• Anonym (B)

Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat

Okej folk skulle smälla av om dom visste hur länge jag har vart ihop med sambon och bara sugit en gång. 

det handlar inte om att HAN är äcklig, jag vet att folk resonerar så "men om du älskar hela honom borde du älska hans kuk" 

NEJ. Jag fattar inte att folk gör det. Alltså inget fel eller dömande. Men vet att folk suger av andra utan att dom duschat innan. Jag blir verkligen spyfärdig. Detsamma gäller att slicka fitta. 

på familjeliv är man typ sjuk i huvudet om man inte älskar att suga kuk, den känslan har jag här där alla verkar gilla att suga och ju perversare desto bättre. 

tycker folk inte att det äckligt med kissrester? för som sagt vet jag att alla inte duschar innan. 

jag tycker t.o.m. det är äckligt med en tvättad kuk. 

• Svar på tråden Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat
  • Anonym (Johanna)
    Anonym (Ingen nödvändighet för mig.) skrev 2023-12-05 11:56:26 följande:
    Ännu ett intelligensbefriat tramssvar från dig.

Folk har sex efter egna önskningar och behov och många är inte ett dugg intresserade av att bli penetrerade i stjärten. Speciellt inte kvinnor.
    Om alla enbart ska ha sex till 100 % på sina egna villkor och aldrig gå sin partner till mötes, blir ju sex på flera än en meningslöst.

Då gör var och en sin grej själv och får tid över till kören, keramiken eller poesi läsningen.

Så praktiskt, så enkelt! Tungan ute
  • Anonym (Ingen nödvändighet för mig.)
    Anonym (Johanna) skrev 2023-12-05 12:00:01 följande:
    Om alla enbart ska ha sex till 100 % på sina egna villkor och aldrig gå sin partner till mötes, blir ju sex på flera än en meningslöst.

Då gör var och en sin grej själv och får tid över till kören, keramiken eller poesi läsningen.

Så praktiskt, så enkelt! Tungan ute
    Verkligen inte. Det handlar om att hitta någon som har samma behov och preferenser som en själv.
    Och nej, analsex är inget man ska behöva "ställa upp" på om man inte vill. Män som kräver detta är bara puckade och definitivt inga relationsmaterial. 

Samma med oralt.
  • Anonym (Johanna)
    Anonym (Ingen nödvändighet för mig.) skrev 2023-12-05 12:03:47 följande:
    Verkligen inte. Det handlar om att hitta någon som har samma behov och preferenser som en själv.
    Och nej, analsex är inget man ska behöva "ställa upp" på om man inte vill. Män som kräver detta är bara puckade och definitivt inga relationsmaterial. 

Samma med oralt.
    Kör hårt och stort lycka till 
    Anonym (Johanna) skrev 2023-12-05 12:04:51 följande:
    Kör hårt och stort lycka till 
    Behöver ingen lycka till. Det är inte särskilt svårt att hitta vettiga män som respekterar kvinnor. 
  • Anonym (Johanna)
    Anonym (Ingen nödvändighet för mig.) skrev 2023-12-05 12:07:32 följande:
    Behöver ingen lycka till. Det är inte särskilt svårt att hitta vettiga män som respekterar kvinnor. 
    Håll dig till dem då
    Anonym (Johanna) skrev 2023-12-05 12:08:24 följande:
    Håll dig till dem då
    Det gör jag redan och har gjort hela tiden. 
  • Anonym (Johanna)
    Anonym (Ingen nödvändighet för mig.) skrev 2023-12-05 12:09:19 följande:
    Det gör jag redan och har gjort hela tiden. 
    Jamen grattis, så fint och spännande det låter 
    Anonym (Johanna) skrev 2023-12-05 12:11:50 följande:
    Jamen grattis, så fint och spännande det låter 
    Mer spännande än ditt porrtrams iaf. 
  • Anonym (Johanna)
    Anonym (Ingen nödvändighet för mig.) skrev 2023-12-05 12:15:20 följande:
    Mer spännande än ditt porrtrams iaf. 
    Oj, lågt i tak låter det som 
    Anonym (Johanna) skrev 2023-12-05 12:17:15 följande:
    Oj, lågt i tak låter det som 
    Ja, det är både lågt och fantasilöst att utgå från porr i sitt eget sexliv. 
Svar på tråden Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat