Inlägg från: Anonym (..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (..)

Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat

Anonym (Man) skrev 2023-12-04 12:33:46 följande:
    Återstår att se om analsex blir det nya oralsex, alltså att börjar anses som självklart att det är en del av repertoaren
    Hoppas verkligen inte det, gillar verkligen inte analsex! Ja, jag har provat.
  • Anonym (..)
    Anonym (Johanna) skrev 2023-12-04 22:42:18 följande:
    Tror inte du behöver oroa dig. Du slipper.
    Gör jag det, om det ingår i en normal repertoar så att säga? Om det anses lika normalt som avsugningar, kommer det kanske bli svårt att hitta en sexpartner. Men ja, hoppas jag slipper. 
  • Anonym (..)
    Anonym (Johanna) skrev 2023-12-05 08:26:56 följande:
    Tja, oralsex över lag är ju både väl etablerat och väldigt vanligt och omtyckt, hos både kvinnor och män.

Så du avviker, men du hittar väl på något annat förmodar jag. Kanske finner du en partner som accepterar eller tänker som du.

Lycka till.
    Oralsex har jag inget emot men analsex är inte skönt. Det var det frågan gällde. Hittills har jag inte haft svårt att hitta män som inte vill ha analsex, hoppas det fortsätter så.

Däremot vill jag gärna att min kille tar en dildo i röven men han vill inte det. Tycker du att han borde ställa upp på det ändå? Han har ju aldrig provat, det har ju ändå jag gjort. Så jag vet ju vad jag pratar om. Tycker du att han är lite tråkig som inte vill ställa upp på min önskan?
  • Anonym (..)
    Anonym (Johanna) skrev 2023-12-05 18:44:50 följande:
    Tycker absolut att din kille borde ta en stor skön dildo i röven (kanske som en strap on på dig) så får han upptäcka hur gott det kan vara.

Känner inte din kille, så jag kan inte ha någon uppfattning om han är tråkig eller en kul typ.

Generellt är det alltid roligare med personer som öppnar sig för att utforska något nytt och oprövat, helt klart; män som kvinnor.

Jag fick ta min man i röven innan han fick ta mig - nu tar vi varandra. Win Win för båda.
    Hur menar du att jag ska övertala honom då?
Svar på tråden Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat