• Anonym (B)

Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat

Okej folk skulle smälla av om dom visste hur länge jag har vart ihop med sambon och bara sugit en gång. 

det handlar inte om att HAN är äcklig, jag vet att folk resonerar så "men om du älskar hela honom borde du älska hans kuk" 

NEJ. Jag fattar inte att folk gör det. Alltså inget fel eller dömande. Men vet att folk suger av andra utan att dom duschat innan. Jag blir verkligen spyfärdig. Detsamma gäller att slicka fitta. 

på familjeliv är man typ sjuk i huvudet om man inte älskar att suga kuk, den känslan har jag här där alla verkar gilla att suga och ju perversare desto bättre. 

tycker folk inte att det äckligt med kissrester? för som sagt vet jag att alla inte duschar innan. 

jag tycker t.o.m. det är äckligt med en tvättad kuk. 

• Svar på tråden Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat
  • Anonym (B)
    Anonym (Johanna) skrev 2023-10-10 08:31:56 följande:
    Älskar att suga kuk & slicka röv.... mums  // Tungan ute
    Det är ju härligt för dom som får vara med om det då. Tur att det finns såna för jag känner enbart illamående av tanken haha. 
  • Anonym (Johanna)
    Anonym (B) skrev 2023-10-10 10:40:00 följande:
    Det är ju härligt för dom som får vara med om det då. Tur att det finns såna för jag känner enbart illamående av tanken haha. 
    Jag har det ju hellre härligt än illamående Solig
  • Anonym (B)
    Anonym (Johanna) skrev 2023-10-10 10:43:25 följande:
    Jag har det ju hellre härligt än illamående Solig
    Ja precis, men det är inget jag valt. Hade du sugit om du mått illa då? Vi har det härligt på andra sätt Solig
  • Anonym (Johanna)
    Anonym (B) skrev 2023-10-10 10:55:22 följande:
    Ja precis, men det är inget jag valt. Hade du sugit om du mått illa då? Vi har det härligt på andra sätt Solig
    Folk gör olika Drömmer
  • Anonym (Man34)

Herregud, min sambo har säkert sugit av mig 500 gånger under våra 7 år ihop. Hon älskar det. 

• Anonym (B)
    Anonym (Man34) skrev 2023-10-10 12:26:01 följande:

Herregud, min sambo har säkert sugit av mig 500 gånger under våra 7 år ihop. Hon älskar det. 

Hur hör det hit? 
  • Anonym (B)

Att folk ändå inte kan hålla sig från att tala om hur mkt dennes partner gillar det eller dom själva. 

missade ni frågeställningen. Jag VET att dom flesta på familjeliv och era partners älskar att suga kuk. Det behöver kininet skriva här. 

inget illa menat Obestämd

• Anonym (Johanna)
    Anonym (B) skrev 2023-10-10 12:45:48 följande:

Att folk ändå inte kan hålla sig från att tala om hur mkt dennes partner gillar det eller dom själva. 

missade ni frågeställningen. Jag VET att dom flesta på familjeliv och era partners älskar att suga kuk. Det behöver kininet skriva här. 

inget illa menat Obestämd

Tja, det breddar ju diskussionen högst påtagligt att få in ett mer komplett och representativt perspektiv. Inte sant?
  • Anonym (Girly)
    Anonym (Johanna) skrev 2023-10-10 12:58:08 följande:
    Tja, det breddar ju diskussionen högst påtagligt att få in ett mer komplett och representativt perspektiv. Inte sant?
    Antar att TS läst De i oändligt många trådar på fl redan
  • Less is more

Du får göra som du vill TS. Inget är rätt  ingetvär fel.

Jag gjorde det mycket som ung men inte nu längre. Känner inte för det. Lite grand bara - fast inte grande finale längre. Tycker inte heller det är så trevligt även om mannen är helt fräsch och allting. 

Nej, så ha inget dåligt samvete. Jsg tror dessutom man riskerar cancer i munhålan av oralsex.

Svar på tråden Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat