulerat.

Ganska självreglerande - vill man olika över tid utan att mötas så faller relationen på eget grepp.

Min poäng är att belysa att de som har högt i tak ofta har ett roligare, mer spännande och utvecklande sexliv än de som är inskränkta och begränsade 
  • Anonym (Ingen nödvändighet för mig.)
    Anonym (Johanna) skrev 2023-12-05 13:17:43 följande:
    För mig framstår du som en person i en idealiserad overklig sagovärld där allt är ljust och vackert och där millimeter- rättvisa råder. Där ingen experimenterar, går den andre till mötes, utforskar och utvecklas.

Så fint då, vi vill olika och gillar olika.
    Man kan faktiskt experimentera och utforska helt utan att blanda in nån tarvlig och högst verklighetsfrånvänd porr i det hela.

Porr representerar en sagovärld om något och det är snarare du och andra porrskadade som är inskränkta med en begränsad fantasi eftersom ni utgår från porr istället för att tänka själva. 

Och att gå andra till mötes med något man verkligen inte vill göra är inte sunt någonstans. Sjukt med såna pojkar som du. Egotrippade töntar. 
  • Anonym (Johanna)
    Anonym (Ingen nödvändighet för mig.) skrev 2023-12-05 14:01:28 följande:
    Man kan faktiskt experimentera och utforska helt utan att blanda in nån tarvlig och högst verklighetsfrånvänd porr i det hela.

Porr representerar en sagovärld om något och det är snarare du och andra porrskadade som är inskränkta med en begränsad fantasi eftersom ni utgår från porr istället för att tänka själva. 

Och att gå andra till mötes med något man verkligen inte vill göra är inte sunt någonstans. Sjukt med såna pojkar som du. Egotrippade töntar. 
    Vi gillar olika. Olika är bra.
  • Anonym (Ingen nödvändighet för mig.)
    Anonym (Johanna) skrev 2023-12-05 14:05:11 följande:
    Vi gillar olika. Olika är bra.
    Ja, vi är mycket olika eftersom jag är kvinna och du låtsas vara en.

Som äkta kvinna gillar jag sånt som är verklighetsanpassat, likt de flesta kvinnor, vilka inte heller är intresserade av att imitera nån billig porrskådis med sina män.
  • Anonym (Johanna)
    Anonym (Ingen nödvändighet för mig.) skrev 2023-12-05 14:09:26 följande:
    Ja, vi är mycket olika eftersom jag är kvinna och du låtsas vara en.

Som äkta kvinna gillar jag sånt som är verklighetsanpassat, likt de flesta kvinnor, vilka inte heller är intresserade av att imitera nån billig porrskådis med sina män.
    Kom å känn efter får du se Solig
  • Anonym (..)
    Anonym (Johanna) skrev 2023-12-05 08:26:56 följande:
    Tja, oralsex över lag är ju både väl etablerat och väldigt vanligt och omtyckt, hos både kvinnor och män.

Så du avviker, men du hittar väl på något annat förmodar jag. Kanske finner du en partner som accepterar eller tänker som du.

Lycka till.
    Oralsex har jag inget emot men analsex är inte skönt. Det var det frågan gällde. Hittills har jag inte haft svårt att hitta män som inte vill ha analsex, hoppas det fortsätter så.

Däremot vill jag gärna att min kille tar en dildo i röven men han vill inte det. Tycker du att han borde ställa upp på det ändå? Han har ju aldrig provat, det har ju ändå jag gjort. Så jag vet ju vad jag pratar om. Tycker du att han är lite tråkig som inte vill ställa upp på min önskan?
  • Anonym (Johanna)
    Anonym (..) skrev 2023-12-05 17:15:49 följande:
    Oralsex har jag inget emot men analsex är inte skönt. Det var det frågan gällde. Hittills har jag inte haft svårt att hitta män som inte vill ha analsex, hoppas det fortsätter så.

Däremot vill jag gärna att min kille tar en dildo i röven men han vill inte det. Tycker du att han borde ställa upp på det ändå? Han har ju aldrig provat, det har ju ändå jag gjort. Så jag vet ju vad jag pratar om. Tycker du att han är lite tråkig som inte vill ställa upp på min önskan?
    Tycker absolut att din kille borde ta en stor skön dildo i röven (kanske som en strap on på dig) så får han upptäcka hur gott det kan vara.

Känner inte din kille, så jag kan inte ha någon uppfattning om han är tråkig eller en kul typ.

Generellt är det alltid roligare med personer som öppnar sig för att utforska något nytt och oprövat, helt klart; män som kvinnor.

Jag fick ta min man i röven innan han fick ta mig - nu tar vi varandra. Win Win för båda.
  • Anonym (..)
    Anonym (Johanna) skrev 2023-12-05 18:44:50 följande:
    Tycker absolut att din kille borde ta en stor skön dildo i röven (kanske som en strap on på dig) så får han upptäcka hur gott det kan vara.

Känner inte din kille, så jag kan inte ha någon uppfattning om han är tråkig eller en kul typ.

Generellt är det alltid roligare med personer som öppnar sig för att utforska något nytt och oprövat, helt klart; män som kvinnor.

Jag fick ta min man i röven innan han fick ta mig - nu tar vi varandra. Win Win för båda.
    Hur menar du att jag ska övertala honom då?
  • Anonym (Johanna)
    Anonym (..) skrev 2023-12-05 23:00:55 följande:
    Hur menar du att jag ska övertala honom då?
    Använd dina kvinnliga superkrafter

Tänk bara om du kan få honom att tigga och be dig om att du ska ta honom....
  • Anonym (Samma)
    Anonym (Johanna) skrev 2023-12-01 15:44:45 följande:
    Som i alla relationer finns 'ge' och 'få'

Om du inte ger kommer du troligen inte heller att få.

Kanske inget problem för dig, med din inställning till oralsex. 

Jag kan undra varför du är i tråden egentligen. Vart ju ett tag sedan du citerade mig, och man kan med förvåning se att du fortfarande är här och härjar. När TS uttryckligen bett om att få höra ifrån dom som delar hennes känsla inför oralsex. För länge sedan. 

Jag vill INTE ha oralsex själv. Så exakt vad är det du tror att jag skulle få problem med att få här? Att killen inte skulle intressera sig för sex med mig, pga att jag varken vill ge eller ta emot oralsex? Om så är fallet att någon skulle försöka köra med utpressning, tjura, hinta och tjata att om jag inte får datten, så gör vi inte ditten så kan jag tala om att snubben åker ut på röven i snön snabbare än han hinner säga god jul. Får gärna vara -27 ute, kan han frysa snorren av sig. 

Det finns så mycket annat man kan göra än just oralsex ändå, så att göra det till en fixering vore helt onödigt. 

Svar på tråden Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat