Inlägg från: Persefone234 |Visa alla inlägg
  • Persefone234

Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat

Jag har endast läst TS, men jag tycker att sådana här diskussioner är tämligen ointressanta och onödiga. Vissa gillar att suga kuk, andra inte. Vad finns det att diskutera? Det är som att diskutera huruvida chokladglass eller vaniljglass är godast. Det är en smakfråga. Folk är olika.

Att folk har kallat dig, TS, sjuk i huvudet för att du inte gillar att suga kuk tror jag faktiskt inte på. Att någon säger sig älska att suga kuk betyder ju inte detsamma som att alla som inte älskar det är sjuka i huvudet.

I några trådar har jag sett åsikten att det är onaturligt att suga kuk, eftersom det inte kan leda till graviditet. Någon hävdade t.o.m. att det var väldigt ovanligt och experimentellt.

• Persefone234
    Anonym (B) skrev 2023-11-30 16:02:38 följande:

det finns många ganska meningslös trådarna fakikjeliv. Är du ny här? Du har ju också ett val att låta bli att svara om det är en meningslös diskussion för dig. För mig är den inte det. 

och jo, det finns folk på fl som tycker att man är sjuk i huvudet om man hatar att suga.jag har vart medlem här i 20 år.  Man är tråkig och det är så synd om ens partner dessutom. 

det verkar provocera folk att man tycker det dessutom, och vissa har behovet att skriva att dom ÄLSKAR att suga. det säger dom ju för att jag ska känna mig dum och tråkig. jag Vet redan att dom flesta gillar att suga vilket också står skrivet i ts  

svårare än så är det inte. 

Nej, jag är verkligen inte ny här. Att det finns andra meningslösa trådar gör inte frågan om det är trevligt eller inte att suga kuk mindre meningslös.

Vad är det du vill diskutera då? Som sagt, man kommer inte längre än att vissa gillar det och andra inte. Vill du ha bekräftelse på att du inte är ensam om att ogilla det?

Om du är ärlig, hur många på FL har kallat dig sjuk i huvudet för att du inte gillar att suga kuk? Att säga att någon är tråkig och att det är synd om partnern är inte detsamma som att kalla någon sjuk i huvudet.

Du verkar själv bli provocerad när folk skriver att de älskar att suga kuk. Om du har rätt att skriva att du inte gillar det, så har andra rätt att skriva att de gillar det. Varför tror du att de säger det för att du ska känna dig dum och tråkig? Var har du fått det ifrån? Det är nog snarare du som känner dig dum och tråkig och så projicerar du den åsikten på andra.
Svar på tråden Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat