• Anonym (B)

Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat

Okej folk skulle smälla av om dom visste hur länge jag har vart ihop med sambon och bara sugit en gång. 

det handlar inte om att HAN är äcklig, jag vet att folk resonerar så "men om du älskar hela honom borde du älska hans kuk" 

NEJ. Jag fattar inte att folk gör det. Alltså inget fel eller dömande. Men vet att folk suger av andra utan att dom duschat innan. Jag blir verkligen spyfärdig. Detsamma gäller att slicka fitta. 

på familjeliv är man typ sjuk i huvudet om man inte älskar att suga kuk, den känslan har jag här där alla verkar gilla att suga och ju perversare desto bättre. 

tycker folk inte att det äckligt med kissrester? för som sagt vet jag att alla inte duschar innan. 

jag tycker t.o.m. det är äckligt med en tvättad kuk. 

• Svar på tråden Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat
  • Elizza11
    Anonym (B) skrev 2023-11-08 19:44:24 följande:

Jag förstår att det är viktigt för dig att diskutera att du älskar att suga.starta en egen tråd vet jag!  En smart person fattar att jag inte vill ha svar från dom som tycker om det utan vill höra likasinnades åsikter  

Nej det är inte så viktigt för mig att diskutera-inte så att jag skulle starta en egen tråd om det iaf, och suga kuk är inget jag älskar att göra ens--vilket jag aldrig skrivit--om du kan läsa, svenska språket!?

Nej jag älskar absolut inte att suga, men att det skulle vara äckligt..tycker jag är att gå för långt

Då var det många här som inte fattade din TS...eftersom det är många som svarat annorlunda än vad du ville..

Om man bara vill ha likasinnandes åsikter så skriver man väl det utförligt i sin TS
    Då hade inte jag svarat...men kanske andra hade svarat iaf ? 

Men du verkar ju inte fatta att FL är ett forum, där man får olika svar på sin fråga, och  vill du bara ha medhåll så är nog FL ingenting för dig..
  • Anonym (B)
    Elizza11 skrev 2023-11-09 02:27:16 följande:
    Nej det är inte så viktigt för mig att diskutera-inte så att jag skulle starta en egen tråd om det iaf, och suga kuk är inget jag älskar att göra ens--vilket jag aldrig skrivit--om du kan läsa, svenska språket!?

Nej jag älskar absolut inte att suga, men att det skulle vara äckligt..tycker jag är att gå för långt

Då var det många här som inte fattade din TS...eftersom det är många som svarat annorlunda än vad du ville..

Om man bara vill ha likasinnandes åsikter så skriver man väl det utförligt i sin TS
    Då hade inte jag svarat...men kanske andra hade svarat iaf ? 

Men du verkar ju inte fatta att FL är ett forum, där man får olika svar på sin fråga, och  vill du bara ha medhåll så är nog FL ingenting för dig..

Du tycker att det är att gå för långt? 

för vem? För dig? 

orkar inte ödsla mer tid på denna tråd, ska ta till mig ditt tips eftersom denna uppenbara rubrik drog till dig en massa puckon  

• Anonym (Sluskis)
    Anonym (B) skrev 2023-11-09 03:01:30 följande:

Du tycker att det är att gå för långt? 

för vem? För dig? 

orkar inte ödsla mer tid på denna tråd, ska ta till mig ditt tips eftersom denna uppenbara rubrik drog till dig en massa puckon  

Om du sög kuk lite oftare kanske du inte skulle känna behovet av att skapa din egna echochamber. Ja, vi fattar. Du tycker inte de e Nice. Detta är ett åsiktforum. Hallå? 
  • Anonym (B)
    Anonym (Sluskis) skrev 2023-11-09 04:18:57 följande:
    Om du sög kuk lite oftare kanske du inte skulle känna behovet av att skapa din egna echochamber. Ja, vi fattar. Du tycker inte de e Nice. Detta är ett åsiktforum. Hallå? 

som du kanske såg sög jag kuk som 14-åring och det var ingen trevlig upplevelse. Men jag borde såklart suga lite mer för att behaga sambon Enligt dig. 

tur att min sambo är förstående och aldrig levt eller tyckt att jag är tråkig som folk här inne anser. 

men vettig människa bland alla idioter

• Anonym (Man)
    Anonym (B) skrev 2023-11-09 00:13:00 följande:

Hemskt. Jag var också med om en grej som 14-åring där ett äckel stoppade sin kuk i min mun. det var en kille jag hade som visade sig vara typ 25 år, Och otroligt läskig typ. Kanske ligger nåt sånt bakom. (han såg dock mkt yngre ut)

För tydligen är jag väldigt ensam om att ogilla det. 

Du är inte ensam. Min fru suger inte heller. Hon har sugit tidigare, men en partner kom i hennes mun utan att varna och det blev en så obehaglig upplevelse att hon inte har velat göra det igen.
    Jag har aldrig blivit sugen. Det skulle säkert vara jätteskönt, men vi har skönt ändå så jag nöjer mig utan.
  • Anonym (B)
    Anonym (Man) skrev 2023-11-29 09:39:51 följande:
    Du är inte ensam. Min fru suger inte heller. Hon har sugit tidigare, men en partner kom i hennes mun utan att varna och det blev en så obehaglig upplevelse att hon inte har velat göra det igen.
    Jag har aldrig blivit sugen. Det skulle säkert vara jätteskönt, men vi har skönt ändå så jag nöjer mig utan.
    💖💖💖
  • Anonym (Farbror Kalle)

Jag är en av förmodligen ganska många män som sörjer att partnern inte visar uppskattning för min kuk. Hon har i princip aldrig tagit initiativ till att suga min kuk, och dom gånger jag bett henne om det och hon gjort det har hon liksom aldrig visat att hon gillat det. Hon har aldrig sugit till utlösning. Själv har jag i princip alltid använt munnen för att tillfredsställa henne, och jag har alltid njutit av hennes kropp men aldrig fått motsvarande tillbaka. Samtidigt så är det bara att finna sig i det, jag kan liksom inte kräva att hon ska tycka om min kuk.
    Men det finns nog många män som faktiskt sörjer över att deras partner inte visar mer intresse för kuken. Men man får ju väga fördelar och nackdelar, man kan ju inte få exakt den partner man önskar. Då får det väl bli en hubbott..Oskyldig

Såklart lönar det sig inte att gnälla på sin partner - därför tror jag att det finns många kvinnor därute med en partner som inte är speciellt nöjd egentligen.... Men har valt att leva med det. 

• Persefone234

Jag har endast läst TS, men jag tycker att sådana här diskussioner är tämligen ointressanta och onödiga. Vissa gillar att suga kuk, andra inte. Vad finns det att diskutera? Det är som att diskutera huruvida chokladglass eller vaniljglass är godast. Det är en smakfråga. Folk är olika.

Att folk har kallat dig, TS, sjuk i huvudet för att du inte gillar att suga kuk tror jag faktiskt inte på. Att någon säger sig älska att suga kuk betyder ju inte detsamma som att alla som inte älskar det är sjuka i huvudet.

I några trådar har jag sett åsikten att det är onaturligt att suga kuk, eftersom det inte kan leda till graviditet. Någon hävdade t.o.m. att det var väldigt ovanligt och experimentellt.

• Nicke989

Jag misstänker att det inte är så skönt att suga kuk. Alldeles nyss provade jag att stoppa en oskalad banan i munnen. Det var jobbigt att gapa så stort som krävdes för att få in bananen cirka fem centimeter. Den bananen hade en omkrets på 11,5 cm. En kuk som är klart grövre än så skulle vara direkt obehagligt att stoppa in i munnen.

• Anonym (Johanna)
    Nicke989 skrev 2023-11-29 11:00:23 följande:

Jag misstänker att det inte är så skönt att suga kuk. Alldeles nyss provade jag att stoppa en oskalad banan i munnen. Det var jobbigt att gapa så stort som krävdes för att få in bananen cirka fem centimeter. Den bananen hade en omkrets på 11,5 cm. En kuk som är klart grövre än så skulle vara direkt obehagligt att stoppa in i munnen.

Det är så GOTT att suga kuk!
Svar på tråden Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat