Inlägg från: felicityporter |Visa alla inlägg
  • felicityporter

får tjejer mer inviter/erbjudanden/uppmärksamhet

Men herregud, det är väl självklart?! En tjej får ligga när som helst (ibland trots att hon inte ens vill) medan en kille måste kämpa som fan och ha en naturlig dragningskraft för att få ligga. Så enkelt är det och det har alltid varit så, inget att häng upp sig på eftersom det aldrig kommer förändras!

• felicityporter
    Anonym (K) skrev 2023-09-19 15:14:21 följande:
    Jag hade hellre varit oskuld fortfarande om jag sluppit bli våldtagen. Det märks att du och ts har noll erfarenhet och kunskap om kvinnor. Om jag använde de uttryck jag verkligen ville om er skulle jag bli avstängd. 
    Jag har också blivit våldtagen (två gånger dessutom) och hade definitivt hellre varit oskuld än varit med om det. Utan tvekan!
  • felicityporter
    Anonym (Squid) skrev 2023-09-19 20:49:41 följande:
    nej, det skulle inte vara så kul, menar du att majoriteten av kvinnor upplever att 9 av 10 män som stöter på dom är oattraktiva män?

här kan andra kvinnor svara också, är det så illa?

jag vet inte, jag tror att en del kvinnor kollat in mig, men jag vet inte, kanske önsketänkande, på dejtsidor går det inte bra, en kvinna har skrivit till mig på hela det här året
    Absolut, är kvinna och 99,9% av alla män som stöter på mig är oattraktiva eller rent av extremt fula. Det är vardag? Tyvärr
  • felicityporter
    Anonym (Squid) skrev 2023-09-19 17:43:35 följande:
    klart det är nåt att hänga upp sig på, ja inte för tjejer då, eftersom ni får det serverat och inte måste kämpa som fan, finns ingen kvinna som skulle vilja byta
    Bahahaha! Så om 99 av 100 totalt äckliga jävla killar vill knulla mig är det något som jag vill ha? Eller de två som våldtog mig eftersom de inte kunde acceptera ett NEJ? Snälla, jag vill inte att en massa slödder ska vilja ligga med mig och byter hemskt gärna. Fan så verklighetsfrånvänd du är.
  • felicityporter
    Anonym (Squid) skrev 2023-09-20 10:54:43 följande:
    tror också att tjejer gillar när de får inviter, om de inte fick det så skulle det inte vara lika kul tror jag
    Men varför i hela friden tror du det när massor av tjejer redan skrivit att det är precis tvärtom?!
  • felicityporter
    Anonym (Squid) skrev 2023-09-20 13:13:08 följande:
    ja, jag vet hur det är, det här är bara en tråd, en bråkdel av kvinnorna därute
    Jaha ok, då är du med andra ord expert på att läsa kvinnor och alla som säger att de inte uppskattar inviter här är abnormala eller ljuger. Konstigt att du inte lyckats få fler tjejer då om du är så bra på att läsa människor. 😉

Men seriöst, det är faktiskt inte kul att avvisa folk. Är de jobbigt påstridiga blir man fruktansvärt arg och är de snälla och försynta  får man lite dåligt samvete och det blir också jobbigt eftersom man inte vill göra folk ledsna.
Svar på tråden får tjejer mer inviter/erbjudanden/uppmärksamhet