• Anonym (B)

Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat

Okej folk skulle smälla av om dom visste hur länge jag har vart ihop med sambon och bara sugit en gång. 

det handlar inte om att HAN är äcklig, jag vet att folk resonerar så "men om du älskar hela honom borde du älska hans kuk" 

NEJ. Jag fattar inte att folk gör det. Alltså inget fel eller dömande. Men vet att folk suger av andra utan att dom duschat innan. Jag blir verkligen spyfärdig. Detsamma gäller att slicka fitta. 

på familjeliv är man typ sjuk i huvudet om man inte älskar att suga kuk, den känslan har jag här där alla verkar gilla att suga och ju perversare desto bättre. 

tycker folk inte att det äckligt med kissrester? för som sagt vet jag att alla inte duschar innan. 

jag tycker t.o.m. det är äckligt med en tvättad kuk. 

• Svar på tråden Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat
  • Anonym (Johanna)
    Anonym (Samma) skrev 2023-12-07 21:21:44 följande:

Jag kan undra varför du är i tråden egentligen. Vart ju ett tag sedan du citerade mig, och man kan med förvåning se att du fortfarande är här och härjar. När TS uttryckligen bett om att få höra ifrån dom som delar hennes känsla inför oralsex. För länge sedan. 

Jag vill INTE ha oralsex själv. Så exakt vad är det du tror att jag skulle få problem med att få här? Att killen inte skulle intressera sig för sex med mig, pga att jag varken vill ge eller ta emot oralsex? Om så är fallet att någon skulle försöka köra med utpressning, tjura, hinta och tjata att om jag inte får datten, så gör vi inte ditten så kan jag tala om att snubben åker ut på röven i snön snabbare än han hinner säga god jul. Får gärna vara -27 ute, kan han frysa snorren av sig. 

Det finns så mycket annat man kan göra än just oralsex ändå, så att göra det till en fixering vore helt onödigt. 

Tänk ändå - du slipper oralsex.

Så mycket annat att fylla din spännande tillvaro med.
  • Tyra myra

Det är förvånande att flera är så fixerade vid oral-och analsex. Det verkar som om munnen och kroppen bara består av könsorgan. 

Man går miste om så mycket annat härligt sex om man bara kopierar porrens oförmåga att visa erotiken och samspelet mellan två passionerade människor. 

Jag säger inte att oralsex inte kan vara erotiskt härligt sex, men det är bara en liten del av allt. Mycket av sexet och lusten pågår i hjärnan. 

• Anonym (Ingen nödvändighet för mig.)
    Tyra myra skrev 2023-12-07 22:53:20 följande:

Det är förvånande att flera är så fixerade vid oral-och analsex. Det verkar som om munnen och kroppen bara består av könsorgan. 

Man går miste om så mycket annat härligt sex om man bara kopierar porrens oförmåga att visa erotiken och samspelet mellan två passionerade människor. 

Jag säger inte att oralsex inte kan vara erotiskt härligt sex, men det är bara en liten del av allt. Mycket av sexet och lusten pågår i hjärnan. 

Tungor är bara slabbiga och fulla med bakterier. Inte så trevligt med tanken att ha dem på sitt kön av alla ställen. Inte hygieniskt att tala om. Skulle föredra händer alla dagar framför tunga.

Läppar går också bra men inte därnere. Händer är fortfarande renligare än både mun och tunga. Rena händer som tvättats väl och spritats syftar jag då på. 

Håller med dig i allt övrigt. 
    Anonym (Johanna) skrev 2023-12-05 14:11:00 följande:
    Kom å känn efter får du se Solig
    Inte det minsta intresserad av att känna på din sorgliga lilla minilarv. Om den ens går att känna alls. Och du lurar ingen annan här heller om du trodde det.

Igen - försök få in nån gång att det finns många kvinnor som inte är intresserade av en massa porrakter eller dito redskap. En del av oss föredrar att leva i verkligheten och inte imitera filmer som är ganska strikt avsedda för misogyna män. 
  • Anonym (B)
    Anonym (Ingen nödvändighet för mig.) skrev 2023-12-08 01:14:29 följande:
    Inte det minsta intresserad av att känna på din sorgliga lilla minilarv. Om den ens går att känna alls. Och du lurar ingen annan här heller om du trodde det.

Igen - försök få in nån gång att det finns många kvinnor som inte är intresserade av en massa porrakter eller dito redskap. En del av oss föredrar att leva i verkligheten och inte imitera filmer som är ganska strikt avsedda för misogyna män. 
    SoligSkål
  • Anonym (Farbror Kalle)
    Tyra myra skrev 2023-12-07 22:53:20 följande:

Nja....  Munnen kan man använda till mycket. Många med mig tycker nog att oralsex tillför en hel del. 
    Dom flesta kan nog komma på saker själva utan att kopiera porren. Det som visas i porren är väl sånt som folk alltid kommit på själva tidigare?
  • Anonym (Anonym)

Jag är en kvinna och jag har inte oral eller analsex. Tänder inte alls på det å tycker det är bara äckligt. Känner mig som en normal människa som vill ha normal sex utan konstiga grejer men har svårt att hitta en man som inte är porrskadad.

• Meddelande borttaget
    Kontakt skrev 2023-12-13 23:53:46 följande:
    Normal sex är ändå att ha bla oralsex.
    Jag älskar oralsex, en fitta smakar som bäst 3-4 dagar efter duschning, jag vill att det smakar fitta och inte jordgubb.
    Fittan får gärna ha hår iallafall ovanför blygdläpparna.
    Sluta äckla dig. 
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat