Inlägg från: Anonym (G) |Visa alla inlägg
  • Anonym (G)

får tjejer mer inviter/erbjudanden/uppmärksamhet

Anonym (Squid) skrev 2023-09-19 12:48:37 följande:
    vet inte, aldrig påstått det, men övertygad om att många tjejer gillar att hon får många liggchanser serverat
    Hur glad skulle du själv bli om de liggchanser du serverades främst var från helt otänkbara äldre desperata kvinnor 50+? Eller helt sjuka idéer från dessa kvinnor om hur du ska bli utlånad till en grupp äldre kvinnor, bli dominerad och utnyttjad, frågor om du är rakad och hur stor kuk du har? Sugen?

Jag blev inte det. Faktum är att jag testat one-night-stands och som kvinna är det ju heeelt poänglöst, aldrig fått orgasm med en främling. 

Nä, som kvinna gäller det att hitta en nål i en höstack, dvs en normal, vettig man som vill inleda en relation och där sexet kan utvecklas till nåt bra.

Jag skulle mer än gärna slippa alla dessa äldre kräkframkallande män, eller de som verkar sakna hjärna och bara skriver "Ligga?" och tror att man ska bli attraherad av det. Inte heller är det kul med de snygga, uppenbara players:arna, som man vet kommer dra sekunden de fått tömma (givetvis utan att man själv lyckats komma). 
  • Anonym (G)
    Anonym (Ann) skrev 2023-09-19 14:18:03 följande:
    Svar ja! Hade nöjt mig med min man om jag verkligen sluppit allt ofredande. Och min man raggade jag upp själv, inte tvärtom.  
    Samma här! Hade mer än gärna velat träffa rätt direkt och sen hållit mig till honom. Sexleksaker övertrumfar dessutom onenightstands sexuellt enligt mig. Min man raggade jag också upp själv. 
  • Anonym (G)
    Anonym (M2) skrev 2023-09-19 16:33:34 följande:
    Fräsch med personangrepp i stället för saklig diskussion. Det tolereras rätt mycket manshat här så det säger väl rätt mycket om din manssyn att du tror du skulle bli avstängd om du sade vad du verkligen tycker. 
    Hur många män kontra hur många kvinnor har blivit våldtagna eller sexuellt ofredade? Hur många män är rädda för kvinnor kontra tvärtom?

Sånt här glömmer män bekvämt nog bort när det ska gnällas över att kvinnor får fler (ovälkomna) sexuella inviter än män. 
  • Anonym (G)
    Anonym (Squid) skrev 2023-09-19 14:40:02 följande:
    jag tror de flesta kvinnor inte skulle vilja byta bort alla liggmöjligheter, att män slutade bekräfta och uppmärksamma kvinnor 
    Jag tror de allra flesta män skulle känna avsmak om de ständigt blev raggade på av oattraktiva kvinnor. 
  • Anonym (G)
    Anonym (Squid) skrev 2023-09-19 17:43:35 följande:
    klart det är nåt att hänga upp sig på, ja inte för tjejer då, eftersom ni får det serverat och inte måste kämpa som fan, finns ingen kvinna som skulle vilja byta
    Får vad serverat? En mängd oattraktiva män som vill ligga? 

Skulle du själv jubla om en massa oattraktiva kvinnor ville ligga med dig?
  • Anonym (G)
    Anonym (Squid) skrev 2023-09-19 18:26:25 följande:
    ja, stor fördel, om fler kvinnor stötte på mig så skulle mina chanser till fler ligg öka
    Så om säg 9 av 10 kvinnor som stöter på dig är oattraktiva kommer du ändå se det som en förbättring att en som är någorlunda attraktiv vill ligga? 

Är det så illa alltså att du i dagsläget inte ens kan attrahera en enda som du finner attraktiv? Då kanske du ska fundera över varför.
  • Anonym (G)
    Anonym (Squid) skrev 2023-09-23 10:18:27 följande:
    Både mamma och syrran tyckte jag skulle träffa henne. Jag var inte attraherad, inte ens för ett ons.
    Nä och jag är heller inte attraherad av 9 av 10 män jag kommer i kontakt med. Så då är både du och jag bortskämda då eller? 
Svar på tråden får tjejer mer inviter/erbjudanden/uppmärksamhet