Hej på er!
Vad roligt Moa att du skapade denna tråd! Kul att dela alla tankar och känslor som jag nu upplever med någon som går igenom samma sak!
Jag har bim också 28/7. Då jag hade misstänkt tidigt missfall månaden innan då mensen kom 10 dagar för tidigt och fick missfalls liknande symptom.
Så blev helt överlycklig att jag blev gravid redan månaden efter. Speciellt när man gått med en föreställning att jag kommer säkert ha svårt att bli befruktad. Men nu får vi hålla tummarna att allt går vägen.
Jag tog rfsu test på både morgon och kvälls rutin för 4 dagar sedan och såg en ökning av ett litet streck. Så när det var såpass tydligt så tog jag i förrgår kvälls urin och igår morgon de digitala testen och det står gravid.
Jag har mycket spänningar runt livmodern. Känns som det drar mest åt vänster men under gårdagen så flyttade känslan. Så kändes lättande.
Jag är ganska kort liten tjej och har alltid varit lite dålig med maten. Men min aptit och törst ökat markant på en vecka. Äter som en häst xD
Känslig check, gasig/uppblåst check, trött och illamående. Men märker när jag stoppar i mig något munnen hjälper det mot illamåendet.
Hoppas det går bra med er!