• Anonym (Squid)

får tjejer mer inviter/erbjudanden/uppmärksamhet

av sexuell natur från killar, än tvärtom?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden får tjejer mer inviter/erbjudanden/uppmärksamhet
  • Anonym (M)

Det är väl inget snack om att tjejer får fler inviter. Men det inkluderar oönskade inviter och närmanden också så det ts förmodligen bortser ifrån är att de flesta sådana knappast är något positivt eller önskvärt. 

• Anonym (Squid)
    Anonym (M) skrev 2023-09-19 12:38:46 följande:

Det är väl inget snack om att tjejer får fler inviter. Men det inkluderar oönskade inviter och närmanden också så det ts förmodligen bortser ifrån är att de flesta sådana knappast är något positivt eller önskvärt. 

ja, många är från killar hon inte vill ha, men hon får ändå mycket uppmärksamhet, därför så ökar chanserna att hon får ligga med killar hon tänder på
  • Anonym (M)
    Anonym (Squid) skrev 2023-09-19 12:42:26 följande:
    ja, många är från killar hon inte vill ha, men hon får ändå mycket uppmärksamhet, därför så ökar chanserna att hon får ligga med killar hon tänder på
    Varför skulle det uppväga allt ofredande man utsätts för?
  • Anonym (Squid)
    Anonym (M) skrev 2023-09-19 12:46:30 följande:
    Varför skulle det uppväga allt ofredande man utsätts för?
    vet inte, aldrig påstått det, men övertygad om att många tjejer gillar att hon får många liggchanser serverat
  • Anonym (Dixi)

Ja killar hugger på allt så tjejerna kan sitta still och välja och vraka. 

• Anonym (M)
    Anonym (Squid) skrev 2023-09-19 12:48:37 följande:
    vet inte, aldrig påstått det, men övertygad om att många tjejer gillar att hon får många liggchanser serverat
    Märker att du aldrig umgåtts mycket med kvinnor för du har uppenbarligen ingen aning om vad du talar om.
  • Anonym (G)
    Anonym (Squid) skrev 2023-09-19 12:48:37 följande:
    Hur glad skulle du själv bli om de liggchanser du serverades främst var från helt otänkbara äldre desperata kvinnor 50+? Eller helt sjuka idéer från dessa kvinnor om hur du ska bli utlånad till en grupp äldre kvinnor, bli dominerad och utnyttjad, frågor om du är rakad och hur stor kuk du har? Sugen?

Jag blev inte det. Faktum är att jag testat one-night-stands och som kvinna är det ju heeelt poänglöst, aldrig fått orgasm med en främling. 

Nä, som kvinna gäller det att hitta en nål i en höstack, dvs en normal, vettig man som vill inleda en relation och där sexet kan utvecklas till nåt bra.

Jag skulle mer än gärna slippa alla dessa äldre kräkframkallande män, eller de som verkar sakna hjärna och bara skriver "Ligga?" och tror att man ska bli attraherad av det. Inte heller är det kul med de snygga, uppenbara players:arna, som man vet kommer dra sekunden de fått tömma (givetvis utan att man själv lyckats komma). 
  • Anonym (Saknas)

Varför finns inte vet ej. 
    Hur ska jag kunna veta? 
    Men i går körde en bil efter mig från affären upp till mitt hus. Jag trodde han skulle fråga efter nåns adress så jag gick mot hans bil. Men han undrade om jag ville snacka lite. Jag blev helt paff ..nej jag ska in och laga middag nu. Vill du ha mitt mobilnummer så kan du ringa mig sen då? Ännu mer paff....nej tack det vill jag inte...ha det bra...sen gick jag. 

Har aldrig hänt mig förr.

• Anonym (M2)
    Anonym (G) skrev 2023-09-19 13:49:39 följande:
    Hur glad skulle du själv bli om de liggchanser du serverades främst var från helt otänkbara äldre desperata kvinnor 50+? Eller helt sjuka idéer från dessa kvinnor om hur du ska bli utlånad till en grupp äldre kvinnor, bli dominerad och utnyttjad, frågor om du är rakad och hur stor kuk du har? Sugen?

Jag blev inte det. Faktum är att jag testat one-night-stands och som kvinna är det ju heeelt poänglöst, aldrig fått orgasm med en främling. 

Nä, som kvinna gäller det att hitta en nål i en höstack, dvs en normal, vettig man som vill inleda en relation och där sexet kan utvecklas till nåt bra.

Jag skulle mer än gärna slippa alla dessa äldre kräkframkallande män, eller de som verkar sakna hjärna och bara skriver "Ligga?" och tror att man ska bli attraherad av det. Inte heller är det kul med de snygga, uppenbara players:arna, som man vet kommer dra sekunden de fått tömma (givetvis utan att man själv lyckats komma). 
    Poängen är ju att du har ett val i alla fall. Du uppskattar det möjligtvis inte (säger du, men du testade ju ons så du utnyttjade möjligheten i alla fall, trots att du inte uppskattar valmöjligheterna, märkligt nog) men de flesta andra uppskattar att kunna välja. Att kunna välja är makt.
Svar på tråden får tjejer mer inviter/erbjudanden/uppmärksamhet