Lele88 skrev 2023-09-04 08:45:15 följande:
Tack fina ni för lugnande era ord💕
Abrakadabra:
Jo så är det ju.. alla får ju olika. Min graviditet som gick vägen hade jag inte alls såhär starka streck redan. Jag är på bim+2 idag när digitalt slog om till 2-3. Fick digitalt 1-2 redan på Bim-4. (Med dottern fick jag mitt första plus och digitalt 1-2 på Bim+2) Så varje graviditet är ju olika med. Sen har jag problem med sköldkörteln och äter medicin för det, så ska åka och ta blodprov idag. Kan vara därför jag får så starkt redan nu då kroppen överproducerar hormon om doseringen är fel😊
Loidi: Ja varför gör man såhär?🙈 Man blir ju bara mer orolig av det egentligen.. Ja du har nog rätt i det.. så länge det inte blir markant svagare så kanske man kan sitta lite lugnt i båten. 💕 Ska nog be min man gömma testen för mig i några dagar nu, för annars är det för lockande 😅
Det ser jättepositivt ut, det växer nog på som bara den 💕
Jag har ju 2 dagar kvar till ?officiell testdag? då klunken jag gjort ivf hos vill att jag tar test på morgonen och ringer dom med resultat. Jag tror att jag först då kommer sluta testa, det känns liksom inte på riktigt förens jag pratat med dom haha 😅🙈