• Anonym (Squid)

får tjejer mer inviter/erbjudanden/uppmärksamhet

av sexuell natur från killar, än tvärtom?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden får tjejer mer inviter/erbjudanden/uppmärksamhet
  • Anonym (Ann)
    Anonym (M) skrev 2023-09-19 13:01:29 följande:
    Märker att du aldrig umgåtts mycket med kvinnor för du har uppenbarligen ingen aning om vad du talar om.
    Håller med helt. Hade hellre avstått från många ligg om jag slapp alla ovälkomna närmanden. Att få vara fredad övertrumfar allt. Men det är en utopi som kvinna.
  • Anonym (M2)
    Anonym (Ann) skrev 2023-09-19 14:05:58 följande:
    Håller med helt. Hade hellre avstått från många ligg om jag slapp alla ovälkomna närmanden. Att få vara fredad övertrumfar allt. Men det är en utopi som kvinna.
    Frågan är om du tycker det är bättre att bli utan ligg helt? 
  • Anonym (Ann)
    Anonym (M2) skrev 2023-09-19 14:10:19 följande:
    Frågan är om du tycker det är bättre att bli utan ligg helt? 
    Svar ja! Hade nöjt mig med min man om jag verkligen sluppit allt ofredande. Och min man raggade jag upp själv, inte tvärtom.  
  • Anonym (Tjej)

Absolut! Vi kvinnor får mer uppmärksamhet än män får. 

• Anonym (Squid)
    Anonym (G) skrev 2023-09-19 13:49:39 följande:
    Hur glad skulle du själv bli om de liggchanser du serverades främst var från helt otänkbara äldre desperata kvinnor 50+? Eller helt sjuka idéer från dessa kvinnor om hur du ska bli utlånad till en grupp äldre kvinnor, bli dominerad och utnyttjad, frågor om du är rakad och hur stor kuk du har? Sugen?

Jag blev inte det. Faktum är att jag testat one-night-stands och som kvinna är det ju heeelt poänglöst, aldrig fått orgasm med en främling. 

Nä, som kvinna gäller det att hitta en nål i en höstack, dvs en normal, vettig man som vill inleda en relation och där sexet kan utvecklas till nåt bra.

Jag skulle mer än gärna slippa alla dessa äldre kräkframkallande män, eller de som verkar sakna hjärna och bara skriver "Ligga?" och tror att man ska bli attraherad av det. Inte heller är det kul med de snygga, uppenbara players:arna, som man vet kommer dra sekunden de fått tömma (givetvis utan att man själv lyckats komma). 
    det vore inte kul alls, hellre liggchanser med kvinnor jag tycker är sexiga

många kvinnor verkar hitta många nålar i höstacken, med tanke på hur många sexpartners många kvinnor har

ja, det är nog roligare för en kvinna när hon får liggchanser med män som hon tänder på
  • Anonym (Squid)
    Anonym (M2) skrev 2023-09-19 14:00:31 följande:
    Poängen är ju att du har ett val i alla fall. Du uppskattar det möjligtvis inte (säger du, men du testade ju ons så du utnyttjade möjligheten i alla fall, trots att du inte uppskattar valmöjligheterna, märkligt nog) men de flesta andra uppskattar att kunna välja. Att kunna välja är makt.
    precis, du har förstått vad tråden handlar om
  • Anonym (M2)
    Anonym (Ann) skrev 2023-09-19 14:18:03 följande:
    Svar ja! Hade nöjt mig med min man om jag verkligen sluppit allt ofredande. Och min man raggade jag upp själv, inte tvärtom.  
    Har du en man så är du ju inte utan ligg. 
    Frågan är skulle du byta bort dina besvär mot att vara utan ligg helt? 

• Anonym (Ann)
    Anonym (M2) skrev 2023-09-19 14:27:50 följande:
    Har du en man så är du ju inte utan ligg. 
    Frågan är skulle du byta bort dina besvär mot att vara utan ligg helt? 

Nu är du off topic, tråden handlar om vilka som får mest uppmärksamhet, män eller kvinnor.
    Om du startar en tråd med din frågeställning så svarar jag gärna i den.
  • Anonym (M2)
    Anonym (Ann) skrev 2023-09-19 14:30:56 följande:
    Nu är du off topic, tråden handlar om vilka som får mest uppmärksamhet, män eller kvinnor.
    Om du startar en tråd med din frågeställning så svarar jag gärna i den.
    15-20 inlägg som är OT men nu klagar du.... Tack, men du har redan besvarat frågan implicit. 
  • Anonym (Squid)
    Anonym (Ann) skrev 2023-09-19 14:18:03 följande:
    jag tror de flesta kvinnor inte skulle vilja byta bort alla liggmöjligheter, att män slutade bekräfta och uppmärksamma kvinnor 
Svar på tråden får tjejer mer inviter/erbjudanden/uppmärksamhet