• Anonym (Squid)

får tjejer mer inviter/erbjudanden/uppmärksamhet

av sexuell natur från killar, än tvärtom?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden får tjejer mer inviter/erbjudanden/uppmärksamhet
  • Anonym (K)
    Anonym (M2) skrev 2023-09-19 14:27:50 följande:
    Har du en man så är du ju inte utan ligg. 
    Frågan är skulle du byta bort dina besvär mot att vara utan ligg helt? 

Jag hade hellre varit oskuld fortfarande om jag sluppit bli våldtagen. Det märks att du och ts har noll erfarenhet och kunskap om kvinnor. Om jag använde de uttryck jag verkligen ville om er skulle jag bli avstängd. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (G)
    Anonym (Ann) skrev 2023-09-19 14:18:03 följande:
    Svar ja! Hade nöjt mig med min man om jag verkligen sluppit allt ofredande. Och min man raggade jag upp själv, inte tvärtom.  
    Samma här! Hade mer än gärna velat träffa rätt direkt och sen hållit mig till honom. Sexleksaker övertrumfar dessutom onenightstands sexuellt enligt mig. Min man raggade jag också upp själv. 
  • Anonym (A)
    Anonym (M2) skrev 2023-09-19 16:33:34 följande:
    Fräsch med personangrepp i stället för saklig diskussion. Det tolereras rätt mycket manshat här så det säger väl rätt mycket om din manssyn att du tror du skulle bli avstängd om du sade vad du verkligen tycker. 
    Det K skrev är inte manshat
  • Anonym (G)
    Fräsch med personangrepp i stället för saklig diskussion. Det tolereras rätt mycket manshat här så det säger väl rätt mycket om din manssyn att du tror du skulle bli avstängd om du sade vad du verkligen tycker. 
    Hur många män kontra hur många kvinnor har blivit våldtagna eller sexuellt ofredade? Hur många män är rädda för kvinnor kontra tvärtom?

Sånt här glömmer män bekvämt nog bort när det ska gnällas över att kvinnor får fler (ovälkomna) sexuella inviter än män. 
  • Anonym (M)
    Är du på riktigt?? K blev våldtagen och du talar om manshat??
  • Anonym (G)
    Anonym (Squid) skrev 2023-09-19 14:40:02 följande:
    jag tror de flesta kvinnor inte skulle vilja byta bort alla liggmöjligheter, att män slutade bekräfta och uppmärksamma kvinnor 
    Jag tror de allra flesta män skulle känna avsmak om de ständigt blev raggade på av oattraktiva kvinnor. 
  • Anonym (M2)
    Anonym (A) skrev 2023-09-19 17:01:02 följande:
    Det K skrev är inte manshat
    Det skrev jag inte heller. ska du svara så läs bådas inlägg ordentligt. 
  • felicityporter

Men herregud, det är väl självklart?! En tjej får ligga när som helst (ibland trots att hon inte ens vill) medan en kille måste kämpa som fan och ha en naturlig dragningskraft för att få ligga. Så enkelt är det och det har alltid varit så, inget att häng upp sig på eftersom det aldrig kommer förändras!

• felicityporter
    Anonym (K) skrev 2023-09-19 15:14:21 följande:
    Jag hade hellre varit oskuld fortfarande om jag sluppit bli våldtagen. Det märks att du och ts har noll erfarenhet och kunskap om kvinnor. Om jag använde de uttryck jag verkligen ville om er skulle jag bli avstängd. 
    Jag har också blivit våldtagen (två gånger dessutom) och hade definitivt hellre varit oskuld än varit med om det. Utan tvekan!
Svar på tråden får tjejer mer inviter/erbjudanden/uppmärksamhet