Inlägg från: Anonym (Squid) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Squid)

får tjejer mer inviter/erbjudanden/uppmärksamhet

av sexuell natur från killar, än tvärtom?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden får tjejer mer inviter/erbjudanden/uppmärksamhet
  • Anonym (Squid)
    Anonym (M) skrev 2023-09-19 12:38:46 följande:

Det är väl inget snack om att tjejer får fler inviter. Men det inkluderar oönskade inviter och närmanden också så det ts förmodligen bortser ifrån är att de flesta sådana knappast är något positivt eller önskvärt. 

ja, många är från killar hon inte vill ha, men hon får ändå mycket uppmärksamhet, därför så ökar chanserna att hon får ligga med killar hon tänder på
  • Anonym (Squid)
    Anonym (M) skrev 2023-09-19 12:46:30 följande:
    Varför skulle det uppväga allt ofredande man utsätts för?
    vet inte, aldrig påstått det, men övertygad om att många tjejer gillar att hon får många liggchanser serverat
  • Anonym (Squid)
    Anonym (G) skrev 2023-09-19 13:49:39 följande:
    Hur glad skulle du själv bli om de liggchanser du serverades främst var från helt otänkbara äldre desperata kvinnor 50+? Eller helt sjuka idéer från dessa kvinnor om hur du ska bli utlånad till en grupp äldre kvinnor, bli dominerad och utnyttjad, frågor om du är rakad och hur stor kuk du har? Sugen?

Jag blev inte det. Faktum är att jag testat one-night-stands och som kvinna är det ju heeelt poänglöst, aldrig fått orgasm med en främling. 

Nä, som kvinna gäller det att hitta en nål i en höstack, dvs en normal, vettig man som vill inleda en relation och där sexet kan utvecklas till nåt bra.

Jag skulle mer än gärna slippa alla dessa äldre kräkframkallande män, eller de som verkar sakna hjärna och bara skriver "Ligga?" och tror att man ska bli attraherad av det. Inte heller är det kul med de snygga, uppenbara players:arna, som man vet kommer dra sekunden de fått tömma (givetvis utan att man själv lyckats komma). 
    det vore inte kul alls, hellre liggchanser med kvinnor jag tycker är sexiga

många kvinnor verkar hitta många nålar i höstacken, med tanke på hur många sexpartners många kvinnor har

ja, det är nog roligare för en kvinna när hon får liggchanser med män som hon tänder på
  • Anonym (Squid)
    Anonym (M2) skrev 2023-09-19 14:00:31 följande:
    Poängen är ju att du har ett val i alla fall. Du uppskattar det möjligtvis inte (säger du, men du testade ju ons så du utnyttjade möjligheten i alla fall, trots att du inte uppskattar valmöjligheterna, märkligt nog) men de flesta andra uppskattar att kunna välja. Att kunna välja är makt.
    precis, du har förstått vad tråden handlar om
  • Anonym (Squid)
    Anonym (Ann) skrev 2023-09-19 14:18:03 följande:
    Svar ja! Hade nöjt mig med min man om jag verkligen sluppit allt ofredande. Och min man raggade jag upp själv, inte tvärtom.  
    jag tror de flesta kvinnor inte skulle vilja byta bort alla liggmöjligheter, att män slutade bekräfta och uppmärksamma kvinnor 
  • Anonym (Squid)
    felicityporter skrev 2023-09-19 17:37:44 följande:

Men herregud, det är väl självklart?! En tjej får ligga när som helst (ibland trots att hon inte ens vill) medan en kille måste kämpa som fan och ha en naturlig dragningskraft för att få ligga. Så enkelt är det och det har alltid varit så, inget att häng upp sig på eftersom det aldrig kommer förändras!

klart det är nåt att hänga upp sig på, ja inte för tjejer då, eftersom ni får det serverat och inte måste kämpa som fan, finns ingen kvinna som skulle vilja byta
  • Anonym (Squid)

sexuella övergrepp kan ni diskutera i annan tråd, tack

• Anonym (Squid)
    Anonym (G) skrev 2023-09-19 17:51:18 följande:
    Får vad serverat? En mängd oattraktiva män som vill ligga? 

Skulle du själv jubla om en massa oattraktiva kvinnor ville ligga med dig?
    nej, jag skulle hellre vilja att sexiga tjejer vill det
  • Anonym (Squid)
    Anonym (fantasivärld.) skrev 2023-09-19 18:03:38 följande:
    Och det flesta kvinnor får inte heller sexiga män som stöter på dom,
    Inse det!
    det förstår jag, men eftersom fler män stöter på kvinnor så har de fler chanser att få ligg, det är bara att tacka nej till männen de inte vill ha
Svar på tråden får tjejer mer inviter/erbjudanden/uppmärksamhet