• Anonym (Squid)

får tjejer mer inviter/erbjudanden/uppmärksamhet

av sexuell natur från killar, än tvärtom?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden får tjejer mer inviter/erbjudanden/uppmärksamhet
  • Anonym (Squid)
    Anonym (Saknas) skrev 2023-09-20 12:39:07 följande:
    Men vi vet ju inte hur vi tänker och vill.
    Det är han som vet det....
    ja, jag vet hur det är, det här är bara en tråd, en bråkdel av kvinnorna därute
  • Anonym (Saknas)
    Anonym (Squid) skrev 2023-09-20 13:13:08 följande:
    Ja du är  expert på kvinnor men lyckas ändå inte. 
  • Anonym (Squid)
    Anonym (Saknas) skrev 2023-09-20 13:17:17 följande:
    Ja du är  expert på kvinnor men lyckas ändå inte. 
    det är jag verkligen inte, men jag är bra på att se saker
  • Anonym (Squid)
    Anonym (Squid) skrev 2023-09-20 13:12:22 följande:
    jag vet och det är män som visat intresse, men jag var inte intresserad (jo nån enstaka men bodde för långt bort)
    varit attraherad av män irl, och tror några kollat in mig, men man vågar ju inte ta såna initiativ Skäms
  • Anonym (fantasivärld.)
    Anonym (Squid) skrev 2023-09-20 09:29:44 följande:
    jag fattar inte hur du tänker, men om jag frågar såhär: 
    skulle du välja att män stöter på dig eller att inga män stöter på dig?
    Om det inte är någon jag är intresserad av så nej då vill jag inte det.
    Nu är jag gift och träffade min man genom vänner så det var ingen som bara stötte på den ena, vi satt och pratade och gemensamt tyckte uppstod.
    Jag vill inte ha en drös män som stöter alls.
    Jag har alltid träffat mina pojkvänner genom vänner eller jobb.
    Ute på barer mm är det flest killar som vill ha engångsligg och det är inte jag ute efter. Ännu mer jobbigt är det faktiskt när man redan har en man.
    Tycker att det är ganska så oförskämt att vissa män kommer fram och ger en förslag utan att ens veta om kvinnan är singel eller ej.
  • Anonym (fantasivärld.)
    Anonym (Squid) skrev 2023-09-20 10:54:43 följande:
    tror också att tjejer gillar när de får inviter, om de inte fick det så skulle det inte vara lika kul tror jag
    Du gissar väldigt mycket och intalar dig saker om kvinnor.
    Visst kan det finnas kvinnor som gör det men att som man utgå ifrån att kvinnor gillar när män kommer fram och ger inviter, då tror man mycket om sig själv.
    Låter självsäkert, kvinnor blir smickrade bara för att män ger inviter, 
    visst dream on!
  • Anonym (Dixi)
    Anonym (fantasivärld.) skrev 2023-09-20 15:05:08 följande:
    Du gissar väldigt mycket och intalar dig saker om kvinnor.
    Visst kan det finnas kvinnor som gör det men att som man utgå ifrån att kvinnor gillar när män kommer fram och ger inviter, då tror man mycket om sig själv.
    Låter självsäkert, kvinnor blir smickrade bara för att män ger inviter, 
    visst dream on!
    Klart kvinnor vill ha inviter, kvinnor kan vara väldigt lättfotade också. Ju fler männen hinner ge inviter till desto större chans att få ett napp. 
  • Anonym (fantasivärld.)
    Anonym (Dixi) skrev 2023-09-20 15:11:32 följande:
    Klart kvinnor vill ha inviter, kvinnor kan vara väldigt lättfotade också. Ju fler männen hinner ge inviter till desto större chans att få ett napp. 
    Nu förklarade jag att män inte ska ta för givet är att bara för att vilken man som helst kommer fram och ger en invit ska man bli smickrad och vara tacksam för det.
    Att män som den jag svarade bara anser att kvinnor då ska vara tacksamma och tycka att det är så roligt.
    Så är det ju inte, kvinnor liksom män gillar självfallet att bli uppmärksammade ibland men att alla sorters män kommer fram t ex fulla på krogen och ger inviter, nej det blir man inte smickrad och tacksam över.
    Lite skillnad på hur det går till men att kvinnor visst bara gillar att män stöter är ju inte samma sak.
    Man blir inte tacksam för alla inviter som vissa verkar tro.
  • felicityporter
    Anonym (Squid) skrev 2023-09-20 13:13:08 följande:
    Jaha ok, då är du med andra ord expert på att läsa kvinnor och alla som säger att de inte uppskattar inviter här är abnormala eller ljuger. Konstigt att du inte lyckats få fler tjejer då om du är så bra på att läsa människor. 😉

Men seriöst, det är faktiskt inte kul att avvisa folk. Är de jobbigt påstridiga blir man fruktansvärt arg och är de snälla och försynta  får man lite dåligt samvete och det blir också jobbigt eftersom man inte vill göra folk ledsna.
  • Anonym (Dixi)
    Anonym (fantasivärld.) skrev 2023-09-20 15:41:38 följande:
    Nu förklarade jag att män inte ska ta för givet är att bara för att vilken man som helst kommer fram och ger en invit ska man bli smickrad och vara tacksam för det.
    Att män som den jag svarade bara anser att kvinnor då ska vara tacksamma och tycka att det är så roligt.
    Så är det ju inte, kvinnor liksom män gillar självfallet att bli uppmärksammade ibland men att alla sorters män kommer fram t ex fulla på krogen och ger inviter, nej det blir man inte smickrad och tacksam över.
    Lite skillnad på hur det går till men att kvinnor visst bara gillar att män stöter är ju inte samma sak.
    Man blir inte tacksam för alla inviter som vissa verkar tro.
    Som sagt  ju fler männen hinner med desto mer nuppa. 
Svar på tråden får tjejer mer inviter/erbjudanden/uppmärksamhet