• Elizza11

Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat

Nej..det är inte äckligt att suga kuk på sin man/partner..

Lika lite som det skulle vara äckligt att kyssas!

Att blanda spott och saliv med någon annan...det borde du ju tycka var ännu  äckligare!?

• Elizza11
    Anonym (B) skrev 2023-11-05 05:28:29 följande:
    Du tillförde tråden med exakt noll! SNARK!
    Jamen sååå Trevligt TS!

Varför är du så defensiv?

Jag svarade bara på dina frågor, men du ville bara ha medhåll tydligen..Ber så hemskt mycket om ursäkt...

Men vill du bara få medhåll så ska du nog inte ställa frågor här på FL!
    eller skriv i din TS att du endast vill ha svar från dom som tycker som du..som stryker dig medhårs.
  • Elizza11
    Anonym (B) skrev 2023-11-06 21:13:45 följande:

Ja? Du läste väl rubriken? Vaddå medhåll. Nej men personer som tycker som jag. 

jag skrev ju att jag redan vet att dom flesta gillar det, du tillförde ingenting nytt! men du var ändå tvungen att kommentera. 

Vet du inte ens vad du skriver för frågor i din egen TS, eller? Du skrev inte--- "jag vill bara ha svar från dom som tycker det är äckligt att suga kuk! Nope...

Du verkar ändå defensiv som måste skriva hur himla dumma alla är mot dig som gillar att suga-och som inte förstod att din tråd bara var för dom som höll med dig..
    Jag läste hela trådstarten, såklart och inte bara rubriken och svarade på frågorna du ställde längre ner i trådstarten..

tycker folk inte att det äckligt med kissrester? för som sagt vet jag att alla inte duschar innan. 

• Elizza11
    Anonym (B) skrev 2023-11-08 19:44:24 följande:

Jag förstår att det är viktigt för dig att diskutera att du älskar att suga.starta en egen tråd vet jag!  En smart person fattar att jag inte vill ha svar från dom som tycker om det utan vill höra likasinnades åsikter  

Nej det är inte så viktigt för mig att diskutera-inte så att jag skulle starta en egen tråd om det iaf, och suga kuk är inget jag älskar att göra ens--vilket jag aldrig skrivit--om du kan läsa, svenska språket!?

Nej jag älskar absolut inte att suga, men att det skulle vara äckligt..tycker jag är att gå för långt

Då var det många här som inte fattade din TS...eftersom det är många som svarat annorlunda än vad du ville..

Om man bara vill ha likasinnandes åsikter så skriver man väl det utförligt i sin TS
    Då hade inte jag svarat...men kanske andra hade svarat iaf ? 

Men du verkar ju inte fatta att FL är ett forum, där man får olika svar på sin fråga, och  vill du bara ha medhåll så är nog FL ingenting för dig..
Svar på tråden Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat